Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut roikkuu varatussa?

Vierailija
01.09.2015 |

Tässä sivusta katselleena, miksi jotkut suostuu toiseksi naiseksi?

Ystäväni tapailee varattua, nyt 5kk, ensin mies oli eroomassa, mutta palasi sitten takaisin. Edelleen hokee rakkauttaan ystävääni sun muuta, ja tapailevat ja pitävät yhteyttä. Ei ole luvannut eroa vielä, sitten joskus. Ja lapsia ei miehellä ole, kihloissa vaan.

Minusta ystäväni alentaa itsensä, ja poraa miehen perään. Väliin on pistämässä välejä poikki ja sitten taas toteaa ettei voi elää ilman tätä.

En osaa sanoa enää mitään järkevää. Rakkaus on kyllä sokea.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:13"]Anteeksi nyt vaan suorapuheisuus, mut toisen naisen miehen vieminen on todella kiihottavaa. Siinä saa suoraan kokea, että on toista haluttavampi kilpailutilanteessa ja mies on vaikka valmis jättämään perheensä saadakseen sut!
[/quote] Ja näitä joku vielä jaksaa silitellä! Puhdasta pahuutta kyseisen toiminta. Onneksi et tuolla konstilla tule itsellesi koskaan uskollista ja hyvää miestä saamaan jos etsit niitä vaan tuolla tyylillä. Jos mieheni haksahtaisi sinuun niin säälisin molempia.

Vierailija
22/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:56"]

Kun ne parhaat miehet on jo tässä iässä (yli 30v) varattuja. Vapaat sinkut, niitä on vähän ja ...no joo. Ja minkäs sitä mahtaa, jos ihastuu varattuun. En mä ainakaan voi tunteilleni mitään. Tosin en kyllä roiku ihastuksessani vaan kärsin.

[/quote]

Kannattaisiko pariutua alle kolmekymppisenä, niin saisi itsekin jonkun niistä "parhaista"?

[/quote]

Kuka sanoi ettei mulla ole miestä? Ehkä on, mutta haaveilen muusta  ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:00"]Kyllähän se vika on siinä pettäjässä.

Mutta vähän olen alkanut miettiä tuota kaveriakin joka kuitenkin viitsii tapailla tuota varattua. Vaikkei se nyt hänen vikansa olekaan. Vika on aina siinä ihmisessä joka suhteessa. Mutta kuitenkin, mikä on niin ihmeellistä ihmisessä joka ei sitten kuitenkaan voi erota. Jos se rakkaus on NIIIIIIIIIIIIIIIIN suurta kuin väittävät, niin yhdessähän he olisivat. Kai, kun ei ole lapsiakaan kummallakaan.

ap
[/quote]

Kyllä siinä kaverissasikin on vikaa, jos ei muuta niin SUURI tyhmyys.

Vierailija
24/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:00"]Kyllähän se vika on siinä pettäjässä. Mutta vähän olen alkanut miettiä tuota kaveriakin joka kuitenkin viitsii tapailla tuota varattua. Vaikkei se nyt hänen vikansa olekaan. Vika on aina siinä ihmisessä joka suhteessa. Mutta kuitenkin, mikä on niin ihmeellistä ihmisessä joka ei sitten kuitenkaan voi erota. Jos se rakkaus on NIIIIIIIIIIIIIIIIN suurta kuin väittävät, niin yhdessähän he olisivat. Kai, kun ei ole lapsiakaan kummallakaan. ap [/quote] Kyllä se on aivan oma moka olla tietoisesti mukana kuviossa jossa on kolmas tietämätön osapuoli. Huvittaa nämä kakkosten puolustelijat.

[/quote]

En minä puolusta. Alkanut ärsyttää kun on rikki ja sekaisin koko ajan. Silti ei ymmärrä olla erossa hetkeäkään.

