Ottaisitteko mielummin kaksi viikkoa kestävän krapulan vai menkkakivut?
Kommentit (29)
Krapulan, koska sitä ei ole mikään pakko hankkia. Kuukautisia on vaikeampi vältellä...
Menkkakivut, ehdottomasti! Pärjään helposti buranan avulla, mutta auta armias jos oksentaisin kaksi viikkoa putkeen parin tunnin välein.
Menkkakivut ottaisin! Nekin on pahimmillaan jäätävät mutta silloinkin kolme Buranaa auttaa. Krapulassa on taas ihan kauhea sekava olo vaikka kuinka söisi ja joisi vettä.
Menkkakivut. Syy onkin tullut täällä muutaman kerran, eli menkkakivut talttuvat särkylääkkeellä, darra ei. Lisäksi mulla on aina morkkis, joten kaksi viikkoa ihmisiä pelkäävänä masisrauniona ei kuulosta kivalta.
No en kyllä ota kumpaakaan, hitto on jutut :D
Krapulan, koska minulle ei tule pahaa päänsärkyä koskaan (yleensä ei ollenkaan). Krapulassa pahimmillaan ei voi tehdä muuta kuin makoilla, joten se ei eroaisi menkkakivuista muuten kuin siten, että saisi olla ilman kipuja.
Krapulan, sattuu paljo vähemmän, oksentaa paljo vähemmän.
Menkkakivut ehdottomasti! Menkkakivut lähtee hyvin särkylääkkeillä, mutta krapulaan ei auta mikään. Päänsäryn saa pois, mutta se heikotus ja oksetus ja ahdistus on ihan hirveää. Nykyisin en edes juo alkoholia oikeastaan ollenkaan, kun saan ihan hirveän olon jo ihan pienestä määrästä.
Raskaana ollessa mulla oli 5 kuukautta lievä krapulaolo ja menkkakivut yhtäaikaa. En ottaa kumpaakaan, kahden raskauden kokemuksella. Olenkin nykyään kohduton absolutisti, munasarjat on vielä tallessa, mutta kohtu poistettu ja korkit tiukasti kiinni.