Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesongelma PLS auttakee mamma

Vierailija
31.08.2015 |

Eli tilanne lyhyesti on tämä: Tutustuttiin lomamatkalla. Vaihettiin numeroita ja vitsillä heitin että voishan sitä vaikka joskus nähdä. Selvisi että hän ollu suhteessa monta vuotta, mutta eron partaalla. Ihastus oli molemmin puolinen ja nykyinen tilanne siis tämä että juttelemme päivittäin, erosi tyttöystävästään lopullisesti - mutta asuu toisella puolella Suomea. Jätkä haluaa innokkaasti nähdä, mutta matkaa tosiaan paljon ja minä vielä alaikäinen, hän 21. Mitäs vittua tässä pitäis tehdä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLS?

Vierailija
2/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä haluan tutustua lisää ja katsoa mitä siitä tulee, mutta en uskalla vanhemmille ainakaa sanoa että hei meikä lähtee toiselle puolelle suomee tapaamaan 4v vanhempaa jätkää. Näkyykö tässä mitään mahollisuutta vai pitääkö vaan unohtaa
-av

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, kuulostaa aika mahdottomalta muodostaa suhde. Kai olet 16 tai 17v?

Vierailija
4/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla tapaamatta.

Vierailija
5/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pls on siis lyhenne sanasta please :D

Vierailija
6/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 olen
-av

Vierailija
7/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan tutustua, ei 4 vuotta ole iso ikäero. Et menetä mitään, jos tutustut aluksi vaikka ihan kavereina.

Vierailija
8/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluks just kavereina tutustuttiin ja kemiat kyllä mätsää. Ulkonäkö, kiinnostuksen kohteet -kaikki! Ikäeroa nyt vaa on ja tää välimatka.
-av

Vierailija
9/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että mies ollu pitkässä suhteessa, ihastunu vaa nuoreen tyttöön ja sillä menny pasmat sekasin?

Vierailija
10/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kokemuksesta sanoo et elämäntilanteet teillä sen verran erit että suosittelen unohtamaan

Vierailija
11/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiotte ylläpitää suhdetta, somessa? Pitää myös luottaa toiseen 100% ja hyväksyä se, että näkee toista harvoin. Jos ootte valmiita tähän, niin esteitä ei ole

Vierailija
12/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäkysymys: oonko nyt tässä laastari vai mikä? Kuitenki pitkä suhde loppu just

Vierailija
13/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kännykän välityksellä, en nyt muutakaan keksi

Vierailija
14/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosuhteet on VAIKEITA. jos kestät nii sitte

Vierailija
15/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä menny oma suhde huonosti = ei oo saanu seksiä = puutteessa = ajaa vaikka 500km pillun perään :DDD

Vierailija
16/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuulostat kyllä vielä sen verran nuorelta ja ehkä vähän naiivilta, ettei kannata lähteä tollaseen. 

Vaikka ikäeroa onkin periaatteessa niin "vähän" niin tossa iässä se kyllä on aika huomattava, koska elämäntilanteet on niin erilaiset.

Mun mielestäni olisi parempi sulle jos unohtaisit tollasen ja odottelisit jos kohdalle osuisi joku sun ikäisesi kiva poika, joka vielä asuisi lähempänä :)

Vierailija
17/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu totta ikäero on huomattava. Toinen asuu omassa kämpässä ja käy töissä, kun itse en ees lukiosta vielä valmistunut. Sitä tässä itekkn kauhistelen

Vaikee tässä lähteä tän kyseisen jätkän pään sisään että miten voi olla yhtäkkiä noin kiinnostunut ja edellinenkin suhde sillä kariutui siihen että 'liian kauan oli oltu yhdessä' (?)
-av

Vierailija
18/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään.

Vierailija
19/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten tollaseen tilanteeseen voi "päätyä". Mun ymmärryksen mukaan ootte nyt päättäny yrittää vai kuinka? Ei se muuten siitä edellisestä likasta ois eronnut.

Vierailija
20/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tossa otsikossa pitäisi lukea?! Miesongelma, please auttakaa mammat?