Yh jille ollaan kateellisia
Yh yleensä ovat tunnetusti vahvempia ja onnellisempia kun parisuhteessa elävät. Nyt on kai joku trendi kateellisten ja ryhjääntyneiden naisten haukkua yh äitejä vai? Kyllä yh jat ovat yleensä paremmannäköisiäkin kun ukon helmoissa nyhjäävät lihavat hoitamattomat akat jotka ei kanna vastuuta kun korkeintaan ruoanlaitosta ja ovat sitten lopen uupuneita. Mies hoitaa jopa raha- asiat/ laskut ym.
Kommentit (50)
Niin. Näinhän asia on. Hyvä kun huomasit: )
Yh jille :""""D et ole tosissasi noin vitun paska? :')
No johan kolahti ja kovaa siis neloseen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 10:43"]No johan kolahti ja kovaa siis neloseen.
[/quote]
Öö :DD olen sinkku ja lapseton. Muuten hyvä :')
Olen tosissani ja tämän nähnyt monesti ja läheltä. Niin se vain on. Yh: t ovat ahkerampia ja älykkäämpi ja kauniimpia. Siksi siis miehiäkin kiinnostaa. Minkäs sille voi.
Ja tämä yleensä perustuu mihin?! Oman pään pyhää totuuteen, jota pitää nyt julistaa kuten evankeliumia ilman sen suurempaa otantaa kuin oma lähipiiri ja omat kokemukset.
Yh jille, yh jat : ) Kolahti törkeesti, ihan päätä särkee...
Mitä sinä nelonen tänne sitten vastailet kun et tiiä asiasta yhtään mitään?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 10:45"]Olen tosissani ja tämän nähnyt monesti ja läheltä. Niin se vain on. Yh: t ovat ahkerampia ja älykkäämpi ja kauniimpia. Siksi siis miehiäkin kiinnostaa. Minkäs sille voi.
[/quote]
Yh jille :DDDDD olet niin DILLE ettet edes tajunnut pointtia :')
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 10:47"]Mitä sinä nelonen tänne sitten vastailet kun et tiiä asiasta yhtään mitään?
[/quote]
Yh jille :DDDDD
Ehkä absurdein aloitus, jonka olen tältä palstala lukenut. Jää kyllä vanukkaat syönyt mieskin kakkoseksi.
Yksinhuoltajat voivat olla vahvempia, onnellisempia, kauniimpia, jne...mutta tilastollisesti heidän lapsilla ei sitten yhtä hyvin menekään. Mutta mitä heistä kunhan vanhempi saa käyttää yksinhuoltajuutta oman egonsa jatkoja ja jonka kanssa voikin sitten päteä.
Kyllä tajusin mut en viitsi noin tyhmään juttuun mitään kommentoida. Ap
Yh jat osaavat kirjoittaakin paremmin, kuin yhteishuoltajat jat.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 10:50"]Kyllä tajusin mut en viitsi noin tyhmään juttuun mitään kommentoida. Ap
[/quote]
Hahahahahaha
Vähemmistä yh jien lapsista ehkä hunnigossa. Ei koske todellakaan enemmistöä. PÄINVASTOIN menestyy elämässä todella hyvin. Hyvin monesti nähty ja koettu. Nyt eletään tätä päivää! Herätys!
Onko tuo Yh Ji joku thaimaalainen?
Ja koulutusmäärärahoja vielä vähennetään : (
Heh heh .