Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi puutuu yöllä

Vierailija
20.03.2022 |

Onko muita joilla tämä ikävä vaiva? Ikinä ei päivällä puutumisia, vain yöllä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskajumi puuduttaa käsiä jos sydämessä eiole vikaa.

Vierailija
22/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kädet puutuu monesti nukkuessa ja pyörällä ajaessa. Omalla kohdallani se johtuu etuhartioiden ja rintalihasten jumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla johtui luultavasti niskassa olevista hermopinteistä. Meni ohi aikanaan.

Samasta johtuvaa oli. Aluksi puuttumista, myöhemmin sanoin kuvaamatonta kipua särkyä.

Meni ohi vasta leikkauksella. Kolme väliä jäykistettiin. Kivut jäi leikkaus saliin.

Vierailija
24/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama. Molemmissa käsissä. Tutkittu ja hermopinne todettu. Nyt toinen käsi leikattu ja parhaillaan sairaslomalla. Leikattu käsi ei enää puudu.

Vaiva kestänyt yli 10v ja tuohon ei ole auttanut nukkuma-asennot yms, tuntuu puutuvan milloin huvittaa.

Vierailija
25/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kädet puutuu monesti nukkuessa ja pyörällä ajaessa. Omalla kohdallani se johtuu etuhartioiden ja rintalihasten jumista.

Onko tämä kunnolla tutkittu? Onko tehty hermoratatutkimus?

Itselleni sanottiin noin fysiatrisella poliklinkalla. Tuohon mennessä oli 10v vaivaa takana. Pari vuotta kärvistelin lisää, tehtiin ko tutkimus ja hups, kyse olikin hermopinteestä. Nyt toinen käsi tosiaan leikattu, puutumista ei siinä enää tunnu.

Vierailija
26/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varovasti sitte ku kännissä koisaa käyt ettei käteen tuu Saturday Night Palsy, tai Syndrooma, eli sammut kätes päälle niin pahasti että käsi halvaantuu. Ei hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi