Mitä naisen jamiehen välinenseksi mielestänne on? Onko se tosiaan sitä, että mies tyydyttää itsensä naiseen, ja nainen sitten itse itensä?
Tällaistahan palstalla nyt kirjoitetaan...
Onko tämä seksiä vai toispuoleista itsetyydytystä?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mutta eiväthän miehet tyydytä naisiaan, vaan naiset itse itsensä!! Oletko aivan daiju!
Mistä sinä tämän olet saanut päähäsi. Ihan sinun oma keksintösi. Vai meinaatko, että naiset tyydyttävät itsensä miehen kalulla?.
Hyvin sanoo Lenita Airisto, olen kulkenut eri teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eiväthän miehet tyydytä naisiaan, vaan naiset itse itsensä!! Oletko aivan daiju!
Mistä sinä tämän olet saanut päähäsi. Ihan sinun oma keksintösi. Vai meinaatko, että naiset tyydyttävät itsensä miehen kalulla?.
No täälllähän naiset sanovat, ettö itse tyydyttävät itsensä omilla sormillaan,kun miespanee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täälllähän naiset sanovat, ettö itse tyydyttävät itsensä omilla sormillaan,kun miespanee.
Ja sinun päähäsi ei mitenkään mahdu, että naiset haluvat panemisen lisäksi vähän lisäkiihtoitusta.
Miten ihmeessä tämä aihe voi saada noin kierroksille? Eikö jokaisella ole oikeus tehdä juuri niinkuin parhaaksi näkee omassa parisuhteessaan?
Jos kylmän kliinisesti omaakin seksi elämää tarkastelee mieheni kanssa, on siinä mukana myös kutsumaasi itsetyydytystä. Mutta onhan se aivan eri asia tehdä niin seurassa kuin yksin. Eikä minullakaan jokainen orgasmi tarvitse omaa kättäni avuksi, lisä buustiksi sitä yleensä käytän tai jos olen kärsimätön. ;)
Kyllä hän myös osaa tuottaa sen minulle esim suuseksillä. Mutten todellakaan koe että seksissämme olisi mitään vikaa sen takia että käytän kättäni saavuttaakseni huipun, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun päähäsi ei mitenkään mahdu, että naiset haluvat panemisen lisäksi vähän lisäkiihtoitusta.
ä
Kyllä mahtuu, mutta miksi se mies ei voi sitä antaa! Itse ainakinn nautin kun mies niin tekee. Ei se mieskään halua itse itselleen tehdä, vaan haluaa että minä teen. Haloo, päivänselvää.
Omassa parisuhteessani seksi on molemminpuolista tyydyttämistä - minä tyydytän vaimoani ja vaimo minua. Usein samanaikaisesti. Välillä harrastamme yhdyntääkin. Vaimo tulee useammin ja nopeammin kuin minä.
Teemme toisillemme monenlaisia kivoja ja hyvältä tuntuvia juttuja.
Itselleni on tullut ikää sen verran, että en enää ota paineita, vaikka itse en saisi orgasmia/siemensyöksyä. Haluan tarjota kuitenkin siihen hyvän mahdollisuuden vaimolle, joka saa orgasmin suunnilleen 95% seksikerroista. Nautin seksissä oikeastaan eniten siitä, kun saan suulla ja käsin hyväillä kiihottunutta vaimoa, ja saan käyttää luovuuttani ja omaa intohimoani hänen tyydyttämisessään. Kyllä hän nauttiikin, ja on myös useimmiten aloitteellinen seksiin.
Ovat komiehet nykyjään niin kädettömiä, ja niin kliinisiä, etteivät enää pysty itse edes naistaan tyydyttämään, vaan se pitää naisen itse tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Omassa parisuhteessani seksi on molemminpuolista tyydyttämistä - minä tyydytän vaimoani ja vaimo minua. Usein samanaikaisesti. Välillä harrastamme yhdyntääkin. Vaimo tulee useammin ja nopeammin kuin minä.
Teemme toisillemme monenlaisia kivoja ja hyvältä tuntuvia juttuja.
Itselleni on tullut ikää sen verran, että en enää ota paineita, vaikka itse en saisi orgasmia/siemensyöksyä. Haluan tarjota kuitenkin siihen hyvän mahdollisuuden vaimolle, joka saa orgasmin suunnilleen 95% seksikerroista. Nautin seksissä oikeastaan eniten siitä, kun saan suulla ja käsin hyväillä kiihottunutta vaimoa, ja saan käyttää luovuuttani ja omaa intohimoani hänen tyydyttämisessään. Kyllä hän nauttiikin, ja on myös useimmiten aloitteellinen seksiin.
Ihan varmasti onki aloitteellinen! Juuri näin pitää miehen toimia, ja johan se vaimokin haluaa!! Bravo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ajattelusi on mustavalkoisinta mitä olen ikinä tavannut.
Tai sitten todella paha ongelma luetun ymmärtämisessä. Tai luetko sä mitään mitä täällä kirjoitetaan, vai vaihdatko tekstin tilalle vain omia tulkintojasi?
Ilmeisesti et näe mitään eroa termeillä kaikki, joku, osa, yksi? Yleistät aina lukemasi kaikkiin naisiin tai kaikkiin miehiin. Etkä tajua sitä kun ihmisillä on muitakin ongelmia kuin sikailevat miehet. Kirkkaasti suurin osa seksiongelmista johtuu jostain ihan muusta kuin seksin laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten todella paha ongelma luetun ymmärtämisessä. Tai luetko sä mitään mitä täällä kirjoitetaan, vai vaihdatko tekstin tilalle vain omia tulkintojasi?
Ilmeisesti et näe mitään eroa termeillä kaikki, joku, osa, yksi? Yleistät aina lukemasi kaikkiin naisiin tai kaikkiin miehiin. Etkä tajua sitä kun ihmisillä on muitakin ongelmia kuin sikailevat miehet. Kirkkaasti suurin osa seksiongelmista johtuu jostain ihan muusta kuin seksin laadusta.
Sinä siis tuomitset yksittäisen ihmisen ajattelun.? Jep. ei se mene noin.
Näin se Hitlerkin valtaan nousi, ajattelemalla muiden puolesta ja ujuttamalla omat ajatukset muiden päähän. Ei mitään yksilöitä.'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis tuomitset yksittäisen ihmisen ajattelun.? Jep. ei se mene noin.
Näin se Hitlerkin valtaan nousi, ajattelemalla muiden puolesta ja ujuttamalla omat ajatukset muiden päähän. Ei mitään yksilöitä.'
Sinähän ajattelet kuin venäläiset pahimmillaan. Mikään mitä sanoo ei sinusta tarkoita mitä sanotaan, vaan käännät sen ihan kieroon, päinvastaiseksi ja vielä natsikorttikin. :)
Mutta tosiaan, älä yleistä siis, kun se on sinustakin huono asia. Jos jollain on seksissä ongelma, älä kirjoita että "näinkö miehet ajattelevat"
Äläkä kirjoita muiden naisten puolesta että miten he saavat nauttia ja millaisista asioista ja asennoista.
Eikö koko tämän ketjun otsikkokin ole yleistävä ja ihan turhaan? Miten se edistää sallivaa keskustelua ja sitä että seksistä puhutaan avoimesti?
Minulla olisi pari kysymystä aloittajalle.
1. Mistä näet peukuttajan sukupuolen?
2. Mistä kumpuaa tuo loputon vihasi miehiä kohtaan?
KH se jaksaa Porvoilla 🙄 samaa kastia kuin "15cm" jankuttaja, ellei jopa sama henkilö 🤔
Tämäkin väärin, toki.