Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteromiehillä eri käsitys naiskauneudesta kuin heteronaisilla/homoilla

Vierailija
31.08.2015 |

Oletteko huomanneet, että heteromiehet pitävät täysin erinäköisiä naisia vieehättävinä ja kauniina kuin mistä heteronaiset ja homot pitävät?

Jälkimmäiset pitävät yleensä sellaisesta eterisestä kauneudesta ja maksuliinisista piirteistä, kuten selkeä ja vahvat luuston piirteen, leukaperät ja selkeä leuka. Heteromiehet pitävät tosi usein naisten ja homojen kauniina pitämiä naisia tosi rumina.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:38"]OT: Olen huomannut, että Suomessa ihaillaan yleensä tummia naisia ja vähän eksoottisemman näköisiä. Se on Suomessa todella yleistä. Ruotsissa mennään enemmän elovena-kliseen mukaisesti ihannenaisen ulkonäössä, Suomessa ei vähääkään.
[/quote]
Kiira Korpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:34"]

Olen huomannut ja pitää täysin paikkansa. En tiedä tajuavatko jotkut naiset edes tätä, että miesten ja naisten naismaku on hyvin erilainen.

[/quote]

Linkatkaa hyvänen aika nyt esimerkkejä "miesmaun" ja "naismaun" mukaisista naisista niin katsotaan asiaa uudelleen.

[/quote]

Homojen ja heteronaisten kauniina pitämä, heteromiehet eivät niinkään syty:
Taissa Farmiga

[/quote]Kyllä tuo aika tyttömäisesti kaunis on, vaikkei ihan huippua. Olen heteromies.

Vierailija
24/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut että moni haukkuu netissä sellaisten henkilöiden ulkonäköä, joka todellisuudessa livenä tavatessa olisi todennäköisesti haukkujankin mielestä viehättävä. Valokuva latistaa monen ihmisen todellisen olemuksen ja seksikkyyden aivan täysin.

Vierailija
25/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:28"]

Minä olen huomannut että moni haukkuu netissä sellaisten henkilöiden ulkonäköä, joka todellisuudessa livenä tavatessa olisi todennäköisesti haukkujankin mielestä viehättävä. Valokuva latistaa monen ihmisen todellisen olemuksen ja seksikkyyden aivan täysin.

[/quote]

Ja kaikki on netissä jotain nojatuolikriitikoita, joiden mielestä maailmankuululla mallilla on väärän mallinen nenä, 4/10, ei jatkoon.

Vierailija
26/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:14"]

Heteromiehen mielestä kaunis nainen = sellainen, johon tekee mieli työntää kyrpänsä. Eli mahdollisimman seksuaalinen ja sellainen, jonka haluaa sänkyynsä alasti.

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
27/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Todellakin, vahinkoalapeukku, vahva leuka on heteromiesten silmissä no no, ja itse esim pidän sitä todella kauniina piirteenä naisella kuten myös esim pitkää nenää.

Vierailija
28/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ehdottomasti on kaunista maskuliiniset piirteet kasvoissa. t heteronainen.

Vierailija
29/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehet nyt sattuvat pitämään helposti lähestyttävännäköisistä, eli iloisennäköisistä pullanaamoista. Itseäni kiehtoo vahvat piirteet ja ns.tuimuus naisella

Vierailija
30/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman kun kysyin mielipiteitä minusta todella kauniista bloggaajista, mies ei tykännyt yhtään. Kiisteltiinkin jonkun aikaa :D Sama julkkisten kanssa, kiistellään monesti kuka on kaunis!

Vierailija
31/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Jennifer Aniston sellainen jota naiset pitää kauniina mutta miehet ei niinkään. Ja tarkemmin ajatellen myös se Coutrney Cox.

Vierailija
32/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:02"]

Olisko Jennifer Aniston sellainen jota naiset pitää kauniina mutta miehet ei niinkään. Ja tarkemmin ajatellen myös se Coutrney Cox.

