Nukutteko samassa huoneessa miehenne kanssa?
Kommentit (23)
Nukuttiin vuosia erillään sen kuorsauksen takia. Nykyisin taas yhdessä kun se haki apua ja pystyn nukkumaan samassa huoneessa.
Nukutaan kerran viikossa samassa huoneessa niin, että mies tulee nukkumaan kun jo nukun, ja kuorsaa sikeästi kun minä nousen. Muuten jää sohvalle nukkumaan tv päällä ja yöpalalautanen ja sipsipussi vieressään.
Vi uttaa, mutta minkäs teet.
Minä kuorsaan, siksi nukun omassa huoneessani.
Vaimon makkarissa käyn vain nussimassa.
Tällä menty jo 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Nukutaan kerran viikossa samassa huoneessa niin, että mies tulee nukkumaan kun jo nukun, ja kuorsaa sikeästi kun minä nousen. Muuten jää sohvalle nukkumaan tv päällä ja yöpalalautanen ja sipsipussi vieressään.
Voisit esimerkiksi puhua miehellesi ja kertoa, miltä tuntuu. Lisäksi toki voisit antaa hänelle syitä tulla useammin sinne viereesi ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei olla nukuttu n. 15 vuoteen. Molemmat kuorsaavat unissaan niin että toista häiritsee, minä olen muutenkin herkkäuninen ja meillä on erilaiset nukkumaanmeno- ja heräämisaikarytmit.
Meillä suurinpiirtein sama.
Nukumme. Kun saan unen, nukun hyvin. -P:so on maininnut, etten kuorsaa koskaan.
Ku saiski nukkua yksin, mutta ei kumpikaan halua nukkua "vierashuoneessa" ukko kuorsaa niin hirveesti, ja minä kuulemma puhun unissani
Luonnollisesti nukumme vierekkäin , läheisyys on turvallisuutta . Näin jo kohta 50 v yhdessä
Osan yötä erikseen ja osa yhdessä. Olen huono uninen ja huono nukahtamaan.
Mies taas nukahtaa heti ja alkaa kääntelemään itseään eri asentoihin ja erityisesti johonkin aitajuoksijan -poikittain-puoliksi-selällään-asentoon.
Lähden toiseen huoneeseen: ihana 180 cm leveä sänky vain minulle. Koira tulee myöhemmin perässä kun herää ja huomaa että olen muuttanut.
Aamulla n klo 07 käyn vessassa ja kömmin takaisin miehen luo. Kiva sitten herätä yhdessä n klo 09 aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit esimerkiksi puhua miehellesi ja kertoa, miltä tuntuu. Lisäksi toki voisit antaa hänelle syitä tulla useammin sinne viereesi ;)
Ei se tuosta parane. Oon houkutellut sylillä ja seksillä aikanaan, mutta vaikka kello olis kolme yöllä, niin seksin jälkeen menee tvn ääreen syömään. Hieronnan jälkeen pitää pestä öljyt pois ja sen jälkeen avata jääkaappi. Iltapala leipien tekemisessä ja syömisessä menee vähintäänkin tunti.
Vierailija kirjoitti:
Ku saiski nukkua yksin, mutta ei kumpikaan halua nukkua "vierashuoneessa" ukko kuorsaa niin hirveesti, ja minä kuulemma puhun unissani
Kyllähän sinä saisit nukkua yksin. Et vain halua. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla nukuttu n. 15 vuoteen. Molemmat kuorsaavat unissaan niin että toista häiritsee, minä olen muutenkin herkkäuninen ja meillä on erilaiset nukkumaanmeno- ja heräämisaikarytmit.
Täällä muuten ihan sama tilanne, paitsi ihan vielä ei ole 15 vuotta mennyt näin.
Yli kymmenen vuotta ollaan nukuttu omissa huoneissamme. Hän kuorsaa ja mä olen rauhaton nukkuja, huidon ja potkin. Tehtiin asialle jotain ja oho, onpa ollut säyseetä herraa ja rouvaa sen jälkeen, kun saa nukkua rauhassa ilman häiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tuosta parane. Oon houkutellut sylillä ja seksillä aikanaan, mutta vaikka kello olis kolme yöllä, niin seksin jälkeen menee tvn ääreen syömään. Hieronnan jälkeen pitää pestä öljyt pois ja sen jälkeen avata jääkaappi. Iltapala leipien tekemisessä ja syömisessä menee vähintäänkin tunti.
Miksei miehesi saisi syödä`?
Joka viikko useammankin yön. Emme asu samaa huushollia. Yhdessäoloa takana 9v. Menemme aina poikkeuksetta samaan aikaan sänkyyn, koska haluamme. Sitten useimmiten on seksihommia. Päivän päätteeksi laitamme peitot vähän päällisin kuin yhdeksi vällyksi ja nukahdamme ihokkain. Yöllä kulkeudumme omien peittojemme alle. Aamullakin saattaa usein olla ilottelua. Eipä hassumpaa ole tämä 52-vuotiaan naisen elo tässä asiassa.