Mieheni on bi-seksuaali
Mieheni kertoi eilen olevansa bi-seksuaali. Olemme olleet aviossa jo kymmenen vuotta, joten järkytyin aluksi. Hänellä on ollut miessuhteita ennen tutustumistamme, muttei parisuhteemme aikana. Mietittyäni asiaa tarkemmin minua alkoi kiihottamaan ajatus miehestäni harrastamassa seksiä toisen miehen kanssa. Löytyykö täältä kohtalotovereita?
Kommentit (6)
Miehesi on varmasti tosi helpottunut voituaan kertoa sinulle asiasta. Haluaisitko todella, että miehesi pettäisi sinua miehen kanssa vai haluatko vain itse kolmen kimppaa?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:06"]
Miehesi on varmasti tosi helpottunut voituaan kertoa sinulle asiasta. Haluaisitko todella, että miehesi pettäisi sinua miehen kanssa vai haluatko vain itse kolmen kimppaa?
[/quote]
Pelkkä katselukin riittäisi. Nyt vain pitäisi saada mieskin tämän kannalle. En ole vielä tuonut asiaa esille.
Mä voin tulla peuhaamaan sun ukkosi kanssa. Saat katsoa vierestä miten miehesi saa jäykkänä sykkivää lemmenvaltikkaa suuhunsa ja pebaansa. Ja mielellään sama toisinkin päin. Voisin ottaa vaimoni mukaan niin saisitte tyttöporukalla fiilistellä kunnon näytöstä.
Oikeesti biseksuaalisuus on kivaa. Siitä ei pidä tehdä mitään mörköä. Irstasta nautiskelua se vaan on ja hekumallista jännitystä.
m74-hki
Kaksi ex-poikaystävistäni ovat olleet bi-seksuaaleja. Normaalisti vähän ihmettelisin järkyttymistä, mutta jos toinen on pitänyt asiaa salassa 10 vuotta, niin saattaisin minäkin tuossa tilanteessa hätkähtää. Ei itse bi-seksuaalisuuden takia vaan siksi, että asian kertomiseen meni niin kauan.
Ehdota ihmeessä. Ties vaikka innostuisikin ideasta, jos ei ole miestä päässyt kokeilemaan noin pitkään aikaan :)
Ylös.