Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako jos 30+ mies saa perustoimeentulitukea?

Vierailija
21.03.2022 |

Miten on, ratkaiseeko pelkkä raha vai ei?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhät miehet ei kelpaa

Vierailija
2/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ratkaisee ja ratkaisee myös se, että ylipäätään on joutunut tuollaiseen tilanteeseen, ettei ole töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulituki on paikallaan, kun pitää mennä. Muussa tapauksessa tulee pitää pää matalalla ja katsoa.

Vierailija
4/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kertoo, että elämänhallinnassa on pahoja ongelmia jos sossun tuilla täytyy elää, oli sukupuoli mikä hyvänsä.

Eli en ottaisi

Vierailija
5/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saat kymppitonnin käyttörahaa sieltä niin se vois riittää just ja just mun harrastuksiin.

Vierailija
6/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä väliaikainen vai pysyväksi suunniteltu tilanne?

Vierailija
7/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoululainen siis. En ikinä

Vierailija
8/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan haittaa, seurustelen sellaisen kans. Oon itekki työtön ja on mukavaa kun on aikaa ja jaksamista toisilleen ja riittävästi aikaa myös toteuttaa omia mielenkiinnonkohteita.

Vierailija
9/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 20-30v välillä miehen kannattaa järjestää asiansa sillä lailla, ettei tarvitse kysellä tällaisia vauvapalstalla.

Vierailija
10/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas syrjäytynyt mies kyselee, haluaako naiset syrjäytyneen miehen vai kenties mieluummin yhteiskunnassa mukana olevan. Ja, jos ei instabeibiä tipu, naiset ovat rahanahneita lumppuja (kun eivät innostu elämästä ap:n elättäjänä).

Vierailija
11/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas syrjäytynyt mies kyselee, haluaako naiset syrjäytyneen miehen vai kenties mieluummin yhteiskunnassa mukana olevan. Ja, jos ei instabeibiä tipu, naiset ovat rahanahneita lumppuja (kun eivät innostu elämästä ap:n elättäjänä).

Sellaset oletukset sieltä. Miks pittää sotkea asioita yhteen mutun perusteella, mitä saat siittä?

Vierailija
12/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaisi. Olen itsekin luuuseri=D

Vierailija
13/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö perustoimeentulotukea voi saada jos käy tarpeeks pienipalkkaisessa työssä?

Vierailija
14/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kertoo, että elämänhallinnassa on pahoja ongelmia jos sossun tuilla täytyy elää, oli sukupuoli mikä hyvänsä.

Eli en ottaisi

Itse en suostunut työkkärin pompotteluun, niin menin toimeentulotuelle. Haen silti töitä, mutta ei niitä Suomessa ole tarpeeksi että kaikki työllistyisi.

Vierailija
15/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelkkä raha" ei ratkaise, en ottaisi raha-asiansa hyvin hoitanutta miestä jos hän olisi muuten huono. Mutta en ottaisi myöskään sellaista miestä, joka on muuten hyvä mutta sössinyt raha-asiansa.

Toimeentulotuella ei perhettä elätetä, vaan pitää olla kahden ihmisen tulot. Miehen pitäisi siis olla työssäkäyvä.

Vierailija
16/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako, jos minulle ventovieras mies saa perustoimeentulotukea? Ei tietenkään, jos hän on siihen oikeutettu eli ei huijaa.

Kommenttikentän kysymystä en ymmärtänyt.

Vierailija
17/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli en ottaisi

Itse en suostunut työkkärin pompotteluun, niin menin toimeentulotuelle. Haen silti töitä, mutta ei niitä Suomessa ole tarpeeksi että kaikki työllistyisi.

Te-palveluiden sivuilla on tällä hetkellä 42806 avointa työpaikkaa.

Vierailija
18/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli en ottaisi

Niin ja useiisiin vaaditaan koulutus, kokemusta, ajokortti. 

Vierailija
19/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli en ottaisi

Ja työttömiä on satojatuhansia.

Vierailija
20/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, mutta miehekseni en ottaisi. Kun itse on tehnyt aina töitä, tykkää työn tekemisestä ja töitä riittää hyvin, niin me emme olisi välttämättä oikein samanlaisia ja ajatuksemme eroaisivat paljon. Minä pärjään hyvin töitä tekemällä, tukia en saa senttiäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi