Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on ostaa yli 500 e puhelin?

Vierailija
31.08.2015 |

Onko ne oikeasti sen arvoisia? 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että toimintojen takia kannattaa, ei ainakaan työkäytössä. Kaikissa älypuhelimissa toimivat varmasti kaikki toimistossa tarvittavat ohjelmat. Tuskin kukaan tekee 3D-mallinnusta puhelimen ruudulla tai jos tekee niin on hieman tylsempi kynä.

Vierailija
42/64 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on nyt ollut tuo 500 e puhelin 5 vuotta. Pitäis varmaan päivittää uudempaan malliin, mutta hyvin toimii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt kalliimpi puhelin kuin koskaan, 375 e. Enpä ihan heti tästä kalliimpaa ostaisi, koska ei vain mitään ideaa. Mieluummin ostan 500 eurolla telkkarin tai tietokoneen. Tai vaatteita. Tai astioita (sillä summalla saa pari astiaa XD). Tai hemmottelen itseäni.

Vierailija
44/64 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kamera. Ostin lg g4:n kameran takia, meillä ei ole tavallista kameraa ollenkaan. 

Vierailija
45/64 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:37"]

Sama kai se on, ostaako vuoden välein 100e puhelimen vai 500e puhelimen joka viides vuosi. Mulla on Sonyn melko kallis puhelin mutten ostakaan uutta usein.

[/quote]

Pöh, ei niissä kalliimmissa saa yhtään parempaa kestävyyttä. Vain uudet ominaisuudet ja hypetys niissä maksaa. Mulla on ollu nyt 150e puhelin kohta 4 vuotta, ja toimii ihan uutta vastaavasti. Edes akku ei ole huonontunut, ja tiputan puhelimen varmaan viikottain... Eli todella kestäväkin on. Edellinen oli vieläkin halvempi, ja sitä käytin noin 3 vuotta kunnes ei enää suostunut lataamaan.

On itsensä huijaamista todistella että se kallis kestäisi pidempään, tai että sitä edes käytettäisiin pidempään. Tämän voi todeta ihan testejäkin lukemalla - lisärahalla saa vain teoreettista lisäarvoa, ei juuri mitään minkä tavallinen käyttäjä arjessaan huomaisi.

Vierailija
46/64 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:31"]Hyvä kamera. Ostin lg g4:n kameran takia, meillä ei ole tavallista kameraa ollenkaan. 
[/quote]

Sama. Paitsi eri puhelin mutta juurikin hyvän kameran takia. Ja kuvia tulee räpsittyä paljon kun on se hyvä kamera. Läppäri hajosi niin ostin niin hyvän puhelimen että pärjään ilman läppäriä. Yhdistetty puhelin ,läppäri ja kamera pienessä paketissa. Olen todella tyytyväinen.

Vierailija
47/64 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ostin aina n. 100-150 euron luurin ja olin tyytyväinen. Viimeksi (koska rahaa on nykyään riittävästi) ostin sen n.500 euron luurin.. Nykyään olenki hoitanut kaikki asiat puhelimella, läppäriä avaan harvemmin.. Toimii vaan sen verran kivasti, kamerakin on hyvä ja näyttö tarkka.. Lennellyt tässä vuoden aikana paljon mutta ehjä edelleen, toisaalta kotivakuutus on olemassa :)

Vierailija
48/64 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikessa tarvitse olla järkeä.

Vierailija
49/64 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kai se on, ostaako vuoden välein 100e puhelimen vai 500e puhelimen joka viides vuosi. Mulla on Sonyn melko kallis puhelin mutten ostakaan uutta usein.

Ei ne kestä tippaakaan kauemmin vaikka amksaisi 1000 euroa.

Vierailija
50/64 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa ja sellaisen haluaa, niin miksi ei? Rahan liikkuessa talous pysyy liikkeessä ja yhteiskunnan systeemit pyörii. Turha on rahoja tilillä makuuttaa, niistä kuuluu nautti nyt. Hautaan et niitä mukana saa.