Vierailija
25/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:00"]Kyllähän se vika on siinä pettäjässä. Mutta vähän olen alkanut miettiä tuota kaveriakin joka kuitenkin viitsii tapailla tuota varattua. Vaikkei se nyt hänen vikansa olekaan. Vika on aina siinä ihmisessä joka suhteessa. Mutta kuitenkin, mikä on niin ihmeellistä ihmisessä joka ei sitten kuitenkaan voi erota. Jos se rakkaus on NIIIIIIIIIIIIIIIIN suurta kuin väittävät, niin yhdessähän he olisivat. Kai, kun ei ole lapsiakaan kummallakaan. ap [/quote] Kyllä se on aivan oma moka olla tietoisesti mukana kuviossa jossa on kolmas tietämätön osapuoli. Huvittaa nämä kakkosten puolustelijat.

[/quote]

En minä puolusta. Alkanut ärsyttää kun on rikki ja sekaisin koko ajan. Silti ei ymmärrä olla erossa hetkeäkään.
[/quote] Aika opettaa. Kai se hänelläkin jossain kohtaa kuppi kaatuu nurin. Sinä et asialle oikein mitään voi tehdä kuin valita jaksatko kuunnella moista vai et.

Vierailija
26/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:04"] [quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:00"]Kyllähän se vika on siinä pettäjässä. Mutta vähän olen alkanut miettiä tuota kaveriakin joka kuitenkin viitsii tapailla tuota varattua. Vaikkei se nyt hänen vikansa olekaan. Vika on aina siinä ihmisessä joka suhteessa. Mutta kuitenkin, mikä on niin ihmeellistä ihmisessä joka ei sitten kuitenkaan voi erota. Jos se rakkaus on NIIIIIIIIIIIIIIIIN suurta kuin väittävät, niin yhdessähän he olisivat. Kai, kun ei ole lapsiakaan kummallakaan. ap [/quote] Kyllä se on aivan oma moka olla tietoisesti mukana kuviossa jossa on kolmas tietämätön osapuoli. Huvittaa nämä kakkosten puolustelijat. [/quote]   En minä puolusta. Alkanut ärsyttää kun on rikki ja sekaisin koko ajan. Silti ei ymmärrä olla erossa hetkeäkään. [/quote] Aika opettaa. Kai se hänelläkin jossain kohtaa kuppi kaatuu nurin. Sinä et asialle oikein mitään voi tehdä kuin valita jaksatko kuunnella moista vai et.

[/quote]

mitä olette mieltä, olenko vain ymmärtäväinen vai lauonko totuuksia miten asiat on?

Vierailija
27/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitäisi kantaa vastuu omasta toiminnastaan, ei en kummempaa. Kyllähän pettäjä on ykkössyypää, mutta ei voi kakkosnainen tai -mies kuvitella,, etteikö hänen pitäisi kantaa moraalinen vastuu omasta käytöksestään. Kuinka moni osallistuisi vaikka kiusaamiseen, jos joku kiusatun läheinen sanoisi, että se on ok? Kakkonen tietää "kiusaavansa" puolisoa.

Vierailija
28/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:13"]Anteeksi nyt vaan suorapuheisuus, mut toisen naisen miehen vieminen on todella kiihottavaa. Siinä saa suoraan kokea, että on toista haluttavampi kilpailutilanteessa ja mies on vaikka valmis jättämään perheensä saadakseen sut!
[/quote]Onko? Aika moni ei kuitenkaan jätä? Ja jos jättää niin miten kauan se on sulle uskollinen? Hmm.....sitä kandee miettiä;)

Vierailija
29/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin joskus hetken aikaa toinen nainen.
Nyt oltu jo vuosia yhdessä ja tovin naimisissa.
Vakka kantensa valitsi. Miehellä ei ole lapsia, tämä varmasti vaikutti.

Ex yrittää edelleen kapuloita rattaisiin. Kerran ollaan oltu jo käräjillä ja joudutaan varmaan uudelleen.
Kotirauhan häirintää, uhkauksia, mustamaalausta jne

Ei se raukka osaa jatkaa elämäänsä.
Miehet vaihtuu kuin sukat, eikä silti luovuta.
Sakkoja sitten taas lisää hänelle....

Lopettakaa se exissä roikkuminen!

