Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutteko samassa huoneessa miehenne kanssa?

Vierailija
20.03.2022 |

Miksi nukutte samassa huoneessa tai miksi ette? Perusteluja, kiitos!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla nukuttu n. 15 vuoteen. Molemmat kuorsaavat unissaan niin että toista häiritsee, minä olen muutenkin herkkäuninen ja meillä on erilaiset nukkumaanmeno- ja heräämisaikarytmit.

Vierailija
2/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme. Meillä on kummallakin oma asunto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi erikseen perustella, missä nukkuu?

Vierailija
4/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneessa, eri kerroksessa. Mies kuorsaa tapetit rullalle.

Vierailija
5/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin vuosia erillään sen kuorsauksen takia. Nykyisin taas yhdessä kun se haki apua ja pystyn nukkumaan samassa huoneessa.

Vierailija
6/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan kerran viikossa samassa huoneessa niin, että mies tulee nukkumaan kun jo nukun, ja kuorsaa sikeästi kun minä nousen. Muuten jää sohvalle nukkumaan tv päällä ja yöpalalautanen ja sipsipussi vieressään.

Vi uttaa, mutta minkäs teet.

Vierailija
7/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuorsaan, siksi nukun omassa huoneessani.

Vaimon makkarissa käyn vain nussimassa.

Tällä menty jo 20 vuotta.

Vierailija
8/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukutaan kerran viikossa samassa huoneessa niin, että mies tulee nukkumaan kun jo nukun, ja kuorsaa sikeästi kun minä nousen. Muuten jää sohvalle nukkumaan tv päällä ja yöpalalautanen ja sipsipussi vieressään.

Voisit esimerkiksi puhua miehellesi ja kertoa, miltä tuntuu. Lisäksi toki voisit antaa hänelle syitä tulla useammin sinne viereesi ;)

Vierailija
9/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla nukuttu n. 15 vuoteen. Molemmat kuorsaavat unissaan niin että toista häiritsee, minä olen muutenkin herkkäuninen ja meillä on erilaiset nukkumaanmeno- ja heräämisaikarytmit.

Meillä suurinpiirtein sama.

Vierailija
10/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukumme. Kun saan unen, nukun hyvin. -P:so on maininnut, etten kuorsaa koskaan.

Vierailija
11/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku saiski nukkua yksin, mutta ei kumpikaan halua nukkua "vierashuoneessa" ukko kuorsaa niin hirveesti, ja minä kuulemma puhun unissani

Vierailija
12/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti nukumme vierekkäin , läheisyys on turvallisuutta . Näin jo kohta 50 v yhdessä

Vierailija
13/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan yötä erikseen ja osa yhdessä. Olen huono uninen ja huono nukahtamaan.

Mies taas nukahtaa heti ja alkaa kääntelemään itseään eri asentoihin ja erityisesti johonkin aitajuoksijan -poikittain-puoliksi-selällään-asentoon.

Lähden toiseen huoneeseen: ihana 180 cm leveä sänky vain minulle. Koira tulee myöhemmin perässä kun herää ja huomaa että olen muuttanut.

Aamulla n klo 07 käyn vessassa ja kömmin takaisin miehen luo. Kiva sitten herätä yhdessä n klo 09 aikoihin.

Vierailija
14/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit esimerkiksi puhua miehellesi ja kertoa, miltä tuntuu. Lisäksi toki voisit antaa hänelle syitä tulla useammin sinne viereesi ;)

Ei se tuosta parane. Oon houkutellut sylillä ja seksillä aikanaan, mutta vaikka kello olis kolme yöllä, niin seksin jälkeen menee tvn ääreen syömään. Hieronnan jälkeen pitää pestä öljyt pois ja sen jälkeen avata jääkaappi. Iltapala leipien tekemisessä ja syömisessä menee vähintäänkin tunti.

Vierailija
15/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ku saiski nukkua yksin, mutta ei kumpikaan halua nukkua "vierashuoneessa" ukko kuorsaa niin hirveesti, ja minä kuulemma puhun unissani

Kyllähän sinä saisit nukkua yksin. Et vain halua. Elämä on valintoja. 

Vierailija
16/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä muuten ihan sama tilanne, paitsi ihan vielä ei ole 15 vuotta mennyt näin.

Vierailija
17/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen vuotta ollaan nukuttu omissa huoneissamme. Hän kuorsaa ja mä olen rauhaton nukkuja, huidon ja potkin. Tehtiin asialle jotain ja oho, onpa ollut säyseetä herraa ja rouvaa sen jälkeen, kun saa nukkua rauhassa ilman häiriöitä.

Vierailija
18/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tuosta parane. Oon houkutellut sylillä ja seksillä aikanaan, mutta vaikka kello olis kolme yöllä, niin seksin jälkeen menee tvn ääreen syömään. Hieronnan jälkeen pitää pestä öljyt pois ja sen jälkeen avata jääkaappi. Iltapala leipien tekemisessä ja syömisessä menee vähintäänkin tunti.

Miksei miehesi saisi syödä`?

Vierailija
19/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pierevät, kääntyilevät, kuorsaavat unissaan...

Vierailija
20/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko useammankin yön. Emme asu samaa huushollia. Yhdessäoloa takana 9v. Menemme aina poikkeuksetta samaan aikaan sänkyyn, koska haluamme. Sitten useimmiten on seksihommia. Päivän päätteeksi laitamme peitot vähän päällisin kuin yhdeksi vällyksi ja nukahdamme ihokkain. Yöllä kulkeudumme omien peittojemme alle. Aamullakin saattaa usein olla ilottelua. Eipä hassumpaa ole tämä 52-vuotiaan naisen elo tässä asiassa.