Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle ilmestyi uusi naiskaveri faceen baari-illan jälkeen j

Vierailija
31.08.2015 |

Olenko hiekkapillu jos vähän epäilen että miksi hitossa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviähän siellä baareissa ollaan hakemassa vastakkaisesta sukupuolesta, etkö ole tiennyt? :)

Vierailija
2/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kysyisit? Huh onneks oon sinkku niin ei tarvi perustella omia fb kavereita kenellekään :X

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo taisi olla sarkasmia.

Vierailija
4/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on tsika tsika tsika!

Vierailija
5/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullekin aina kun olen jossain harastustapahtumassa. Nuoria miehiä yleensä. Onko siis tarkoitus harjoittaa heidän kanssaan seksiä?

Vierailija
6/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on täysi oikeus kysyä suoraan kuka tämä nainen on ja mitä miehesi on hänen kanssaan harrastanut. Pyydä miestä ehdottomasti poistamaan tämä moraaliton ihminen, jottei jää kiusauksia.

Vierailija
7/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle ilmestyi baari-illan jälkeen mieskaveri. Nyt epäilen että mieheni onkin kaappihomo :(

Vierailija
8/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lisäilen kaikenlaisia ystäviä milloin sattuu, ehkä joku sitäkin kyttäilee hartaasti ja miksi joku on lisätty. Jollain taitaa olla tylsä elämä.

Vierailija
9/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi sykkivä kulli on työntynyt naisen posliiniseen viivapilluun baarin vessassa, takaapäin veikkaisin ja siten, että stringejä on vain siirretty että kikuli on päässyt pillunreikään. Miehesi on laskenut naisen sisään, koska nainen sanonut käyttävänsä pillereitä. Ystävyys jatkuu, siksi face <3

Vierailija
10/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:11"]Miehesi sykkivä kulli on työntynyt naisen posliiniseen viivapilluun baarin vessassa, takaapäin veikkaisin ja siten, että stringejä on vain siirretty että kikuli on päässyt pillunreikään. Miehesi on laskenut naisen sisään, koska nainen sanonut käyttävänsä pillereitä. Ystävyys jatkuu, siksi face <3
[/quote]
Juurikin näin on päässyt sattumaan. Nooh, pojat on poikia. Eikai se niin vakavaa ole jos mies käy välillä kastamassa kärkeä muualla.

Vierailija
11/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kerran lisäsin kanssa yhden tutun johon ihastuin baarissa. Mut se ihastus meni kyl ohi, mut kai sitä nyt joskus saa ihastella ja vähän tykätä. En kyl sietäis samaa mieheltä, mut paskaa sataa siltäkin eri muodoissa.

Vierailija
12/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:11"]Miehesi sykkivä kulli on työntynyt naisen posliiniseen viivapilluun baarin vessassa, takaapäin veikkaisin ja siten, että stringejä on vain siirretty että kikuli on päässyt pillunreikään. Miehesi on laskenut naisen sisään, koska nainen sanonut käyttävänsä pillereitä. Ystävyys jatkuu, siksi face <3
[/quote]
Juurikin näin on päässyt sattumaan. Nooh, pojat on poikia. Eikai se niin vakavaa ole jos mies käy välillä kastamassa kärkeä muualla.
[/quote]
Jokainen terve mies pettää ja panee tilaisuuden tullen

Vierailija
13/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kuka se on ja hän varmasti kertoo. Enpä nyt usko, että kukaan parisuhteessa oleva ihminen lisäisi jotain yhdenyön panoja? Siitähän jää kiinni.

Vierailija
14/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:11"]Miehesi sykkivä kulli on työntynyt naisen posliiniseen viivapilluun baarin vessassa, takaapäin veikkaisin ja siten, että stringejä on vain siirretty että kikuli on päässyt pillunreikään. Miehesi on laskenut naisen sisään, koska nainen sanonut käyttävänsä pillereitä. Ystävyys jatkuu, siksi face <3 [/quote] Juurikin näin on päässyt sattumaan. Nooh, pojat on poikia. Eikai se niin vakavaa ole jos mies käy välillä kastamassa kärkeä muualla. [/quote] Jokainen terve mies pettää ja panee tilaisuuden tullen

[/quote]

Kyllä näin o, varsinkin jos on muhkea munkkinen lutka, jolla antelias luonne ja märkä pillu.

Vierailija
15/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle ilmestyy joka Tenon tai vastaavan kalastusreissun jälkeen uusia mieskavereita. Mitä se siellä kalalla touhuaa?

Vierailija
16/20 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle ilmestyy joka Tenon tai vastaavan kalastusreissun jälkeen uusia mieskavereita. Mitä se siellä kalalla touhuaa?

Panee pyllyyn muita miehiä

Vierailija
17/20 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinkohan se minä? Ootko varma että eivät ole aiemmin tunteneet? Minä törmäsin yhteen vanhaan tuttuun ja siinä illan aikana facebookissa alettiin kavereiksi. Muuta ei kyllä tehty kuin juteltiin...

Vierailija
18/20 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olinkohan se minä? Ootko varma että eivät ole aiemmin tunteneet? Minä törmäsin yhteen vanhaan tuttuun ja siinä illan aikana facebookissa alettiin kavereiksi. Muuta ei kyllä tehty kuin juteltiin...

Just JOO!  Saamarin vosu! Ihan kuin ei olisi tarpeeksi paha että mies lisää jonkun random lumpun face kaveriksi, ja sitten se lumppu on vielä av-mamma!

Vierailija
19/20 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle ilmestyi baari-illan jälkeen mieskaveri. Nyt epäilen että mieheni onkin kaappihomo :(

Oliko jäänyt mälliä viikseen?

Vierailija
20/20 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tenon telakoitujat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi