Auttakaa kiltit ( läski ja miesasiaa)
Oon ettiny uutta miestä eron jälkeen jo pitkään. Yleensä netissäkin miehet pyytää kuvaa heti ja sit en kelpaa kun oon läski. (Laihdutan kyllä koko ajan mutta ei tää niin nopeesti tapahdu.) nyt tapasin 2kk sit chatissa ja ollaan kirjoiteltu joka päivä ja yö. Se ei oo pyytänyt kuvaa eikä kysellyt ulkonäköä ollenkaan?! Lähettelee ihania viestejä ja ollaan kumpiki tosi ihastuneita. Miks se ei pyydä kuvaa tai halua tietää miltä näytän? Ollaan kyllä suunniteltu että pian nähtäiski. Miks tää on niin erilainen?
Kommentit (19)
Se on itsekkin lihava tai tosi ruma eikä halua lähettää omaa kuvaansa?
Kaikki eivät ole ulkonäkökeskeisiä.
Sitä paitsi lihaviakin on tosi nättejä ja kuvia voi olla huonoja ja hyviä. Kannattaa katsoa muutenkin oma tyyli ja kuvat on ikäviä kun niissä ei näy eleet ja ilmeet, mitkä on ainakin itsellä ollut aina rakastumisen syy..
Mulle tuleva mieheni sanoi netissä, et ei haittaa vaikka olisit kuinka lihava ( ei ollut nähnyt kuvaani), mutta tavattuamme sanoi ettei häntä olisi lihava kiinnostanut. Sanoi edellisen siis netissä siksi että osoittaisi olevansa suurpiirteinen tms..
Tai sit se on jo tsekannut sun facebook profiilin ja kelpuutti sut.
Jos se ulkonäkö olis sille niin tärkeetä niin pyytäis kuvan?! Kaikki muut miehet ovat jo heti alussa kyselleet ulkonäköä ja kuvaa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:47"]
[/quote]Tämä tuli minullekin mieleen. Minun on mahdotonta kuvitella, että viestittelisin viikkokausia potentiaaliselle treffikumppanille näkemättä hänen kuvaansa. Toisaalta haluan kyllä muutenkin sopia treffit pian, sillä en pysty ihastumaan kehenkään pelkkien kirjoitusten perusteella. Vasta kasvokkain voi arvioida, tuleeko jutusta mitään.
Repesin @ "läski ja miesasiaa" :DD
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:47"]
[/quote]
Tämä tuli mullekin mieleen... Toki syitä voi olla muitakin.
Ei mulla ole facebookkia. Miehen oon kyllä tarkistanut sieltä ja ei oo läski eikä ruma. Tässä on jotain outoa?!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:57"]Ei mulla ole facebookkia. Miehen oon kyllä tarkistanut sieltä ja ei oo läski eikä ruma. Tässä on jotain outoa?!
[/quote]
Siis näytti sulle kuvansa mutta ei pyydä sun kuvaa ollenkaan? No on kyllä, sano että olet ylipainoinen niin ei tuu yllärinä
Näkee hyvin naisten pinnallisuuden tässä ketjussa.
Ok. En sit kelpaa tuollekaan. No voin olla yksinkin.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:12"]Ok. En sit kelpaa tuollekaan. No voin olla yksinkin.
[/quote]
Öö no mites sä sen tiedät. Sun pitää nyt sanoa että olet lihava.
Minkä kokoinen olet ap (pituus/paino?) jos olet pitkä niin se 90kg-110kg menettelee vielä, mutta jos tavisnaisen pituinen ja yli 100kg mennään niin... Tavis pituus vois olla se alle 175cm
Ulkonäöllä ei oo mitään väliä jos muuten menee hyvin.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:18"]
Minkä kokoinen olet ap (pituus/paino?) jos olet pitkä niin se 90kg-110kg menettelee vielä, mutta jos tavisnaisen pituinen ja yli 100kg mennään niin... Tavis pituus vois olla se alle 175cm
[/quote]
Tavis pituus 25-34 vuotiaille naisille Suomessa on 166cm...
No jos se haluaa tutustua muuten ensin ja ulkonäkökysymys tulee myöhemmin. Kannattas kyllä pikkuhiljaa vihjata et oon laihiksella tms. ettei tuu yllärinä miehelle.