Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautinnollista seksiä ilman orgasmia?

n34
20.03.2022 |

Naiset, jotka ette koskaan saa orgasmia kumppanin kanssa, mikä teille on nautinnollista seksissä?

Suhteessamme kaikki on ihan hyvin, aikuisten oikeesti on, mutta en vaan saa. Tekniikoita on kokeiltu kaikkea maan ja taivaan alla ja aina jää tosi pienestä kiinni. Yksin masturboidessa onnistuu sentään, Ja sillä saa toki paineet purettua.

En nyt siis kaipaa neuvoja, miten tavoitella orkkua, vaan ideoita siitä, mistä voisin koittaa löytää nautintoa. Ettei jäisi oloa, että taas jäi vähän vaille. Ihan siis fyysisestikin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele masturboimaan miehesi kanssa. Me on tehty sitä 69:ssä ilman suuseksiä. Usein tullaan samaan aikaan.

Vierailija
2/24 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 69 ilman suuseksiä?? mikä ihmeen idea...kaikkea sitä on.

Mutta tuo AP miten et saa. Eikös mies aina osaa antaa vai olenko tajunnut päin mäntyä...hohhoijaa.

Eiklös täällä juuri sanottu, että pillussa niin monta nautintopistettä, ettei hutia vain voi tulla, kun se kallisarvoinen kulli sinne hiukankin osoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuo AP miten et saa. Eikös mies aina osaa antaa vai olenko tajunnut päin mäntyä...hohhoijaa.

Eiklös täällä juuri sanottu, että pillussa niin monta nautintopistettä, ettei hutia vain voi tulla, kun se kallisarvoinen kulli sinne hiukankin osoittaa.

Ole kommentoimatta jos et aloitukseen osaa vastata mitään muuta kuin provoa

Vierailija
4/24 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 ilman suuseksiä. Siinä siis masturboidaan toisen silmien edessä. Todella kiihottavaa

Vierailija
5/24 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 ? Ennen se oli molemminpuolista nuolentaa ja imutusta. Mikä se nyt sitten on?

Vierailija
6/24 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman nuolentaa ja imeskelyä se on toisen ihmisen masturboinnin katselua, kiihoittavaa sellaista ja vielä lähietäisyydeltä.

Vierailija
7/24 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä hellä öljyhieronta alastomalle vartalolle, rentoutumista ja nauttimista... masturbointia toisen nähden ja toista katsellen. 

Vierailija
8/24 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä nollatekstiä, jätä mielummin kirjoittamatta niin säästät omaakin aikaasi.

Vierailija
9/24 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistä ne tekijät joita masturboidessa teet niin seksiin toisen ihmisen kanssa.

Esimerkiksi hierot/pyydät hieromaan itseäsi, käytät lelua samalla kun mies on sisällä. Tai sitten jo lämmittelyvaiheessa teette sinulle sen orgasmin. Joko teet sen itse tai pyydät sitä toista auttamaan puuhassa. Se toinen voi tykätä siitäkin että saa vain katsoa aluksi. Joskus voi pitää myös yhteiset masturbointisessiot jos sellainen sytyttää yhtään.

Minulle on äärimmäisen harvinaista että saisin pelkällä yhdynnällä, joten olen yleensä vaan ottanut ohjia omiin käsiin ja hieronut siinä miehen alla itseäni orkkuun, samalla kun hän itse lähestyy kliimaksia. Joskus otetaan surisevia leluja käyttöön jo esileikissä ja saan monen monta, ennen kuin akti on alkanut ja olen mukavan kosteana, turvonnut ja halukas penikseen sen jälkeen ja tuntuma on varmasti hyvä miehellekin.

Joka kerta ei kuitenkaan ole orgasmi-fiilis vaan voi vaan nauttia seksistä muuten, todella hyvältähän se tuntuu. Joskus taas tietää jo valmiiksi että nyt on pakko tulla. Vähän fifty fifty kerroista. Orgasmi on orgasmi, minusta sitä ei tule hävetä jos ei saa yhdynnällä. Pääasia että tyydytys jotenkin on mahdollista saada myös seksissä toisen osapuolen kanssa!

Vierailija
10/24 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 on kyllä sitä että suut ovat sukuelinten kohdalla, miten siinä voi masturboida? Vai onko se joku uusi 69!

Vierailija
11/24 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

69 on kyllä sitä että suut ovat sukuelinten kohdalla, miten siinä voi masturboida? Vai onko se joku uusi 69!

Suut 15cm etäisyydelle sukuelimistä, ja kädet siihen väliin.

Ei tota nyt niin vaikea ole käsittää...

Vierailija
12/24 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suut 15cm etäisyydelle sukuelimistä, ja kädet siihen väliin.

Ei tota nyt niin vaikea ole käsittää...

Kädet omiin sukuelimiin tossa asennossa?! Ompa erikoista. Mahdollista kai, mutta outoa.

Vierailija
13/24 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vain yhden yön juttuja enkä ole lauennut ikinä naisen kanssa. Tämä on naisille ollut isompi asia kuin mulle. Ja kortsu vie tuntoa niin paljon että on vaikea laueta uuden naisen kanssa kun valmiiksi jo hermostuttaa

Vierailija
14/24 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Vinkit itsensä runkkaamisesta ennen seksiä tai seksin aikana kuulostavat tympeiltä. Kokeiltu siis on, ja A. orgasmi hävittää kaiken kiinnostukseni yhdyntään, ja B. jos alan runkkaamaan seksin aikana, on penis siinä vain tiellä. Saan muutenkin enemmän nautintoa itsetyydytyksestä ja leluista kuin yhdynnöistä.

Olen itse harkinnut tantraseksiä. Jos sekään ei onnistu tyydyttävällä tavalla, ehkä mun ei sitten vain kannata harrastaa seksiä.

Vierailija
15/24 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vähän: en puhu orgasmista yhdynnässä vaan orgasmista yleensä toisen seurassa, lisäksi seksi on minulle ihan kaikkea mahdollista seksuaalista eikä vain yhdyntää, johon moni vastauksista jotenkin tuntuu jumittuvan.

Eli en saa yhtään missään tilanteessa yhtään millään tavalla orgasmia kumppanin kanssa. Minulle ei todellakaan olisi väliä millä sen orgasmin saisin, kunhan joskus onnistuisi.

Kokeiltu on mm. masturbointi, sormetus, suuseksi eri tekniikoilla, suuseksi + lelu, lelu yksinään. Minulla on liuta erilaisia leluja, joista osa toimii kyllä soolona tosi mukavasti. Olen koittanut tuoda sooloseksistä elementtejä kumppaniseksiin, esim. nuo toimivat lelut. Olen ok kroppani kanssa, kehtaan heittäytyä ja olla.

En vaan jaksa enää yrittää noita "perinteisiä" konsteja. Joku puhui öljyhieronnoista, joku toinen tantrasta. Juuri tällaisia ehdotuksia kaipaisin enemmän. Ja nimenomaan ajatuksia niiltä naisilta, jotka eivät saa orgasmia kumppanin kanssa millään tavalla, niinkuin vertaistukea.

AP

Vierailija
16/24 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan vähän: en puhu orgasmista yhdynnässä vaan orgasmista yleensä toisen seurassa, lisäksi seksi on minulle ihan kaikkea mahdollista seksuaalista eikä vain yhdyntää, johon moni vastauksista jotenkin tuntuu jumittuvan.

Eli en saa yhtään missään tilanteessa yhtään millään tavalla orgasmia kumppanin kanssa. Minulle ei todellakaan olisi väliä millä sen orgasmin saisin, kunhan joskus onnistuisi.

Kokeiltu on mm. masturbointi, sormetus, suuseksi eri tekniikoilla, suuseksi + lelu, lelu yksinään. Minulla on liuta erilaisia leluja, joista osa toimii kyllä soolona tosi mukavasti. Olen koittanut tuoda sooloseksistä elementtejä kumppaniseksiin, esim. nuo toimivat lelut. Olen ok kroppani kanssa, kehtaan heittäytyä ja olla.

En vaan jaksa enää yrittää noita "perinteisiä" konsteja. Joku puhui öljyhieronnoista, joku toinen tantrasta. Juuri tällaisia ehdotuksia kaipaisin enemmän. Ja nimenomaan ajatuksia niiltä naisilta, jotka eivät saa orgasmia kumppanin kanssa millään tavalla, niinkuin vertaistukea.

AP

Jokin lukko siinä vaikuttaa olevan. Ymmärsinkö oikein että et saa orgasmia myöskään silloin jos masturboit itseäsi kumppanin nähden? Pystytkö rentoutumaan tilanteessa täysin? Minä komppaisin tuota hierontaa öljyn kera. Hyväntuoksuista hierontaöljyä ja aloitetaan vaikka selästä, ei suoraan erogeenisille alueille saati genitaaleille. Kun tarpeeksi kauan mies on hieronut ja alat olla kunnolla rentoutunut, voi olla aika siirtyä pepun kautta hieromaan alapäätä. Ei mitään klitoriksen vatkaamista, vaan hidasta koskettelua joka puolelta. Kerrot, mikä tuntuu erityisen hyvältä ja jatkatte sillä. Yritä lisätä tilanteeseen sinua kiihottavia asioita, mitä tahansa ne ovatkaan.

Vierailija
17/24 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan nautintoa kumppanin nautinnosta. Ei se tokikaan korvaa omaa orgasmiani, mutta aiheuttaa todella paljon mielihyvää ja kiihotusta.

Vierailija
18/24 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistä ne tekijät joita masturboidessa teet niin seksiin toisen ihmisen kanssa.

Esimerkiksi hierot/pyydät hieromaan itseäsi, käytät lelua samalla kun mies on sisällä. Tai sitten jo lämmittelyvaiheessa teette sinulle sen orgasmin. Joko teet sen itse tai pyydät sitä toista auttamaan puuhassa. Se toinen voi tykätä siitäkin että saa vain katsoa aluksi. Joskus voi pitää myös yhteiset masturbointisessiot jos sellainen sytyttää yhtään.

Minulle on äärimmäisen harvinaista että saisin pelkällä yhdynnällä, joten olen yleensä vaan ottanut ohjia omiin käsiin ja hieronut siinä miehen alla itseäni orkkuun, samalla kun hän itse lähestyy kliimaksia. Joskus otetaan surisevia leluja käyttöön jo esileikissä ja saan monen monta, ennen kuin akti on alkanut ja olen mukavan kosteana, turvonnut ja halukas penikseen sen jälkeen ja tuntuma on varmasti hyvä miehellekin.

Joka kerta ei kuitenkaan ole orgasmi-fiilis vaan voi vaan nauttia seksistä muuten, todella hyvältähän se tuntuu. Joskus taas tietää jo valmiiksi että nyt on pakko tulla. Vähän fifty fifty kerroista. Orgasmi on orgasmi, minusta sitä ei tule hävetä jos ei saa yhdynnällä. Pääasia että tyydytys jotenkin on mahdollista saada myös seksissä toisen osapuolen kanssa!

Miehenä ei voi toimia noin. Ei lie loukaavampaa naista kohtaan jos en tuu. Eli seksi on hyvää, ja kaikki toimii mutta kun ei mälli lennä nii nainen loukkaantuu. Toinen vaihtoehto on joku 3minuuttia ja ei siitäkään hyvää seuraa

Vierailija
19/24 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ei voi toimia noin. Ei lie loukaavampaa naista kohtaan jos en tuu. Eli seksi on hyvää, ja kaikki toimii mutta kun ei mälli lennä nii nainen loukkaantuu. Toinen vaihtoehto on joku 3minuuttia ja ei siitäkään hyvää seuraa

Ootko keksinyt, mikä siinä voisi olla syynä ettet laukea? Suorituspaineet? Tietty masturbointitapa jota ilman vaikea laueta? Ei minua naisena haittaa jos mies ei laukea, sattuuhan niitä. Mutta tietysti jos näin kävisi monta kertaa ja peräkkäinkin niin tottakai haluaisin keskustella, mikä asiaan voisi auttaa ilman että tulee mitään paineita kuitenkaan. Haluan tuottaa toiselle mahdollisimman paljon nautintoa ja toki orgasmi on se huipennus siinä useimmille, muttei mikään pakollinen tietenkään.

Vierailija
20/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei aina saa orgasmia, ilahduttaa tieto siitä että seuraavalla krralla saa kahta kauniimmin!