Montako kertaa seksiä elokuussa?
Kysymys otsikossa. Itsellä kolme kertaa.
Kommentit (77)
En laskenut, mutta veikkaisin, että n. 20 kertaa. Menkkojen aikana jäi muutama päivä välistä, samaten mökillä ollessa, kun nukuttiin koko perhe + appivanhemmat samassa tuvassa, eikä päästy miehen kanssa saunaankaan kahdestaan joka ilta...
Varmaan noin kymmenen kertaa maksimissa, en laskenut... Mies on päättänyt alkaa pihtaamaan :(
N23
Vähän hankala laskea, olin reilun viikon reissussa ilman miestä, eli varmaan n. 20 kertaa.
Kaksin 0 kertaa, yksin ehkä noin 60 kertaa. Siitäpä puhe mistä puute. N48
En kokonaismäärää muista (10?), mutta nyt koulun alettua olen käynyt parilla hyppytunnilla naimassa muijaa kotona. Samoin myös yksi lyhyt koulupäivä mahdollistaa rauhallisen panemisen.
Miesope43
Olin etelässä viikon.
Eli usein...todella usein ja kunnolla
Rva vaan
0
Viimeksi toukokuussa. Seuraava kerta varmaan ensi vuonna, jollen ota eroa ennen sitä. Miltä vähän jo alkaa näyttämään. Ei tällaista jaksa...
mies, 15 vuotta naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:34"]
Kahdesti. En tiedä vituttaako vai panettaako enemmän. Näin kuiva kausi oli viimeksi alaikäisenä. N27
[/quote]
Samaa mietin myös minä yksi päivä, että viimeksi oon saanut näin vähän seksiä todellakin alaikäisenä.
Ei voi oikein kehua.
m-49
Elokuussa ei kertaakaan. Edellisen kerran Heinäkuussa. Se on ollut rouvan valinta. Mutta ei tule olemaan syyskuussakaan. Eika lokakuussa. Eikä marraskuussa. Ja se on minun valinta...
Reilu 40 kertaa oman miehen kanssa. N36