[/quote]SJP kans halkoo mielipiteitä. Mun mielestä yks kauneimmista naisista.

Vierailija
33/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:34"]

Olen huomannut ja pitää täysin paikkansa. En tiedä tajuavatko jotkut naiset edes tätä, että miesten ja naisten naismaku on hyvin erilainen.

[/quote]

Linkatkaa hyvänen aika nyt esimerkkejä "miesmaun" ja "naismaun" mukaisista naisista niin katsotaan asiaa uudelleen.

[/quote]

Taissa Farmiga
[/quote]
ei ole kaunis, heteronainen olen minäkin - tai ainakin olen luullut olevani

Vierailija
34/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:33"]

Minä heteronaisena ihailen esim. Jenni Vartiaisen, Krista Kososen ja Saaran ulkonäköä. Pitääkö miehet heitä rumina? :0

[/quote]

No mä olen nainen ja pidän kaikkia noita ei-niin-kovin-viehättävinä. Mitähän sekin sitten kertoo... Etenkin toi saara on ihan, anteeksi vaan, luotaan työntävän näköinen. Kristakin sellainen mulkosilmäsammakko. 

Vierailija
35/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä saitilla liikkuvien miesten seksuaalisuutta en noteeraisi.Miksi perusterve heterojamppa viihtyisi täällä aliarvioimassa naisia?

Vierailija
36/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen heteronainen ja minusta kauniita ovat Cameron Diaz, Penelope Cruz, Kate Bush ja Jessica Alba. 

Vierailija
37/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:04"]

Taissa Farmiga

[/quote]

Ruma :D Ei kaunista nähnytkään. Naiset nyt varmaan pitävät tuosta persoonan tai jonkun muun eri seikan kuin ulkonäön takia...

Itselleni ultimaalista naiskauneutta on edustanut aina Marilyn Monroe. Todella feminiiniset kasvot ja vartalo. Ja olen siis nainen, varmaankaan ei tarvitse sen kummemmin kertoa miten suosittu Marilyn oli miesten keskuudessa tuona aikana.
[/quote]

Samaa mieltä. Sophia Loren on toinen upea nainen. Ja heteronainen olen.

Vierailija
38/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:33"]Minä heteronaisena ihailen esim. Jenni Vartiaisen, Krista Kososen [/quote]

He ovat esteettisen kauniita, tai eteerisen, maalauksellisia. Mutta eivät minun silmääni kovin seksikkäitä. Niin tärkeää on, ja tätä nyt ei voi valita sen enempää kuin heteroutta/homoutta, että naisella on isot rinnat ja pehmeitä kurveja. Hitusen voi olla ylipainoakin, ennemmin kuin langanlaihuutta, mutta ei liikaa. Ei kaikille miehille ne isot rinnat ole välttämättömät naisen näkemiseen seksuaalisesti haluttavana, mutta aika monelle on, ja olen yksi niistä. En yksinkertaisesti syty naisista, joilla on pienet rinnat. Kaveri voin olla, mutta seksuaalista vetoa en vain tunne. Eikä sitä voi valita tuntevansa.

Vierailija
39/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse bi-naisena pidän erityisen kauniina esim. Penelope Cruzia, Scarlett Johanssonia, Kat Denningsia ja Marion Cotillardia.

Vierailija
40/44 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisenkin arkiset naisen kasvot ja isot, luonnolliset ja kiinteät rinnat = todella seksikästä ja kiihottavaa (seksikkäimmillään ihan tavallisen, mutta tiukan puseron alla, ei tarvita alusasuja, anteliasta kaula-aukkoa tai paljastelua)

Jenni Vartiaisen veistokselliset kasvot ja pienet rinnat = kaunista, mutta ei kiihota, minkä teet, se nyt on yksi sellainen tunnereaktio mielessä, jota ei millään voi pakottaa, että olempa suvaitsevampi ja pidän seksuaalisesti laajemmasta skaalasta naisvartaloita ja tyyppejä kuin mihin aivoni reagoivat tahdoin tai en

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme