Löysin vanhan muistiinpanon ennustajalta. Viimeinenkin juttu käymässä toteen.
Kommentit (5)
Eron aikoihin, yli neljä vuotta sitten kävin ennustajalla ja tein siellä paperille muistiinpanoja. paperi jäi vanhan kalenterin väliin ja löysin sen sieltä. En muistanut mitään enää. En ollut ajatellut siis koko asiaa. Lähinnä menin kaverin seuraksi silloin.
Paperissa kerrottiin, millaisen miehen löydän. Ammatti, ulkonäkö, kotikaupunki ym kuvattuna. Olin kirjoittanut, että paikkakunta vaihtuu, rakennamme talon, saamme lapsen, rahahuolia, mutta ne järjestyvät, joku nainen auttaa, miehen lapsista, omieni elämästä, väleistä exääni. Kaikki nämä ovat toteutuneet.
Mies oli kuvattuna paperilla hyvin tarkasti, lempiväri ja tyylikin meni aivan nappiin.
Viimeisin oli työmuutos, joka on nyt myös toteutumassa. Kuvailu oli omituinen. "Sama työ, mutta siihen tulee jotain lisää ja se laajenee,, "Sain kuulla juuri, että meillä tehdään sisäisiä muutoksia ja saan tavallaan uuden työnantajan, vaikka jatkan samassa paikassa. Työnkuva muuttuu ja laajenee.
OMG, olen ihan ihmeissäni. ap
Hyvin yleisiä asioita ihmiselämässä joita kerrottu ja kappas vaan, moni osui kohdalleen :D
Muistatko ennustajan nimeä? Äitini mies kertoi myös käyneensä ennustajalla, joka ennusti hänen elämäänsä mm. kolme tyttölasta. Ja kuinka ollakaan, mies tapasi äitini, jolla on kolme tyttölasta :D
Minä vielä odottelen.
Vuosikymmeniä sitten minulle ennustettiin: kun rahaa alkaa tulla, sitä tulee ikkunoista ja ovista.
Vieläköhän kannattaa odotella :D
Kerro enemmän!