Lasten syttärit Turussa, kokemuksia?
Missä olette pitäneet lasten synttäreitä Turussa? 5 v synttärit tulossa, paikka hakusessa, missä on ollut kivaa ja hinta/laatusuhde kohdallaan? Onko kokemuksia?
Oon miettinyt Seikkailupuistoa ja Mehukatti-Lastenmaailmaa Leaf-areenalla. Muillekin ideoille olen avoin.
Kommentit (14)
Siinä jenkki cupcake paikassakin voi pitää synttäreitä..
pomppis tai mukkelismakkelis.
turun linna.
Hoplopissa on myös mahdollista, en tosin tiedä hinnasta
Kiipeilypaikka Bouldertehtaalla voi myös pitää! Lapset viihtyvät varmasti ja asiantunteva ohjaus + herkut lapsille.
Kiitos näistä, tuli ihan uusia ideoita... Vielä lisää? Miel Turun keskusta/pohjoispuolella? ois kiva kuulla kokemuksia tulevienkin vuosien varalle. Eli suosittele ja kerro miksi oli kiva paikka.
Seikkailupuistosta hyviä kokemuksia, hyvä vetäjä leikitti hauskasti ja veti koko homman upeasti läpi. Tarjoilut piti hoitaa itse, mutta siihen ihan kelpo tilat.
Vierailija kirjoitti:
pomppis tai mukkelismakkelis.
turun linna.
Onko jollain näistä tarkempaa kokemusta? Entä legopaikka Kokoo Forum - korttelissa?
Lahjan tytöt järjestävät liikunnallisia syntymäpäiviä. Turun Sirkuskoulu on pidetty paikka; lapset tulevat ulos hikipäässä. Luomuspajaa suosittelen myös.
Ruskeaa Taloa ei nyt ainakaan kukaan suosittele!
Sirkus-synttärit ovat loistavat! Siinä Eerikinkadulla, hotelli Juliaa vastapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Sirkus-synttärit ovat loistavat! Siinä Eerikinkadulla, hotelli Juliaa vastapäätä.
Lapset tykkää näistä, äiti ei niin kun on vaikea löytää parkkipaikkaa läheltä ja siinä sitten juostaan koko pikkusisaruskatraan kanssa korttelikaupalla. Ja 1,5h myöhemmin sama homma uusiksi. Mukkelismakkelis tässä suhteessa huomattavasti kivampi.
Käytä ehkäsyä jos on noin rankkaa.
up