Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankeista kysyttävää!

Vierailija
01.09.2015 |

Eli suoraansanoen rupeaa kyrpimään tämä nykyinen pankkini, olen iät ajat asiakkaana ollut ja nyt tuntuu että riitti

Eli onko mammoilla mielipiteitä mikä pankki on hyvä?

Ja onko aina mentävä toimistolle avaamaan tili vai voiko hoitaa netissä? asun korvessa kahden lapsen yhna en pääse liikkumaan oikein kaupunkiin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi avata netissä, pitää mennä konttorille. Toimihenkilön täytyy tunnistaa sinut voimassa olevasta henkkarista ja vasta sitten voidaan avata palvelut. Ei saa olla mitään luottohäiriöitä tms.

Mikä sinua omassa pankissa nyppii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen utelias, minkä pankin asiakkaana olet tällä hetkellä? Kattavin verkosto taitaa olla S-pankilla, 

Vierailija
4/9 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aktialla ollut ikäni ja en ole koskaan pitänyt siitä. Palvelumaksutkin on melkein euron luokkaa kun katsoo maatilta rahatilannetta. En jaksa kaikkea tilittää :D
Pakko kysyä että miten luottohäiriö vaikuttaa siihen jos ottaa ihan perus visa electronin ilman luottoa?
Ap

Vierailija
5/9 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin ei tarvitse avata palveluita luottohäiriöiselle, jos on jo palvelut jossakin pankissa. Luottohäiriöinen asiakas ei ole kannattava pankille, siksi palveluita ei yleensä avata vaan neuvotaan pysymään omassa pankissa. Tuo nyt on järjettömyyden huippu, että katsot automaatilta saldon, sen näkee ilmaiseksi nettipankissa ja jos sinulla on älypuhelin, suoraan kännykästä, pankillasi on varmasti jokin mobiilisovellus. Saldon/tilitapahtumien katselu automaatilla maksaa kaikissa pankeissa.

Itsellä OP ollut lapsesta asti, olen tyytyväinen. Pivosta näkee nopeasti saldon/tapahtumat, nettipankissa harvoin häiriöitä. Ja palvelu on useinmiten hyvin ihmisläheistä.

Vierailija
6/9 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienempi pankki, sitä parempi palvelu. Isot pankit ovat masokisteille, jotka nauttivat nöyryytyksestä.

Vierailija
7/9 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä sanoa ettei tuo luottomerkintä tarkistus vaikuta mitenkää perus visa tilin avaamiseen. Menetin luottotietoni 2011 ja olen avanut sen jälkeen kaksi tiliä. Ja niistä se nordea on hyvä, tiedoksi ap

Vierailija
8/9 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sä sinne omaan pankkiiin voit avata tilin, mutta jos luottohäiriöinen siirtää asiakkuuden johonkin muuhun pankkiin tai haluaa avata jonnekin tilin, se ei välttämättä onnistu. Mutta jos sulla on jo asiakkuus jossain, ei ne pankit sitten enää siinä vaiheessa mitään luottotietoja tarkistele. Luottokorttia ei tietenkään saa, mutta kakkostilin yms. avaaminen onnistuu varmasti.

Ei kannata luottotietoja sössiä, vaikeuttaa tosiaan myös pankin vaihtoa jos sellaista on ajatellut.

Vierailija
9/9 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asti semmoinen käytäntö on ollut? Sillä ihan tosissani menin aikoinani konttorille ja sanoin haluavan tilin, niin piti vaan ajokortti näyttää ja paperit täyttää? Maksuhäiriömerkintä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi