Jippiii - Suomeen tulee yleislakko
Eli kukaan ei mene töihin. Arvatkaapa loppuuko myös mamuttaminen siihen. Mamuttaminen kun tarvii kovasti verotuloja ja mistäs niitä saadaan jos ihmiset ei ole töissä
Kommentit (41)
mä meen ainaski töihin, tarvin rahaa
Mahtavaa. Jokohan sitten loppuisi lapsiperheiden hyysääminen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:20"]Lakkoillaan duunit Kiinaan
[/quote]
No ihan sama, uppoova laiva. Jotka pystyy niin muutto muualle.
Taidanpa hamstrata vettä ja ruokaa pidemmäksikin aikaa. Toivottavasti koko Suomi menee jumiin ainakin muutamaksi kuukaudeksi, saisi vässykät vähän totutella uuteen maailmanjärjestykseen jossa heikot sortuu elontiellä. Itse pärjään mutta joillekin mahtaa tulla vilu ja nälkä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:16"]
[/quote]Sossu
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:16"]
[/quote]
Sä et varmaankaan kuulu liittoon, etkä tiedä mitä lakko tarkoittaa? Jos on lakko päällä, sä et todellakaan mene töihin. Siitä pitävät lakkovahdit huolen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:16"]mä meen ainaski töihin, tarvin rahaa
[/quote]
Rikkuri
Mä voi mennä sit töihin. T: työtön
500.000 työtöntä menee hätäapuhommii
Rikkurina teen ison tilin, tulisikin!
Otetaan lainaa ja sama meno jatkuu.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:22"]
Taidanpa hamstrata vettä ja ruokaa pidemmäksikin aikaa. Toivottavasti koko Suomi menee jumiin ainakin muutamaksi kuukaudeksi, saisi vässykät vähän totutella uuteen maailmanjärjestykseen jossa heikot sortuu elontiellä. Itse pärjään mutta joillekin mahtaa tulla vilu ja nälkä.
[/quote]Antaa tulla vvaan lunta tupaan ja jäitä porstuaan. Jos on varaa elättää puolta Eurooppaan niin kyllä on varaa vähän lakkoillakin
En ole koskaan kuulunut mihinkään liittoon joten aivan sama, tuleeko lakko. Töihin menen koska ilman rahaa on melko hankalaa pitää katto pään päällä ja ruokaa jääkaapissa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:14"]
Viimeistään tässä vaiheessa pitäisi ihmisten huomata että ammattiliitot eivät nyt aja jäseniensä etuja.
[/quote]
Itseasiassa ajaa. Heidän tehtävänsä on puollustaa työntekijöiden etuja ja oikeuksia ja sitä ne tekee.
Suomen valtio joka koostuu porvareista haluaa siirtää yritysten vastuun työntekijöille mutta voitot omistajille.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:20"]
Lakkoillaan duunit Kiinaan
[/quote]
Ne duunit jotka menisi Kiinaan menisi sinne muutenkin. Suomi ei voi kilpaila Kiinan kanssa hinnoissa eikä tuottavuudessa koskaan edes teoriassa. Yksikään länsimaa ei voi.
Viimeistään tässä vaiheessa pitäisi ihmisten huomata että ammattiliitot eivät nyt aja jäseniensä etuja.