Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukutteko samassa huoneessa miehenne kanssa?

Vierailija
20.03.2022 |

Miksi nukutte samassa huoneessa tai miksi ette? Perusteluja, kiitos!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukutaan kerran viikossa samassa huoneessa niin, että mies tulee nukkumaan kun jo nukun, ja kuorsaa sikeästi kun minä nousen. Muuten jää sohvalle nukkumaan tv päällä ja yöpalalautanen ja sipsipussi vieressään.

Vi uttaa, mutta minkäs teet.

Voisit esimerkiksi puhua miehellesi ja kertoa, miltä tuntuu. Lisäksi toki voisit antaa hänelle syitä tulla useammin sinne viereesi ;)

Ei se tuosta parane. Oon houkutellut sylillä ja seksillä aikanaan, mutta vaikka kello olis kolme yöllä, niin seksin jälkeen menee tvn ääreen syömään. Hieronnan jälkeen pitää pestä öljyt pois ja sen jälkeen avata jääkaappi. Iltapala leipien tekemisessä ja syömisessä menee vähintäänkin tunti.

Ja sinä katselet tuota touhua - miksi?

Vierailija
22/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

m50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa huoneissa ollaan nukuttu nyt kolme vuotta. Turhan kauan sinniteltiin, mies kuorsaa ja minä yritin sitä käännellä ja potkia hereille koko ajan. Laitoin sitten oman makkarin vierashuoneeseen. Parisuhde kyllä parani kun kumpikin saa unta! Seksielämä kieltämättä on vähän hiipunut, ollaan nimittäin sen verran mielikuvituksettomia että tehdään se yleensä vain sängyssä.. aina ei sitten jaksa raahautua toiseen huoneeseen :D