Vierailija
30/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:04"] [quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:00"]Kyllähän se vika on siinä pettäjässä. Mutta vähän olen alkanut miettiä tuota kaveriakin joka kuitenkin viitsii tapailla tuota varattua. Vaikkei se nyt hänen vikansa olekaan. Vika on aina siinä ihmisessä joka suhteessa. Mutta kuitenkin, mikä on niin ihmeellistä ihmisessä joka ei sitten kuitenkaan voi erota. Jos se rakkaus on NIIIIIIIIIIIIIIIIN suurta kuin väittävät, niin yhdessähän he olisivat. Kai, kun ei ole lapsiakaan kummallakaan. ap [/quote] Kyllä se on aivan oma moka olla tietoisesti mukana kuviossa jossa on kolmas tietämätön osapuoli. Huvittaa nämä kakkosten puolustelijat. [/quote]   En minä puolusta. Alkanut ärsyttää kun on rikki ja sekaisin koko ajan. Silti ei ymmärrä olla erossa hetkeäkään. [/quote] Aika opettaa. Kai se hänelläkin jossain kohtaa kuppi kaatuu nurin. Sinä et asialle oikein mitään voi tehdä kuin valita jaksatko kuunnella moista vai et.

[/quote]

mitä olette mieltä, olenko vain ymmärtäväinen vai lauonko totuuksia miten asiat on?
[/quote]

Tuossa ei ole mitään ymmärtämistä. Sanot vaan, ettei tuo tule kaverisi kannalta hyvin päättymään.

Vierailija
31/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on tällainen. varattu mies (jolla lapsia) ja kaveri aina hehkuttaa kuinka ihana ja kaikinpuolin hyvä mies on, kuinka järjestely on tosi täydellinen ja kaikkea, ja sitten koittaa keksiä kaikkia mahdollisia keinoja jolla saada mies esim matkoille mukaan, kotiinsa illanviettojen jälkeen jne. Mies on mun silmissä täysi pelimies,  mutta kaveri vaan ihastelee kuinka se on niiiiin hyvä mies ja ihana isä :/

Vierailija
32/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:59"]Minä olin joskus hetken aikaa toinen nainen.
Nyt oltu jo vuosia yhdessä ja tovin naimisissa.
Vakka kantensa valitsi. Miehellä ei ole lapsia, tämä varmasti vaikutti.

Ex yrittää edelleen kapuloita rattaisiin. Kerran ollaan oltu jo käräjillä ja joudutaan varmaan uudelleen.
Kotirauhan häirintää, uhkauksia, mustamaalausta jne

Ei se raukka osaa jatkaa elämäänsä.
Miehet vaihtuu kuin sukat, eikä silti luovuta.
Sakkoja sitten taas lisää hänelle....

Lopettakaa se exissä roikkuminen!
[/quote] Nyt en kyllä sinuna kehtaisi sanoa exissä roikkumisesta mitään! Olette kieroilullanne mahdollisesti itse syyllisiä exän käytökseen. Onnea vaan valitsemallasi tiellä ja odottele sitä päivää kun sinä oletkin tuo hullu ex.

Vierailija
33/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:48"]Ne on:
A) Epätoivoisia, eivät löydä omaa miestä, tyytyvät mihin vaan ja antavat kohdella itseään miten vaan.
B) Vittumaisia luonteita, jotka saavat tyydytystä siitä, että pääsevät rikkomaan toisten onnen. Nämä tapaukset saattavat piirittävät kohdettaan pakkomielteisesti kunnes kohde murtuu, odottavat heikkoa hetkeä ja lyövät kiilan väliin.
C) Yksinkertaisesti tyhmiä, vedätettävissä olevia idiootteja, jotka uskovat muuttavansa sen petturin.
Listaa saa jatkaa jos jotain tulee mieleen.
[/quote]

D) Haluaa vain "rusinat pullasta", seksiä ilman sitoomuksia. Tosin ap:n esimerkissä ei liene kyse tästä.

Vierailija
34/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti.
Jatka sinäkin nyt sitä omaa elämää ;)

Minä en ole toisen mielisairauteen mitenkään osallinen.

30

Vierailija
35/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:48"]

Ne on: A) Epätoivoisia, eivät löydä omaa miestä, tyytyvät mihin vaan ja antavat kohdella itseään miten vaan. B) Vittumaisia luonteita, jotka saavat tyydytystä siitä, että pääsevät rikkomaan toisten onnen. Nämä tapaukset saattavat piirittävät kohdettaan pakkomielteisesti kunnes kohde murtuu, odottavat heikkoa hetkeä ja lyövät kiilan väliin. C) Yksinkertaisesti tyhmiä, vedätettävissä olevia idiootteja, jotka uskovat muuttavansa sen petturin. Listaa saa jatkaa jos jotain tulee mieleen.

[/quote]

Tämä!

Vierailija
36/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. En pysty samaistumaan tollaseen varatussa roikkumiseen. Ihan käsittämätöntä. Miten voi alentua siihen.

Vierailija
37/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:04"] [quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:00"]Kyllähän se vika on siinä pettäjässä. Mutta vähän olen alkanut miettiä tuota kaveriakin joka kuitenkin viitsii tapailla tuota varattua. Vaikkei se nyt hänen vikansa olekaan. Vika on aina siinä ihmisessä joka suhteessa. Mutta kuitenkin, mikä on niin ihmeellistä ihmisessä joka ei sitten kuitenkaan voi erota. Jos se rakkaus on NIIIIIIIIIIIIIIIIN suurta kuin väittävät, niin yhdessähän he olisivat. Kai, kun ei ole lapsiakaan kummallakaan. ap [/quote] Kyllä se on aivan oma moka olla tietoisesti mukana kuviossa jossa on kolmas tietämätön osapuoli. Huvittaa nämä kakkosten puolustelijat. [/quote]   En minä puolusta. Alkanut ärsyttää kun on rikki ja sekaisin koko ajan. Silti ei ymmärrä olla erossa hetkeäkään. [/quote] Aika opettaa. Kai se hänelläkin jossain kohtaa kuppi kaatuu nurin. Sinä et asialle oikein mitään voi tehdä kuin valita jaksatko kuunnella moista vai et. [/quote]   mitä olette mieltä, olenko vain ymmärtäväinen vai lauonko totuuksia miten asiat on? [/quote] Tuossa ei ole mitään ymmärtämistä. Sanot vaan, ettei tuo tule kaverisi kannalta hyvin päättymään.

[/quote]

Sanottu on monta kertaa, mutkun rakastaa, kumpikin, toinenkin rakastaa, eroo kyllä mut ei vielä, ei voi elää ilman...

ap

Vierailija
38/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:59"]

Minä olin joskus hetken aikaa toinen nainen. Nyt oltu jo vuosia yhdessä ja tovin naimisissa. Vakka kantensa valitsi. Miehellä ei ole lapsia, tämä varmasti vaikutti. Ex yrittää edelleen kapuloita rattaisiin. Kerran ollaan oltu jo käräjillä ja joudutaan varmaan uudelleen. Kotirauhan häirintää, uhkauksia, mustamaalausta jne Ei se raukka osaa jatkaa elämäänsä. Miehet vaihtuu kuin sukat, eikä silti luovuta. Sakkoja sitten taas lisää hänelle.... Lopettakaa se exissä roikkuminen!

[/quote]

Säälittävä itsekkyys olet! Olet rikkonut toisen perheen ja vielä ilkeät kerskua sillä! Häpeä!

Vierailija
39/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:11"]Oikeasti.
Jatka sinäkin nyt sitä omaa elämää ;)

Minä en ole toisen mielisairauteen mitenkään osallinen.

30

[/quote] Iso pettymys jollain elämän osa-alueella voi hyvinkin aiheuttaa mt-ongelmia.

Vierailija
40/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi aiheutin mielisairauden sitten vuosia etukäteen.
Ompas mulla jännät supervoimat :D

Perhettä en ole ikinä rikkonut, lapsia ei ollut.

30