Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naisen jamiehen välinenseksi mielestänne on? Onko se tosiaan sitä, että mies tyydyttää itsensä naiseen, ja nainen sitten itse itensä?

Vierailija
21.03.2022 |

Tällaistahan palstalla nyt kirjoitetaan...
Onko tämä seksiä vai toispuoleista itsetyydytystä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

> mies tyydyttää itsensä naiseen, ja nainen sitten itse itensä

Näin täällä yrtitetään provosoida, sanoisin silti että aika moni mies on motivoitunut saamaan naisen hekuman huipulle.

Vierailija
2/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osaa vastata? Vain painaa jotain typerää nappia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin täällä yrtitetään provosoida, sanoisin silti että aika moni mies on motivoitunut saamaan naisen hekuman huipulle.

Miten niin provosoia? Olen tänään juuri lukenut täältä, että näin tehdään; Mies panee ja nainen tyydyttää itseään! Mikäs provo tuo nyt on.

Vierailija
4/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin provosoia? Olen tänään juuri lukenut täältä, että näin tehdään; Mies panee ja nainen tyydyttää itseään! Mikäs provo tuo nyt on.

No mitäs tekisit asialle? 

Vierailija
5/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko kaiken lukemasi todesta? 

Vierailija
6/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs tekisit asialle? 

Laittaisin miehen koskemaan, samoin kuinmies haluaa että ninen koskee kaluun, niin haluaa nainenkin että mies koskee. Muu on ihan syvältä.

Vierailija
7/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako mies itse koskea itseensä, vai haluaako että nainen sen tekee? Ja ihan sama toisinpäin.

Itse janoan ainakin miehen sormia pilluuni, en omiani.

Vierailija
8/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis että seksi on vain miehen tyydyttämistä ja nainen runkkaa sitten sen jälkeen itselleen orgasmin.

Vai että seksin aikana nainen hieroo itse klitoristaan tullakseen yhdynnässä.

Näissä kun on eroa.

Itse teen tuota jälkimmäistä varsinkin takaapäin pannessa enkä ole kokenut että siinä olisi mitään huonoa.

Vierailija
9/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko siis että seksi on vain miehen tyydyttämistä ja nainen runkkaa sitten sen jälkeen itselleen orgasmin.

Vai että seksin aikana nainen hieroo itse klitoristaan tullakseen yhdynnässä.

Näissä kun on eroa.

Itse teen tuota jälkimmäistä varsinkin takaapäin pannessa enkä ole kokenut että siinä olisi mitään huonoa.

Ei siinä todellakaan ole mitään huonoa mutta tälle jääräpää-aloittajalle on, koska hän itse toimii toisin. Kaikki, mitä muut tekee, on väärin. Tai jos ei aivan väärin niin ainakin hän ihmettelee sitä kovasti miten joku voi toimia niin.

Vierailija
10/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaippa silläkin naisella, joka haluaa mihen kädet pilluunsa, on siihen oikeus!

Voittehan te muut tyydytellä itseänne vaikka kuinka,jos se on teille

ainoa mitä saatte.

En usko että miehelle vastaava olis ihan okei. Että esim hän nuolisi naista ja samalla vetelis käteen, ja tämä olis se ainoa seksi.

Mutta naiset opetettu tyydyttämään vaan se mies, niin mitä väliä.

Vierailija
11/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen käsittänytkin asian. Onhan se ennen kuulumatonta että nainen voi ottaa vastuun omasta orgasmistaan. En ole kokenut tarvetta ulkoistaa sitä kumppanilleni kun omin käsin onnistun siinä helpommin. Ja tällöin hän voi keskittyä painamaan oikealla tahdilla.

Vierailija
12/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaippa silläkin naisella, joka haluaa mihen kädet pilluunsa, on siihen oikeus!

ainoa mitä saatte.

En usko että miehelle vastaava olis ihan okei. Että esim hän nuolisi naista ja samalla vetelis käteen, ja tämä olis se ainoa seksi.

Tietysti on oikeus haluta juuri sitä kosketusta mikä itselle toimii parhaiten.

Mutta toisten nautinnon mollaaminen ja vähättely kuulostaa hyvin surulliselta ajattelu tavalta.

Vierailija
13/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ainoa mitä saatte.

Tietysti on oikeus haluta juuri sitä kosketusta mikä itselle toimii parhaiten.

Mutta toisten nautinnon mollaaminen ja vähättely kuulostaa hyvin surulliselta ajattelu tavalta.

Niinkö? Täällä on naisia pantu paremmuusjärjestykseen sen vuoksi, saavatko orgasmin miten; pelkällä panemisella jne

Ja ne hylätty huonoina, jotka eivät saa. Siinä sulle kuule mollausta ja vähättelyä kerrakseen! Voihan vettu. Naisten kohtalo. Ja miten ne miehet ottaa "vastuun omasta orgasmistaan"? Panemalla sitä naista!

Vierailija
14/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän sanonutkaan mitään miesten vastuusta omista orgasmeistaan, vaan naisten. Se että jotkut sukupuolesta riippumatta eivät halua tuottaa toiselle mielihyvää on surullista. Mutta itse en jaksaisi tehdä ongelmaa ja tuottaa itselle pahaa mieltä joidenkin haluamattomuudesta asiaan. Jos kumppanini suoraan kieltäytyisi pyydettäessä tuottamasta minulle haluamaani mielihyvää, olisi suhteessa vakavan keskustelun paikka. Sama toki myös toisin päin. Elämä on lyhyt ja matkasta pitäisi nauttia.

Vierailija
15/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enhän sanonutkaan mitään miesten vastuusta omista orgasmeistaan, vaan naisten. Se että jotkut sukupuolesta riippumatta eivät halua tuottaa toiselle mielihyvää on surullista. Mutta itse en jaksaisi tehdä ongelmaa ja tuottaa itselle pahaa mieltä joidenkin haluamattomuudesta asiaan. Jos kumppanini suoraan kieltäytyisi pyydettäessä tuottamasta minulle haluamaani mielihyvää, olisi suhteessa vakavan keskustelun paikka. Sama toki myös toisin päin. Elämä on lyhyt ja matkasta pitäisi nauttia.

Näin juuri! Mutta sinun ei kannata tuhlata aikaasi kommentoimalla tämän palstailijan juttuihin. Hän ei ikinä tule ymmärtämään muiden näkökulmia kuin omaansa. Yritetty on vuosikaudet mutta turhaan. Kääntää kaikki muiden sanomiset aivan päälaelleen ja jankkaa yhtä ja samaa joka ketjussa.

Vierailija
16/35 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri! Mutta sinun ei kannata tuhlata aikaasi kommentoimalla tämän palstailijan juttuihin. Hän ei ikinä tule ymmärtämään muiden näkökulmia kuin omaansa. Yritetty on vuosikaudet mutta turhaan. Kääntää kaikki muiden sanomiset aivan päälaelleen ja jankkaa yhtä ja samaa joka ketjussa.

Onko tällä palstalla individualismi kielletty. Kaikkienko pitäisi ajatella samalla tavalla? Ja mitä tuo laajennettu "me" on, "yritetty vuosikaudet" siis oletko sinä ja "kaikki muut" yrittäneet aivopestä jotakuta?

Minä olen ajatusta vastaan, että on nykynormaalia se, että mies panee ja nainen sitten tydyttä itse itsensä. Miten tämä on normaalia? Ja miksi miehet tätä haluavat peukutuksista päätellen?

Minä ainakin haluan saada ja antaa nautintoa molemmin puolin, en yksipuoleisesti, ja onneksi tässä meillä onnistuttukin.

Ihmettelen tätä itsekkyyttä.

Vierailija
17/35 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kaikkien tosiaan ajatella samoin että mies vain tyydyttää itsensä naiseen ja nainen sitten tyydyttää itsensä? Onko tämä uusi oikea? Miehet näköjään vaan alapeukuttavat!

Vierailija
18/35 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ajatusta vastaan, että on nykynormaalia se, että mies panee ja nainen sitten tydyttä itse itsensä. Miten tämä on normaalia? Ja miksi miehet tätä haluavat peukutuksista päätellen?

Sinä olet vain niin yksinkertainen ja itsepäinen, ettet mitenkään tajua, että miehet tyydyttävät naiset panemalla ja naiset haluavat miehen tyydyttävän heidät panemalla.  Olet katkera, kun se ei teillä onnistu.. Sitä sitten mariset ja valitat joka ikisessä keskustelussa.  Olet kuin rikkinäinen levy joka toista samaa asiaa yhä uudestaan ja uudestaan. 

Siksi saat ja tule saamaan alapeukkuja sekä miehiltä, että naisilta. 

Vierailija
19/35 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet vain niin yksinkertainen ja itsepäinen, ettet mitenkään tajua, että miehet tyydyttävät naiset panemalla ja naiset haluavat miehen tyydyttävän heidät panemalla.  Olet katkera, kun se ei teillä onnistu.. Sitä sitten mariset ja valitat joka ikisessä keskustelussa.  Olet kuin rikkinäinen levy joka toista samaa asiaa yhä uudestaan ja uudestaan. 

Siksi saat ja tule saamaan alapeukkuja sekä miehiltä, että naisilta. 

Mutta eiväthän miehet tyydytä naisiaan, vaan naiset itse itsensä!! Oletko aivan daiju!  Etkö ymmärrä lukemaasi. Ja älä sinä väitä minun elämätäni mitään , en minäkään sinun. Mulla toimii kaikki hyvin mieheni kanssa.

Mutta näköjään tämä homma sopii miehilleerinoimaisetsi ja naisille. myös, siis heille jotka tyytyvät tähän että itsensä tyydyttävät.

Vierailija
20/35 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alapeukut ihan sama. Ajattelen omilla aivoillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi