Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Illanvietto työporukalla" tarkoittaa AINA pettämistä.

Vierailija
31.08.2015 |

Ei kai nyt terve mies tuhlaisi kallista vapaa-aikaansa työkavereihin, joita näkee töissäkin? Jos sanoo menevänsä työporukan kanssa jonnekin, niin sillä on toisen naisen pillu mielessä! (Ja kohta kulli siellä myös)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on sen verran kivoja työkavereita, että niiden kanssa lähtee mielellään silloin tällöin ulos. Tarkoitus ei ole silloin vilkuilla muita vaan nauttia hauskasta illasta mahtavien tyyppien kanssa. Joku varmasti harrastaa sellaistakin, mutta älä yleistä.

Vierailija
22/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:09"]Jaa. Minä olen pari kertaa vuodessa työpaikan illanvietoissa. En ole vierasta pillua nainut koskaan. Nämä muijien mustavalko"totuudet" on aina yhtä hauskoja

M44
[/quote] Mistä tiedät, ettei aloittaja itse asiassa ole mies joka on halunnut provota naisia kiistelemään että " minun mies ei ainakaan!! " ? Ei tarttis yleistää. Oma naisen kokemus on, että joissain firman kännäysbileissä jotkut pettää ja yleensä ne samat ihmiset keskenään. Yleensä nuo villit ovat nuoria tai nuorehkoja. Joidenkin kohdalla tapahtuu iän myötä tai rakastumisen myötä rauhoittuminen. Sekin rauhoittaa kummasti jos joutuu työpaikalla naureskelun kohteeksi ja selkäänpuukotuksen. On myös muita firman tilaisuuksia joihin on mentävä ettei jää kokonaan ulkopuoliseksi. Näissä tilaisuuksissa virkistäydytään mutta puhutaan myös työasioista. Omaa osallistumistaan voi myös rajata niin ettei ole tilaisuudessa kuin sen ajan mitä on työuran tai työpaikkailmapiirin takia hyvä olla. Eihän sitä tarvitse lähteä ördäämään jatkoille. Uskon, että jokainen työelämässä ollut tämän ymmärtää, myös naiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:51"]Joo, totta osittain, eli ei kaikki petä, mutta aina löytyy edes jotkut, jotka näin tekevät.  Vähän riippuu porukan määrästä ja illanviettopaikasta.
[/quote]
Vitun kusilutku huora apina!

Vierailija
24/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, minä olen käynyt työpaikan illanvietossa ja unohdin pettää. Saanko anteeksi sillä, että en tiennyt, että niin pitää tehdä AINA?

Vierailija
25/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:51"]Joo, totta osittain, eli ei kaikki petä, mutta aina löytyy edes jotkut, jotka näin tekevät.  Vähän riippuu porukan määrästä ja illanviettopaikasta.
[/quote]
Vitun kusilutku huora apina!
[/quote]
APUA ANTEEKS MENI VÄÄRÄÄN KETJUUN

Vierailija
26/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tämä oli provo, mutta vastaan silti.

Olen naimisissa, kahden tyttären isä ja käyn ainakin kerran kuussa työporukalla illanvietossa, enkä ole koskaan pettänyt.

Vierailija
27/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, olipa väite....

Mulla oli monta vuotta ihana työporukka ja meillä oli paljon aktiviteettia työn puolesta - lapin reissuja asiakkaiden kanssa, venereissuja, juhlia, kick offeja yms. Vapaa-aikanakin vietettiin joskus iltaa porukalla tai lähdettiin isolla sakilla jonkun mökille viikonlopuksi.

Koskaan - ei koskaan kukaan pettänyt! Ei keskenämme eikä ulkopuolisten kanssa. Hyvänä esimerkkinä eräskin Levin reissu jossa yksi mies ihastui minuun ja haki monta kertaa tanssimaan ja muutenkin osoitti huomiota ja olisi halunnut lähempää tuttavuutta. Mun nuoremmat (mies-)työkaverit ottivat tämän miehen puhutteluun ja sanoivat että porukkaan saa tulla mutta muuta ei ole tarjolla:) Eikä ollutkaan mun puoleltani. Mutta näin me pidimme huolta toisistamme.

Vierailija
28/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, entä kun seurustelen työkaverini kanssa, täytyykö minun pettää häntä? Vai kelpaako hän työporukan illanviettopanokamuksi? :O

Vierailija
29/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.

Vierailija
30/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt välttämättä. Itse jätin silloisen poikakaverini, kun lempi leimahti työpaikalla. Mutta kyllä me ihan työaikana kuherreltiin, ei missään illanvietoissa. Ja nyt ollaan jo yli 20 vuotta oltu samassa työpaikassa ja jatkettu illanvietoista yhteiseen kotiin. Työt on aina hoidettu priimasti.

Vierailija
31/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kyllä sitä on naisenakin tullut väärään sänkyyn päädyttyä moneen kertaan. 

Vierailija
32/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v työelämässä, paljon edustamista, Lapin reissuja, mökillä työkavereiden kanssa, asiakastilaisuuksia yms. Jopa saunassa pomon ja työkaverien kanssa.

Ikinä kukaan ei ole pettänyt. Päinvastoin jos joku porukan ulkopuolinen tuli vonkaamaan esim Lapissa omat työkaverit tulivat väliin:)

Pettäjätyyppi pettää vaikka kauppareissulla, ei siihen reissuja tarvita! 

Vierailija
33/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun miehellä se tarkottaa et saa vetää viinaa kaksin käsin. Siinä kunnossa kun se aina on ei naisia isketä. Mun puolesta sais löytääkkin jonkun kivan ja vaikka häipyä kokonaan. Pääsis helpolla.

Kuulostaa kyllä siltä, että kohtuullista olisi, että mies löytäisi jonkun sua miellyttävämmän daamin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi