Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitteko mielummin kaksi viikkoa kestävän krapulan vai menkkakivut?

Vierailija
31.08.2015 |

Jos olisi pakko. Itse ehdottomasti menkkakivut.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa mulla oli 5 kuukautta lievä krapulaolo ja menkkakivut yhtäaikaa. En ottaa kumpaakaan, kahden raskauden kokemuksella. Olenkin nykyään kohduton absolutisti, munasarjat on vielä tallessa, mutta kohtu poistettu ja korkit tiukasti kiinni.

Vierailija
22/29 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulan, koska sitä ei ole mikään pakko hankkia. Kuukautisia on vaikeampi vältellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakivut, ehdottomasti! Pärjään helposti buranan avulla, mutta auta armias jos oksentaisin kaksi viikkoa putkeen parin tunnin välein.

Vierailija
24/29 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakivut ottaisin! Nekin on pahimmillaan jäätävät mutta silloinkin kolme Buranaa auttaa. Krapulassa on taas ihan kauhea sekava olo vaikka kuinka söisi ja joisi vettä.

Vierailija
25/29 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakivut. Syy onkin tullut täällä muutaman kerran, eli menkkakivut talttuvat särkylääkkeellä, darra ei. Lisäksi mulla on aina morkkis, joten kaksi viikkoa ihmisiä pelkäävänä masisrauniona ei kuulosta kivalta.

Vierailija
26/29 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ota kumpaakaan, hitto on jutut :D

Vierailija
27/29 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulan, koska minulle ei tule pahaa päänsärkyä koskaan (yleensä ei ollenkaan). Krapulassa pahimmillaan ei voi tehdä muuta kuin makoilla, joten se ei eroaisi menkkakivuista muuten kuin siten, että saisi olla ilman kipuja.

Vierailija
28/29 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulan, sattuu paljo vähemmän, oksentaa paljo vähemmän.

Vierailija
29/29 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakivut ehdottomasti! Menkkakivut lähtee hyvin särkylääkkeillä, mutta krapulaan ei auta mikään. Päänsäryn saa pois, mutta se heikotus ja oksetus ja ahdistus on ihan hirveää. Nykyisin en edes juo alkoholia oikeastaan ollenkaan, kun saan ihan hirveän olon jo ihan pienestä määrästä.