Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kainalon alue kipeä painaessa?

Vierailija
20.03.2022 |

Eli siis tätä on ollut jo ainakin yli vuoden ajan, että tiettyä kohtaa kun painaa niin sattuu. Mitä tämä voi olla?

Jossain vaiheessa ajattelin että deodoranttia, kun tuntui helpottavan deodorantin vaihdolla, nyt taas eri deodorantti ja ainakin nyt kipua on. Onko joku levinnyt syöpä siis?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imusolmukkeet turvoksissa tms. Käy lääkärissä.

Vierailija
2/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainosta se johtuu. Sulla hautuu paikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi näin kauan olla imusolmukkeisa vikaa;S voiko olla hampaista, viruksesta??

Vierailija
4/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä paina niin ei satu.

Vierailija
5/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä tosi herkästi myös esim rintojen alueen rauhaset kipeitä jne, että vähän joka paikkaan noilla alueilla ssattuu, mutta mielestäni kainalossa on selkeä kohta mihin sattuu eniten. :/ Mulla on todettu hp virus, voiko se olla siitä?

Vierailija
6/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti imusolmuke. Jos se "nuljuaa" puristellessa on, mut jos se pysyy paikallaan ja on kovantuntunen - heti lääkärille. Imusolmukkeet on vähän niinkuin filtteri, kaikki pas* keräytyy sinne, ja sit ne turpoaa ja pienenee (itellä leuan alla, ja arvaappa vttko se "heltta").

Vierailija
7/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on joskus ollut kipeä, mutta ei nyt noin kauaa. Koita olla jonkun aikaa dödöä tai käytä jotain luomua, tee itse, tai laita vaan sipaisu kookosöljyä. Dödön voi tehdä itse myös perunajauhosta, ruokasoodasta, kookosöljystä ja eteerisestä öljystä.

Vierailija
8/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin pitkään jatkunut niin äkkiä lääkäriin. Voi olla imusolmukesyöpä.

Vierailija
9/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lääkäriin. Pieni juttu, että saa mielenrauhan. Rintasyöpä voi oireilla myös kainalossa joten…

Vierailija
10/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kans joku kipeä kohta, tuntuu kuin jänne tms.

Vierailija
11/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lääkärissä. Saat varmuuden asiaan mikä on. Lääkäri tutkii.

Vierailija
12/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti imusolmuke. Jos se "nuljuaa" puristellessa on, mut jos se pysyy paikallaan ja on kovantuntunen - heti lääkärille. Imusolmukkeet on vähän niinkuin filtteri, kaikki pas* keräytyy sinne, ja sit ne turpoaa ja pienenee (itellä leuan alla, ja arvaappa vttko se "heltta").

Jatkan...

Ei tiesti kaikki p* keräydy sinne, onhan maksa, munuaiset ja suolisto, mutta osa. Ite en aina tajua milloin joku pöpö on iskenyt, mutta lymfakierto toimii! :)

Vierailija
13/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainalossa menee imusuonia, jotka saattaa kiristellä. En tosin tiedä, voiko ilman syöpää tai imusolmukkeiden poistoa kuivua tai kiristää imusuonet 🤔

Vierailija
14/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kainalossa menee imusuonia, jotka saattaa kiristellä. En tosin tiedä, voiko ilman syöpää tai imusolmukkeiden poistoa kuivua tai kiristää imusuonet 🤔

Mammografiassa venyttivät kainalon etuosan kuvaan (kipeä reuna), mutta siinä ei mitään erityistä ole näkynyt.

Vierailija
15/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lääkäriin. Pieni juttu, että saa mielenrauhan. Rintasyöpä voi oireilla myös kainalossa joten…

-Mutta kun mä kävin jo lääkärissä kerran kun epäilin rintasyöpää, ja mitään ei löytynyt. Ei paljoa ennen tota t tilannetta. Olin löytävinäni patin, mutta sitten en tuntenutkaan pattia enää lääkärissä, eikä hänkään tuntenut, eikä näkynyt mitään tarkemmissakaan tutkimuksissa. Eli en jotenkin usko että mulla olisi rintasyöpä.

Ja sitten, että jos olisi syöpää, niin luulisi että olisi myös jotain flunssaa tms? Mulla ei ole ollut flunssaa todella pitkään aikaan....

Hampaassa on kyllä ollut reikä jo pidemmän aikaa..

Vierailija
16/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ei tunnu mitään pattia, ainoastaan kipua..

Vierailija
17/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Mutta kun mä kävin jo lääkärissä kerran kun epäilin rintasyöpää, ja mitään ei löytynyt. Ei paljoa ennen tota t tilannetta. Olin löytävinäni patin, mutta sitten en tuntenutkaan pattia enää lääkärissä, eikä hänkään tuntenut, eikä näkynyt mitään tarkemmissakaan tutkimuksissa. Eli en jotenkin usko että mulla olisi rintasyöpä.

Ja sitten, että jos olisi syöpää, niin luulisi että olisi myös jotain flunssaa tms? Mulla ei ole ollut flunssaa todella pitkään aikaan....

Hampaassa on kyllä ollut reikä jo pidemmän aikaa..

Mä olin kymmeniä vuosia terveenä ennen syöpädiagnoosia.

Vierailija
18/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. :S Eli syöpä sitten.

Vierailija
19/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri sanoi että imusolmukkeet kipeytyy siitä jos niitä jatkuvasti räplää.

Vierailija
20/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivasmatkasi alkaa näin. Kaikkea kaunista ja enkeleitä tiellesi. Näet pian edeltä menneet läheisesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme