*~Kesäkuun kullanmurujen MAANANTAI~*
Kommentit (33)
Mun kierrot on vain ihan sekaisin menkoista ei tietookaan ja testasin äsken tyylipuhtaan negan arg!No tällä kertaa tietty jotain 30 päivän kierto,tai yli! Hassua kun lämmöt ylhäällä ja rinnat kipeät mut silti vain varmaan täytyy lähteä jo katseleen tuota heinäkuisten pinoa.Parempaa testaus onnea muille.
Kiinan-pöpö, Sigrid_75 ja Päivikk11 ,ja ketä muitaa oli vielä:Mahtavaa!!vauvatliimaan nyt että pysyvät matkassa ja odotuksesta tulee auvoisa!:) nyt niitä +++++ tänne muillekkin!!
).( keskialavatsassa pistotuntemuksia,mut ei onneks menkkaoireita,koska kolmessa edellisessä kierrossa ne on alkanu melkeen heti oviksen jälkeen ja päättyny tätsyyn:/ mutta nyt vaan kummallisia pistoja ja painon tunnetta ja tihentynyt pissailu..
Ootan torstaihin ja sitte ehkä uskallan tehä erittäin herkällä testillä.luulen vahvasti että se iso O oli jo kp.11 et ehkä vois jo haamua näkyä.mähän sillä RFSUn testillä sain jo haamun,mutta se oli väritön ja täten siis ilmeisesti viivanpaikka:/
nyt jotenki jännittää enemmän kun aiemmin tää odotuksen odotus.piinauttaa tosissaan!!ja toivo on niiiiiin korkeella et täältä ei olis kiva tippua:( toivotaan meille kaikille nyt parasta ja tsemppiä testailuun!
yk.4 kp19/27-29
Onnea kaikille monille plussanneille!
Ihanaa, että viikko alkoi monilla hyvillä uutisilla. Mukavaa, että kuumeilu palkitaan.
Omaan napaan kuuluu toiveikkuutta. Olo on erilainen kuin ikinä ennen ja menkkaoireita ei näy. Yleensä tuhruttelu alkaa 4-5 päivää ennen vuotoa. Keskiviikkona olin ajatellut testata, mutta en tiedä jaksanko odottaa niin kauan. Toisaalta olisihan se hyvä olla tässä toiveikkuuden olotilassa vielä ja aamut on niin kaoottisia, ettei paljon ehdi edes vauva ajatusta miettiä.
Piinaileva toukkis kp27/30
Upeaa, onnea plussasta Kiinan-pöpö, Sigrid_75, Päivikk11!!!
Pahoitteluni tädin saavuttamalle Heltsylle!
Duracel: Tsemppiä sulle kovasti!!!Kiskotaan sut mukana odottajiin ihan varmasti!
Piinailijoille pidän peukkuja, että tärppää!
Tänne ei ihmeempiä. Lämpö putosi aamulla:
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=Koralli
Sen myötä tuo ohjelma " sekoilee" ja väittää, että ovuloin tänään, ja hah! No kokeilin lisätä pari korkeata lukemaa seuraaville kahdelle päivälle ja silloin tilanne korjautuu, joten ei kait tässä auta kuin ootella pari päivää ja toivoa vähän korkeampia lukuja, muuten alan epäillä tokko olen ees ovuloinut ollenkaan. :/ Ohjelma lykkää oviksen sitten kp 13:lle. Minä oletan oviksen olleen jo kp12, mutta ihan sama kumpi on, kunhan tuottaisi tulosta :)
Eipä kummempia. Nyt saa sit ruveta oottelemaan, josko tulis jotain raskaustuntemuksia... Mitenkähän tässä jaksaa ootella...
Koralli73 kp 15/23-25 dpo 2-3 yk3
Onnea plussanneille!!! Perässä yritetään kovasti tulla...
(.) Tässä sitten piinaillaan... Luulis että kun neljättä kertaa raskautua yrittää (siis neljättä lasta...), niin osais ottaa jo rauhallisesti, mutta ei... Monta kertaa päivässä täytyy tännekin tulla viestejä lukemaan, jos vaikka plussauutiset tarttuis =) Mitään muita varsinaisia raskausoireita en ole itsestäni löytänyt, mutta oviksen jälkeistä " kuivaa kautta" ei ole alkanut, vaan olen edelleen " märkänä" (yöks miltä toi kuullostaa)... Eikös sekin ollut yksi raskausoire? Vai oliko... Onneksi lähdetään viikonloppuna laivaristeilylle, niin saa muuta ajateltavaa ja testauskin siirtyy sitten sopivasti ensi viikon alkuun.
Nippara 22/30
Niin, testasin perjantaina kp 35/28 RFSU: n testillä seleän plussan ja jo viikonlopun kuljin pilvissä, mutta tänä aamuna täti sitten kuitenkin tuli. No kesäkuussa keskenmeno vkolla 12 ja nyt tämä tämmöinen pienempi pettymys. Tiedänpähän että testit pysyy kaapissa ainakin kp 50 saakka. Mies otti aika rankasti tämän, rankkaa kun oli kesälläkin. Onneksi on touhukas poika joka ei toivottavasti jää ainokaiseksi.
Anteeksi tämä tilitys, mutta kun kukaan ei tiedä niin ei ole ketään kelle tilittää!
Voi kakka!
Joosu
Onnea ihan älyttömästi plussanneille!
Omaan napaan: Tää päivä on mennyt melko alakuloisesti, on siis niin paska fiilis kuin vain olla voi:( Testasin aamulla uudestaan (Acon10), ja nyt ruutuun ei tullut mitään, eli negaa taas täällä suunnalla. Olin jo niin varma, ja sitten käy näin. Oireita on kyllä edelleenkin, väsyttää, yht`äkkisiä etomis-oloja, nivus-särkyä, vatsan vihlomista. Ja kun katselin päiväkirjaa, niin venyvät valkovuodot osuvat kp 20 hujakoille. Taitaa käydä niin, että tulee edelleenkin 38 päivän kierto. Eli mahdollisuuksia on vieläkin, mutta silti v....taa niin vietävästi.
Sori nämä purkaukset, pakko päästellä hiukan höyryjä pihalle päin. Eiköhän huomenna kaikki näytä taas paljon paremmalta!
bambiino kp 27/28-38
joosualle pahoittelut.... :(
mulla ihan hirvee selkäsärky. sanoinkin puolisolleni että varmaan ältä tuntuu menkkakivut, koska raskauden aikana mulla on ollut tälläisiä kipuja ja eikös silloinkin voin olla menkkakipujen laisia kipuja. olipa sekavaa, mutta kuitenkin. mulla ei koskaan ole ollut menkkaoireita.siksi näitä jaksan ihmetellä.
mutta edes roskishaamua en ole saanut.
edelleen kp 31/24-32
Vihdoin taas ehdin tännekin. Kiirutta pukkaa.
Päivän paras uutinen: UUSI SÄNKY TULEE HUOMENNA!!!!!
Jepujee!!! Että jos ei tälle kierrolle sattuis tärppäämään niin ens kierrosta on PAKKO kun on uusi vauvantekopaikkakin. ;) =)
*hih*
Oli ikävästi tippuneita. Harmillista! *halituspusitus*
Piinailjoita riittää, plussia plussia kovasti!!
Ja PLUSSANNEILLE MEGAONNITTELUT! Ihanaaihanaa!!!
Omaan napaan ei kovin kummia.
Tänään alamasu on kyllä ollut vähän outo, olen hyvin tietoinen siitä että mulla on alamasu. Jotenkin turvottaa. Ja vaikken syönyt iltapäivällä juuri mitään, oli tosi täysinäinen tunne vatsassa koko ajan. Hmm...?!
No, en nyt repeä vielä riemusta enkä surusta, tässä on viikko aikaa odotella ja katsella ennenkuin edes aion harkita testaamista. Piste.
(yritän muistaa tän vielä loppuviikosta...)
Jushka, yk2 kp21/?-43 (dpo6???)
pahoittelut Joosulle, kurjaa tippua korkealta ja kovaa, tuo on niin kamala tunne, että toki pitääkin purkaa mieltä tänne meille, se edes hiukan helpottaa. Toivotaan pikaista pysyvää plussaa, ensi kuussa!
Kiitos KORALLI! Toivottavasti pääsen mukananne! En malta odottaa =)
tiesittekö että puutuminen on raskautumis oire, luin tuolta jostain palstalta. Kädet ja jalat voivat puutua. Minulla puutuu jalat niin etten meinaa pysyä penkillä.
Roos@
Olipas täällä mukavia plussauutisia, PALJON ONNEA!!!
Täällä toivo meni kesäkuun osalta, mutta ihan hyvillä mielin jään odottelemaan seuraavia täkypäiviä - meillä kun tuo yritys vasta alkoi.
Toivottelen hyvää jatkoa niille, jotka siirtyvät odottajiin ja muiden kanssa tapaammekin sitten heinäkuun pinoissa =)
terkuin Hopo07 kp 1/27
itse tein aamulla taas nega testin :(
vatsakivut ovat silti jatkuneet. en tiedä miksi. mietin että jos olisi kemiallinen raskaus niin voisiko silloin olla tälläiset kivut jos se on mennyt kesken, mjtta eikös sen vuodon pitäs jo sitten alkaa. en mä tajuu no ootellaan taas, ehkä se täti sieltä tulee vielä tänään tai huomenna tai ties koska. masennus vaan iskee kun olin eilen jo sillä mielellä että jos mun mahassa nyt jotain ole niin sitten ainakin jotain vikaa. niin kovapaineen tunne siellä oli koko päivän ja ne selkäkivut.
kp31/25-32 dpo 12-13?