Asutko kalleimmilla asuntoalueilla? 100 kpl. Asun.
Kommentit (49)
Näköjään; helsinkiläisesä lähiössä 70-luvun kerrostalossa.
Kyllä, mutta eikös sille listalle ollut päässyt lähes koko Helsinki.
No näköjään Helsingissä ei voi asua edes semisiedettävällä alueella olematta top 50:ssä.Tilanne ei ole mitenkään ideaali. Muualta saisi kivemman kämpän viihtyisämmältä paikalta halvemmalla.
Ihan pelle lista. Ja SATA aluetta Suomen kokoisessa maassa. Tossa oli Suvelat ja kaikki mukana, huoh.
En, edes ko. paikkakunta ei ole tuossa listassa.
Miten tuo lista on luotu, täynnä räikeitä virheitä?
Esimerkiksi jokainen voi katsoa Maunulan ja Suursuon hintatasoa ja verrata sitten Paloheinään ja Pakiloihin, jotka ovat listassa alempana.
Näköjään, enpä olisi uskonut. Helsingin mittakaavassa tämä ei ole todellakaan mikään statuslähiö...
kommuunissa aluella joka on top 5
Kiinnostavampaa on lukea Arvopaperilehdestä oikeista rikkaista, joilla on eniten pörssivarallisuutta. Tosin sekin on vain yksi varallisuuden muoto. Kiinteistöjen omistus on sitten oma lukunsa - ja kultaharkkojen :-)
Niin ja henkisen pääoman omistajat ovat kaikkiein arvokkaimpia. Missä asuvat tohtorit ja yliopistojen tutkijat?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:24"]
No näköjään Helsingissä ei voi asua edes semisiedettävällä alueella olematta top 50:ssä.Tilanne ei ole mitenkään ideaali. Muualta saisi kivemman kämpän viihtyisämmältä paikalta halvemmalla.
[/quote]
Mä asun Helsingissä omakotitaloalueella ja ei olla listalla. Ja postinumero on 00430.
Näköjään, sijalla 50. Enpä olisi uskonut.
00130 postinumero, ei näytä olevan listassa mutta väittäisin hintojen olevan Kaivopuiston tasoa.
6/7 paikasta jossa olen asunut Suomessa löytyy tuolta listalta. En ole rikkaasta perheestä, mutta pääkaupunkiseudulla on kallista asua. Se ainoa lista ulkopuolinen on ylioppilaskylä Turussa.
En, onneksi, onhan se tyhmää maksaa liikaa.
Ostaessani finanssikriisin aikaan tämän talon täällä ulkomailla hinta per m2 oli 170 (sataseitsemänkymmentä) euroa. Nykyinen neliöhinta 2000€ (kaksituhatta euroa) molemmin puolin, myytyjen vastaavien naapuriasuntojen hintojen perusteella.
Asuntoni sijaitsee palveluiden välittömässä läheisyydessä vehreän kaupungin keskustassa keskieuroopassa.
Tapiolassa neliöhinnat nousevat kohisten Länsimetron ansiosta. Ihan hyvä. Hinnat on varmaan otettu toteutuneiden kauppojen perusteella. Harvemmin asutulla isojen pientalojen alueella neliöhinnat eivät pääse nousemaan niin paljon kuin esim. vanhalla jugendkerrostaloalueella.
Kyllä, halvassa kaupungin kämpässä :D
olen asunut kuudessa osoitteessa helsingissä, kaikki 50 kalleimman joukossa.
hassua, vaikka olin köyhä opiskelija.