Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fb-ongelmia - miten filtteröidä kavereitten päivitykset?

Vierailija
31.08.2015 |

Minulla alkaa olla kavereitten päivitysten kanssa Fb:ssä yhä vaikeampaa. En ehdi kovin paljon olla koneella joka päivä ja silloin kun käyn, haluaisin nähdä mitä kaikille kuuluu. Osa kavereista päivittää kerran kuussa, ja sitten on näitä jotka päivittää 12 kertaa tunnissa.

Pahin ongelma on kolmen n. 50-v naisen kanssa. He on kaikki oikein ihania sydämellisiä ihmisiä joiden omat kuulumiset minua kiinnostaa paljonkin. Nämä naiset kuitenkin päivittävät niin paljon että heidän omat jutut hukkuvat joukkoon kokonaan. Jakavat esim. näitä "ihanaa päivää sinulle", "muista katsoa peiliin ja sanoa että olet kaunis", "rakasta eläimiä" ja muutenkin klikkaavat jakamisnappia aina jos tykkäävät jonkun muun postauksesta. En tiedä onko he täysin tajunneet mikä ero tykkäämisellä ja jakamisella on.

Pystyykö Fb:stä blokkamaan jaetun sisällön pois kokonaan? Minulle riittäisi oikein hyvin nähdä pelkästään kavereiden itse lisäämät kuvat ja kirjoitukset. Entä miten saisi niin että voisi poistaa että joku oikein paljon postaava ei täyttäisi virtaa kokonaan mutta näkisin kuitenkin kuulumisia joskus?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, sähän voit valita että piilotat niiden paljon poustaavien päivitykset. Et näe niiltä sitten mitään. Vaihtoehtoisesti valitset uutisvirrastasi "suosituimmat", jolloin filtteröityy kaikista eniten huomiota saaneet uutiset näkyviin. 

Vierailija
2/3 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Someongelmia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 09:52"]

Siis, sähän voit valita että piilotat niiden paljon poustaavien päivitykset. Et näe niiltä sitten mitään. Vaihtoehtoisesti valitset uutisvirrastasi "suosituimmat", jolloin filtteröityy kaikista eniten huomiota saaneet uutiset näkyviin. 

[/quote]

Nuo olenkin huomannut, mutta ne ei oikein auta tähän. Nämä rouvat postaavat niin paljon että muutkin ilmeisesti jättävät heidän jutut lukematta, joten omistakaan postauksista ei tule "suosittuja". Ja en haluaisi tosiaan kokonaan piilottaa, koska sitten en näe niitä heidän omia juttuja.

Todellakin someongelmia. Ennen yksi rouvista laittoi keväällä kaikille kavereille tekstiviestin "tervetuloa meille ensi lauantaina juhlimaan lampaiden laitumelle pääsemistä" ja siinä se. Nyt kaikki on Fb:ssä joten rouva pistää saman ainoastaan omaan Fb-statukseensa, sinne kaikkien aforismien ja mietelauseitten väliin. Ja silti haluaisin saada sen kutsun mutta EN lukea niitä kaikkia mietelauseita.

Kyllä, voi olla vaikeaa...