otetaanko tyksissä nykyään isyystesti ?
Milloin synnytit?
Otettiinko testi?
Olitko naimisis, parisuhtees vai sinkku?
Otetaanko se heti ku lapsi puserrettu ulos?
Kiitos vastanneille onko mitään paikkaa minne voisi soittaa ja kysyä tätä asiaa ? Kaveriltani ei otettu testiä mutta hän ei synnyttänytkään tyksisdä että miksi juuri tyksissä näitä tehdään tai niin olen kuullut ?
Kommentit (15)
Synnytin tuossa n. 2kk sitten Tyksissä ja otettiin testit n. vuorokausi synnytyksestä. :) Olemme mieheni kanssa kihloissa ja oli ensimmäinen lapsemme. Tottakai mies otti testin kun ilmainen oli.
Eilen täällä oli ketjukin aiheesta. Mut siis itse synnytin tyksissä toukokuussa ja ei isyystestiä otettu ja ei olla naimisissa.
Otettiin kesällä, siinä vaiheessa kun imetystä harjoittelin niin mies antoi sylkinäytteen. Miksei? Poistuupa sekin olematon epäilys. Emme ole naimisissa.
Etsi eilinen ketju, sielä oli vastanneita joilla oli otettu Tyksisdä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:04"]Eilen täällä oli ketjukin aiheesta. Mut siis itse synnytin tyksissä toukokuussa ja ei isyystestiä otettu ja ei olla naimisissa.
[/quote]
Siis jatkan että ei kysytty halutaanko testiä
Ei sitä mitään "oteta". Sanamuoto antaa ymmärtää että se olisi pakollinen.
Ei tietenkään ole!
Kenet ne testaa? Kaikki miespuoliset kun tulee ao. vaavia katsomaan?
itse tulen synnyttämään tyksissä, ja mulle on yks ja sama otetaanko vai ei, tulos on varmasti ilmiselvä kun ulos tulee, kun on hiukan tummempi kaveri kyseeessä :) ja olemme naimisissa, ja ainut mes jonka kanssa olen ollut 2 eilun 2 vuotta :)
joten no worries there, mies saa ottaa jos haluaa :)
Vastauksia ja asiallisia, kiitos. Eikö kukaa tosiaa täälläole synnyttny viime aikoina tyksissä??:(
Up