Miksi naiset haluaa vanhemman miehen?
Minun ikäiset naiset pitää mua kakarana ja ottavat enemmin sen kolmekymppise työssäkäyvän miehen. Uskon kuitenki että kyse on vain rahasta. Minä parikymppisenä opiskelija miehenä en voi tarjota luksus elämää naisille ja toi epäkypsyys on niille vain tekosyy.
M22
Kommentit (29)
Jaa. En minä vaan tahtonut. Eikä kukaan ystävistäni.
No mä olen tahtonut, koska jotenkin sitä on helpompi katsoa sitä miestä 'ylöspäin', kun se on vanhempi ja nähnyt elämää enemmän. Lisäksi paska kokemus omanikäisestä täysin epävarmasta yksilöstä ja toisesta täysin keskenkasvuisesta. Nyt olen tosin jo vanha itsekin.
No sullehan on jo kerrottu mistä kiikastaa. Ilmeisesti siis olet epäkypsä.
Olen itsekin 22-vuotias ja suunnilleen omanikäisiä olen tapaillut.
Kuka haluaa? Minä ainakin nuoremman! n24
Käytä nyt pari vuotta vielä kavereiden kanssa menemiseen ja kehitä itseäsi ja sitten kun maltat viettää aikaa myös naisen kanssa, etsit ja löydät sellaisen.
Mun tutuilla on kaikilla suunnilleen ikäisensä miehet.
N24
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:13"]
Minun ikäiset naiset pitää mua kakarana ja ottavat enemmin sen kolmekymppise työssäkäyvän miehen. Uskon kuitenki että kyse on vain rahasta. Minä parikymppisenä opiskelija miehenä en voi tarjota luksus elämää naisille ja toi epäkypsyys on niille vain tekosyy. M22
[/quote]
No luepa tuo tekstisi ja vertaan sitä sitten ikäisesi naisen silmin vaikka 28-vuotiaan miehen ilmaisuun itsestään. Olet epäkypsä ja jotenkin vielä katkera siitä. Ei siitä tarvitse katkeroitua vaan kypsyä! Kundit on rasittavia parisuhteessa, koska niitä kiinnostaa vielä liikaa bileet, kaverit, alko, autot ja oikeastaan kaikki muu paitsi sen naisen seura silleen aidosti kohdattuna.
Ensimmäinen mieheni oli minua 10 vuotta vanhempi, toinen mieheni on 5 vuotta vanhempi. Kyllä ne aika pentuja ovat ne omanikäiset, tai siis olivat silloin kun miestä etsin. Lompakon paksuudesta ei ole kyse, kumpikin mieheni oli työtön, minä taas hyväpalkkainen.
Taas jonkun sedän toiveajattelua.
En tiedä lohduttaako tämä ap:ta, että parikymppisenä otin nelikymppisen miehen, vaikka olikin köyhä.
En tiedä lohduttaako tämä ap:ta, että parikymppisenä otin nelikymppisen miehen, vaikka olikin köyhä.
Vanhemmat miehet keskittyvät myös naisen nautintoon eivätkä ole kiinnostuneita vain omasta navastaan ja navanaluksestaan.
Mä olen 22 ja todellakin haluan vanhemman miehen! En tiedä miksi, mutta oman ikäiset ei ole ikinä sytyttänyt. Oma 33v on täydellinen!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:34"]Mun tutuilla on kaikilla suunnilleen ikäisensä miehet.
N24
[/quote]
Niin ja mulla ja poikaystävällä alle vuosi ikäeroa ja ollaan seurusteltu 21-vuotiaista.
Haluan nuoremman miehen koska aion kouluttaa siitä sopivanlaisen mulle. Olen niin pinttynyt omiin tapoihin ja haluan että asiat tehdään niin kuin itse haluan joten nuorempi mies on hyvä asia! n25
Eivät saa oman ikäisiä. Vanhempi mies on niin helppo.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:48"]
Haluan nuoremman miehen koska aion kouluttaa siitä sopivanlaisen mulle. Olen niin pinttynyt omiin tapoihin ja haluan että asiat tehdään niin kuin itse haluan joten nuorempi mies on hyvä asia! n25
[/quote]
Se vanha se vasta kiertyykin pikkurillisi ympärille siitä riemusta, että saa nuoren naisen rinnalleen. Nuori mies ei vielä osaa arvostaa minkään ikäistä naista rinnallaan.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:48"]
[/quote]
Se vanha se vasta kiertyykin pikkurillisi ympärille siitä riemusta, että saa nuoren naisen rinnalleen. Nuori mies ei vielä osaa arvostaa minkään ikäistä naista rinnallaan.
[/quote]
T. Epätoivoinen vanha setä
Vanhemman miehen seurassa voi itse olla nuori, samoin kuin pitkän miehen seurassa suloisen pieni.
Tunnetustihan miehet kehittyy hitaammin ja nuorena omanikäisistään täytyy hakemalla hakea sellaista, joka ei enää rellestä tai ajattele kuin teini.