Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteromiehillä eri käsitys naiskauneudesta kuin heteronaisilla/homoilla

Vierailija
31.08.2015 |

Oletteko huomanneet, että heteromiehet pitävät täysin erinäköisiä naisia vieehättävinä ja kauniina kuin mistä heteronaiset ja homot pitävät?

Jälkimmäiset pitävät yleensä sellaisesta eterisestä kauneudesta ja maksuliinisista piirteistä, kuten selkeä ja vahvat luuston piirteen, leukaperät ja selkeä leuka. Heteromiehet pitävät tosi usein naisten ja homojen kauniina pitämiä naisia tosi rumina.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lesbonaisena voin todeta, että naisihanteeni on monesti varsin erilainen kun heteronaisilla.

Vierailija
2/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että myös heteromiehet pitävät täysin erilaisia naisia kauniina kuin jotkut toiset heteromiehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä homomiehenä totean kanssa että yleensä ei kyllä olla samaa mieltä naispuolisten kavereiden kanssa oikeastaan kenenkään ulkonäöstä :)

Vierailija
4/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:28"]

Näin lesbonaisena voin todeta, että naisihanteeni on monesti varsin erilainen kun heteronaisilla.

[/quote]

Osaatko eritellä millä tavoin?

Vierailija
5/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut.

Vierailija
6/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heteronaisena ihailen esim. Jenni Vartiaisen, Krista Kososen ja Saaran ulkonäköä. Pitääkö miehet heitä rumina? :0

Vierailija
7/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ja pitää täysin paikkansa. En tiedä tajuavatko jotkut naiset edes tätä, että miesten ja naisten naismaku on hyvin erilainen.

Vierailija
8/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:34"]

Olen huomannut ja pitää täysin paikkansa. En tiedä tajuavatko jotkut naiset edes tätä, että miesten ja naisten naismaku on hyvin erilainen.

[/quote]

Linkatkaa hyvänen aika nyt esimerkkejä "miesmaun" ja "naismaun" mukaisista naisista niin katsotaan asiaa uudelleen.

Vierailija
9/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsitys kauneudesta (miesten ja naisten) on usein aika eri kuin mitä yleisesti. Heteronainen olen.

Aloittajan ahdasmielinen kysymys ei oikeastaan kerro mitään. Ei ole olemassa 100% samankaltaisia ryhmiä kuten "heteronaiset". Yleensä tuollainen kysymyksenasettelukin on peräisin jostain Daily Mail -tyyppisen roskalehden "gallupista", tulokset ovat sellaisia että heteromiehet pitävät Kim Kardashianista, heteronaiset Victoria Beckhamista.

Erittäin fiksu gallup, jos lehti hakee sillä klikkauksia. Mistään todellisuudesta se ei kerro paljon mitään.

Vierailija
10/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: Olen huomannut, että Suomessa ihaillaan yleensä tummia naisia ja vähän eksoottisemman näköisiä. Se on Suomessa todella yleistä. Ruotsissa mennään enemmän elovena-kliseen mukaisesti ihannenaisen ulkonäössä, Suomessa ei vähääkään.

Vierailija
11/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehenä voin sanoa että en ole vielä nähnyt yhtään näistä jota pitäisi kauniina parhaimman nälöisetkin ovat aikaisemmin olleet miehiä.

Vierailija
12/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:35"]

[/quote]

Linkatkaa hyvänen aika nyt esimerkkejä "miesmaun" ja "naismaun" mukaisista naisista niin katsotaan asiaa uudelleen.

[/quote]

Homojen ja heteronaisten kauniina pitämä, heteromiehet eivät niinkään syty:
Taissa Farmiga

Vierailija
13/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:35"]

[/quote]

[/quote]

Taissa Farmiga
[/quote]

En minäkään syty. Olen bi-nainen. Tuo näyttää liikaa lapselta minun makuuni.

Vierailija
14/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehen mielestä kaunis nainen = sellainen, johon tekee mieli työntää kyrpänsä. Eli mahdollisimman seksuaalinen ja sellainen, jonka haluaa sänkyynsä alasti.

Vierailija
15/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:04"]

Taissa Farmiga

[/quote]

Ruma :D Ei kaunista nähnytkään. Naiset nyt varmaan pitävät tuosta persoonan tai jonkun muun eri seikan kuin ulkonäön takia...

Itselleni ultimaalista naiskauneutta on edustanut aina Marilyn Monroe. Todella feminiiniset kasvot ja vartalo. Ja olen siis nainen, varmaankaan ei tarvitse sen kummemmin kertoa miten suosittu Marilyn oli miesten keskuudessa tuona aikana.

Vierailija
16/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:35"]

[/quote]

[/quote]

Taissa Farmiga

[/quote]Ei tosiaan sytytä, mikähän siinä on, en tietenkään voi kaikkien miesten puolesta puhua, mutta olipas harvinaisen hajuton ja tylsä, ei mitään seksiä. Varmaan tylsimmmän oloinen nainen ja vähiten seksuaalista viehätysvoimaa jota olen aikoihin nähnyt.

Vierailija
17/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vitun loogista. Notten sanoisi...

Vierailija
18/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kauniina naista, jolla on kivat silmälasit ja sopivan kiltit kasvot. Hiukset mieluiten muut kuin mustat. Joku naisellinen piirte vartalossa olisi hyvä olla myös, kuten feminiinen pylly tai sopivasti pullottava rinta. Muuten muodoltaan saisi vaihdella normaalipainosta hyvin lievään ylipainoon.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
19/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiesten mielestä kaunis on ainakin Mariah Carey? Ainakin idolisoivat.

Vierailija
20/44 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:33"]

Minä heteronaisena ihailen esim. Jenni Vartiaisen, Krista Kososen ja Saaran ulkonäköä. Pitääkö miehet heitä rumina? :0

[/quote]

Pidän kauniina, niinkuin naisia yleensäkin. Kuinka naista voisi pitää rumana?

Mies salomailta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi