Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kainalon alue kipeä painaessa?

Vierailija
20.03.2022 |

Eli siis tätä on ollut jo ainakin yli vuoden ajan, että tiettyä kohtaa kun painaa niin sattuu. Mitä tämä voi olla?

Jossain vaiheessa ajattelin että deodoranttia, kun tuntui helpottavan deodorantin vaihdolla, nyt taas eri deodorantti ja ainakin nyt kipua on. Onko joku levinnyt syöpä siis?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ehkä kaukaa haetulta mutta oletko hiihtänyt viime aikoina :D Minulla kipeytyi joku jänne kainalossa, kun hiihdin ja väänsin itseäni sauvojen avulla isoja ylämäkiä.

Vierailija
22/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuelliset rintaliivit saattaa painaa huomaamatta aina samaa kohtaa sillä kaarituen päällä ja aiheuttaa kipua. Samoin joskus liivien sivusaumassa piilossa oleva muovinen lätyskä/liivinluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi kesto vuosia, paheni lopulta niin että rinnat oli kuumat ja en vuoteen käyttää rintsikoitakaan. Maksoin itse mammografian. Mitään ei löytynyt. Johtuu kai kipeistä ja tukossa olevista niskoista/selästä/hartioista, takaraivosta ja käsivarsista.

Vierailija
24/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin pitkään jatkunut niin äkkiä lääkäriin. Voi olla imusolmukesyöpä.

No ei kyllä mitenkään tyypillinen imusolmukesyövän oire.

Vierailija
25/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toi kesti vuosia, paheni lopulta niin että rinnat oli kuumat ja en vuoteen käyttää rintsikoitakaan. Maksoin itse mammografian. Mitään ei löytynyt. Johtuu kai kipeistä ja tukossa olevista niskoista/selästä/hartioista, takaraivosta ja käsivarsista.

Ja juurisyy on huono työasento, kädet on koko ajan vähän liian ylhäällä kun teen töitä koneella.

Vierailija
26/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää hyvästi ap, elit varmaan kivan elämän. Muistoa kunnioittaen aihevapaa ja modet.

Vierailija
27/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kipeytyy kainalot aina kerran kuussa. Sielläkin on rintakudosta. Olen käynyt mammografiassa, eikä ole mitään poikkeavaa.

Vierailija
28/31 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla ainakin molemmat kainalon alueet ovat vähän paineluarat. Niin on moni muukin alue kehossani. En ole ihmetellyt asiaa, en vain painele.

Vierailija
29/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
30/31 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up