Trollaavatko naisetkin
Onko netissä provoilu ja trollaaminen ainoastaan miesten harrastus? Harrastavatko naisetkin sitä?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:12"]
Onko netissä provoilu ja trollaaminen ainoastaan miesten harrastus? Harrastavatko naisetkin sitä?
[/quote]Toki. Tästä aloituksesta tosin huomaamme, että naisten suhteen trollailukulttuuri on vielä lasten kengissä.
Emme tietenkään trollaa! Mikä ihme saa sut edes epäilemään sellaista? Kaikkea sitä...
Tämä trolli oli aika originaali, melkein kaikki mahdollinen onkin jo nähty, pisteet siitä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:18"]Tietty ;) t.trollitar
[/quote]
Onko mulla jo feikkikin? Ooh. ☆Trollitar☆
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:14"]Toki. Tästä aloituksesta tosin huomaamme, että naisten suhteen trollailukulttuuri on vielä lasten kengissä.[/quote]
Naiset muutenkin ovat lapsen tasolla, joten mikseivät myös trollailussa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:14"]Toki. Tästä aloituksesta tosin huomaamme, että naisten suhteen trollailukulttuuri on vielä lasten kengissä.[/quote]
Naiset muutenkin ovat lapsen tasolla, joten mikseivät myös trollailussa.
[/quote]
LOL.
Voi vittu mikä sovinisti. MIKS MUKA NAISET EI VOIS TROLLATA?
Trollaaminen vaatii älyä. Naiset ei kykene tekemään hyviä trolleja toisinkun mies.
T. Lassukka.
Itse asiassa mä tulen palstalle esittämään miestä ja trollaamaan samalla.
t. mies
Siiderivalaat ovat kovia trollaamaan.
Ei tietenkään! Naiset eivät myöskään piere eivätkä ulosta.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:42"]
Siiderivalaat ovat kovia trollaamaan.
[/quote]
Tarkoitat troolaamaan. Siiderivalaan verkko on levitetty laajalle, että edes joku onneton vonkale siihen tarttuisi.
Eiköhän ne suomalaiset trollit ole akkoja enimmäkseen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:03"]
Eiköhän ne suomalaiset trollit ole akkoja enimmäkseen.
[/quote]
Kyöpelivuoren arkeologisissa kaivauksissa löydettiin muinaisia kivitauluja, joihin oli hakattu patriarkaatin vastaisia iskulauseita. Luolaston periltä löydettiin tynnyröittäin karvoja. Perkelettäkö nämä karvat ovat, arkeologit kummastelivat.
Trollaus ei katso sukupuolta. Trolololol