Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OIKEASTI tuuheuttavat shampoo ja hoitis!!

Vierailija
31.08.2015 |

Help, osaako kukaan suositella OIKEASTI tuuheuttavia shampoota ja hoitoainetta - tai muita hiustuotteita joilla hiuksista saisi super tuuheat ja ilmavat?

Itse en ole löytänyt kovasta yrityksestä huolimatta tuotteita, joilla saisi oikeasti aikaan ilmavuutta ja tuuheutta. Esimerkiksi toi Tresemmen uusi Perfectly Undone -sarja, joka niin lupasi tuuheutta, raikkautta, laineita ja ilmavuutta...... Hiukset menee lähmäisinä ihan päätä myöten noiden jälkeen!! Ja mitkä laineet, hiukset suoristuivat piikkisuoriksi :(

Nyt niitä supertuotteita kehiin joilla saa aikaan kunnon leijonanharjan! :) ei mitään järin hoitavia tuotteita kiitos, hiukset saa jäädä vaikka hieman karheiksi - mieluummin kuin sileän lähmäiseksi!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa palasampoota, esim. Lush.

Vierailija
2/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aioin juuri suositella Lushia! :D Mutta Rehab-nimistä shampoota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussie värjätyille hiuksille ja pantene-hoitoaine. Kosteisiin hiuksiin tresemme heat defence ennen hiusten kuivaamista. Toimii vaikka ei värjättyihin hiuksiin.

Vierailija
4/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasaippuaa käytän minäkin. Ihan Marseilleskin käy. Punnitse ja säästä -putiikeista saa kanssa laadukkaita, mutta hintakin laadukas. Oliiviöljypalasaippuaa oon myös kokeillut. Kaikki shampoot latistaa tän mun heikon tukkani. Nyt on pesuvälikin pidentynyt jokapäiväisestä kerran tai pariin viikossa. Hoitoaineita en ole käyttänyt, mutta viinietikkaa kovasti kehutaan.

Palasaippuapesu alkoi mulla siitä, kun olin ulkomailla, enkä löytänyt kuin niitä houkset lyttääviä shampoita.

Vierailija
5/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:58"]Aussie värjätyille hiuksille ja pantene-hoitoaine. Kosteisiin hiuksiin tresemme heat defence ennen hiusten kuivaamista. Toimii vaikka ei värjättyihin hiuksiin.
[/quote]

Auts, noi aussiet ja pantenet kyllä mun mielestä pahimmat mahdolliset lähmäisen liimaletin aiheuttajat... Tulee lättänät hiukset :(

Lush täytynee ottaa kokeiluun!! :)

Vierailija
6/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wella

Vierailija
7/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei lush palat oikeen sopinut, mutta flow kosmetiikan palat on ihan mahtavia.

Vierailija
8/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljysaippua! Muita ei ole. Goldwellin joku oli hyvä, ei enää tuon palasaippuan jälkeen.

Vierailija
9/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne toimi... Mieti nyt, miten joku shampoo voisi tehdä hiuksista tuuheammat? Ehkä joku, joka tekee hiuksista oikein karheat niin ne jää pörrösemmiksi. Kuivashampoo toimii just ton takia. Joku mainitsi lush-palashampoot. Ne tekee karheammat hiukset

Vierailija
10/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitä tahansa shampoota tai hoitoainetta käyttää liikaa, tuloksena on raskas liimaletti. Eli kokeile ihan minimäärää sitä pesuainetta ja hoitoainetta ei välttämättä edes joka kerta. Itse oon tykästynyt Urtekramin koivushampooseen. 

Vierailija
11/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia tuotteita ole olemassakaan. Hiukset  ovat keratiinia eli kuollutta ainetta joten ainoat tavat joilla saat tukkaasi tuuheutta on joko  tunkea se täyteen jtn täyteaineita tai ottaa joku tukikäsittely eli suomeksi permanentti.

Jos haluat päästä eroon liimaletistä, unohda silikonishampoot ja pese hiuksesi Fairylla.

Vierailija
12/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Matrixin Amplify-shampoosta, ja Redkenin Body Fullista, mutta se saa mun päänahan kutisemaan, niin en voi kovin usein käyttää. (lasimainen, pitkä ja raskas tukka)

Vierailija
13/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivashampoo! Auttaa sata kertaa paremmin kuin normishampoo :)

Vierailija
14/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesun jälkeen Herbina-kuivashampoo. Olen kokeillut yli 10 kuivashampoomerkkiä ja Herbina sopii mulle parhaiten. Hiukseni ovat ohuet, nopeasti rasvoittuvat ja nyt polkkapituudessa.

Vierailija
15/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin tuuheuttava shampoo ja tuuheuttavat muotoilutuotteet toimii mulla. Hoitoainetta en käytä. Mulla on lasimaiset liukkaat hiukset ja olen kokeillut tosi monia tuuheuttavia tuotteita, niin kampaamon kuin marketinkin.

Vierailija
16/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ toimii mulla, siinä lukee tuuheuttava, vain shampoo käytössä.
Toinen toimiva on kamoaamosta Lorealin joku vihree, maksaa reilusti yli 20 e. Se vaan syö värin, mutta jättää huomattavasti tuuheammaksi hiukset kuin joku tavis shampoo.

Vierailija
17/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kuivashamppoota, joka tuuheuttaa loistavasti! Batisten (miten kirjoitetaankaan) ovat mun suosikkeja.

Vierailija
18/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nothing- sarja

Vierailija
19/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastianin Volupt Volume shampoo, ja hoitoaine. Hoitoainetta vain sen verran, että se selvittää hiukset. Sitten kuivaus föönillä pää alaspäin niin että on miltei kuivat, sitten Kerastasen Bouffante Moussea föönaukseen.

Toimii minulla ohuissa, leuan alle ulottuvissa hiuksissa. Itse saan näillä tuotteilla volyymia, ja hiukset pysyvät liikkuvina ja pehmeinä.

Vierailija
20/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syoss shampoo vihreässä purkissa. Ja samaan settiin on hoitis. Ensimmäiset pesuaineet jotka oikeasti tuuheuttivat hiuksiani.