Vierailija
51/64 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te, jotka kirjoittatte paljon, hoituuko puhelimella? Tarkoitan siis vaikka jos pitää kirjoittaa monta sivua tekstiä tai hoitaa nettisivuja tms? 

Vierailija
52/64 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa käyttäjäkokemuksen, joka ei ärsytä joka käänteessä, tarvitset vähintään iPhone XS. En tiedä tosin mitä maksaa, firma hoitaa kulut. Menkääpä töihi!

Vierailija
53/64 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puhelimen hinnalla on mitään merkitystä? Ei ole olemassa työtä mistä EI saisi työsuhdepuhelinta.

Vierailija
54/64 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä on järkeä silloin kun siinä on järkeä. Itse en ohjelmoijana vaadi puhelimelta kuin toimivan selaimen eikä ne muutenkaan kiinnosta, niin kolme vuotta vanha halpispuhelun menee vielä hyvin.

Läppäreihin, lukulaitteisiin, ym. on sitten mennyt ne rahat.

Vierailija
55/64 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten puhelimen hinnalla on mitään merkitystä? Ei ole olemassa työtä mistä EI saisi työsuhdepuhelinta.

Meillä saa työsuhdetabletin jos ei ole älypuhelinta, kun niitä on firmassa muuta käyttöä varten jo valmiina. Uusista puhelimista lienee turha haaveilla.

Vierailija
56/64 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadan euron älypuhelimet aika kankeita, hitaita, huono näyttö, huono kamera, ei mobiilimaksumahdollisuutta, vähän tallennustilaa. Pääasiassa samat toiminnot kyllä kuin kalliimmissa. Kalliimmat ovat sitten sujuvan liukuvia, kirkas ja selkeänäyttöisiä, hyvät järjestelmäkamerat sarjakuvaus, liikuvan kuvan, hämäräkuvaus, kuvankäsittely ym. ominaisuuksilla, mobiilimaksamisen mahdollistava NFC siru, paljon tallennustilaa esim. kuville ja videoille. Toimii siis paremmin etenkin työkäytössä ja liikkuvassa elämässä, samoin lasten pelikoneina parempia. 

Vierailija
57/64 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai siinä on järkeä silloin kun siinä on järkeä. Itse en ohjelmoijana vaadi puhelimelta kuin toimivan selaimen eikä ne muutenkaan kiinnosta, niin kolme vuotta vanha halpispuhelun menee vielä hyvin.

Missä roskafirmassa olet oikein töissä jos et edes työkaluja talolta saa?

Minä myyn itseäni, eli olen konsultti. Uusin IPhone maksaa päivän laskutuksen verran, en keksi miksi pitäisi joku halvempi ostaa.

Vierailija
58/64 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 puhelimella tekee kaiken. Tutkitusti ja testatusti. Öykkäreiltä rahat pois vaan.

Vierailija
59/64 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myyn itseäni, eli olen konsultti. Uusin IPhone maksaa päivän laskutuksen verran, en keksi miksi pitäisi joku halvempi ostaa.

Mitä ihmeellistä tuossa on? Monessa firmassa, missä ei tehdä työmatkoja, ei nykyään ole puhelimia talon puolesta, vaan käytetään skypeä. Minä en todellakaan voisi tehdä töitäni puhelimella, vaan minulla on 27 tuuman näyttö + pienempi kakkosnäyttö. En käyttäisi työkonettani koskaan kotona, joten se saa pysyä työpaikalla. Minulla oli edellisessä työpaikassa puhelin talon puolesta, kyseissä konttorissa oli noin 10 henkilöä, pääkonttorissa vähän enemmän. Ei siihen tullut puheluita edes joka päivä. Talon sisäiset hommat hoidettiin muilla keinoin ja ulkopuolisten kanssa olin tekemisissä sangen vähän. 

Vierailija
60/64 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö kyllä ne joskus jotain puhelimia tarjosi, mutta sanoin että en tarvitse, kun oli jo puhelin. Puhelin ei ole minulle työkalu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme