Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kotikutsuesittelijän töitä onkaan?

Vierailija
01.09.2015 |

Itselle tulee mieleen nosh ja me&i. Lisäksi tubberit ja kamalat kynttilät ja seksitarvikkeet. Mikään noista kolmesta viimeisestä ei itselleni sopisi lastenvaatteet taas voisivat sopiakin. Tuleeko mieleen muita yrityksiä, joilla tällaista toimintaa on. Jotain mielekässtä tekemistä ja ehkä myös pieniä (niiksi ne varmaan jäisivät) lisätuloja olisi kiva saada. Kuulisin mielelläni myös kokemuksia, saako joku noilla ihan kivasti rahaakin vai onko ne lähinnä rakkaita harrastuksia, jotka eivät välttämättä edes maksa itseään takaisin kun mallistot pitää kuitenkin ostaa itselle. Kuinka monia kutsuja järjestätte ja mainostatteko itse paljon vai kulkeeko tieto lähinnä viidakkorummussa.

Tätä kirjoittaessani mulle tuli mieleen, että on myös kosmetiikkaa ja fitlinea ym. Noitakaan en kuitenkaan voisi hyvällä omatunnolla itse myydä kun en tuotteisiin usko itse.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteita ainakin myydään tuollaisilla kutsuilla. Tiedä sitten sopiiko juuri sinulle mutta tuli mieleen.

Vierailija
2/7 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:14"]

Alusvaatteita ainakin myydään tuollaisilla kutsuilla. Tiedä sitten sopiiko juuri sinulle mutta tuli mieleen.

[/quote]

Kiitos vastauksesta, olisi tuo pitänyt itsekin muistaa. Periaatteessa voisin kyllä alusvaatteita myydä hyvinkin mielelläni mutten valitettavasti usko, että ne, joita kotikutsuilla myydään olisivat kuitenkaan sellaisia, joihin uskoisin kylliksi itse tuotteena myydäkseni niitä. Joku lapsiin liittyvä juttu olisi varmaankin omassa elämäntilanteessani luontevin mutta muutakin toki voisin harkita.

Jos joku muu seuraa ketjua niin yksi tulee vielä itselleni mieleen Apilanlehti astiat, joka ei varmaan sopisi itselleni. Joskus sain siitä kotiin mainoksen ja kaiken lisäksi jäi vielä käsitys, että edustaja saisi lähinnä vain alennuksia näistä astioista! Ihan ok astioita kyllä sinänsä mielestäni mutta en silti esittelijäksi itse lähtisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopein tapa vieraannuttaa ihmiset ympärillään. Kun lapsi oli pieni, pari puistosta tuttua mammaa yritti myydä minulle kamaa. Laitoin välittömästi "älä vastaa" osastolle. Jos haluan jotain ostaa, löydän sen kaupasta. Haluan vapaa-ajallani liikkua vapaasti ilman, että joku köyhä yrittää lompakolleni hyötymään rahoistani. 

Vierailija
4/7 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kortsunesittelijän

Vierailija
5/7 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomp de lux-lastenvaattet

Vierailija
6/7 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perfect Home www.perfecthome.fi

Vierailija
7/7 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkien-lelut. Voisit ottaa valikoimiin lelut ja jonkun lastenvaatemerkin.