Biltema on kuin suklaarasia
...koskaan ei tiedä mitä saa.
Kommentit (17)
palautanpa tuon matkasängyn, kun en tiennyt sen olevan hevonen. Ei mulla oo varaa ylläpitää sitä.
Onko se koristetyyny, matkasänky vai hevonen? :D
suklaarasia myös niin, että aina jää syömään samoja herkkuja ja osa on täyttä roskaa. Meidän mies tuntuu etenevän siellä osasto kerrallaan uusimassa kaikkea kotoa autosta kylppäriin
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:47"]
palautanpa tuon matkasängyn, kun en tiennyt sen olevan hevonen. Ei mulla oo varaa ylläpitää sitä.
[/quote]
Tilaa hevoinen. Rakenna talli ja laidun. Tilaa heinäpaalit. Posti tuo hevoisen ja sisällä onkin matkasänky. Tai kaksiaiheinen koristetyyny käsinpestävänä.
... jossa on vain kirsikkamarmeladitäytteisiä konvehteja ja muutana punssitäytteinen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:47"]
[/quote]
Tilaa hevoinen. Rakenna talli ja laidun. Tilaa heinäpaalit. Posti tuo hevoisen ja sisällä onkin matkasänky. Tai kaksiaiheinen koristetyyny käsinpestävänä.
[/quote]
Hevoinen?! HEVOINEN?!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:47"] palautanpa tuon matkasängyn, kun en tiennyt sen olevan hevonen. Ei mulla oo varaa ylläpitää sitä. [/quote] Tilaa hevoinen. Rakenna talli ja laidun. Tilaa heinäpaalit. Posti tuo hevoisen ja sisällä onkin matkasänky. Tai kaksiaiheinen koristetyyny käsinpestävänä. [/quote] Hevoinen?! HEVOINEN?!
[/quote]
Niin mitä hevoisestani? Etkö tiedä miltä hevoinen näyttää? Kysy Biltemasta. Näyttää vähän matkasängyltä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:47"]
[/quote]
[/quote]
Hevoinen?! HEVOINEN?!
[/quote]
:DDDddddddd
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:47"] palautanpa tuon matkasängyn, kun en tiennyt sen olevan hevonen. Ei mulla oo varaa ylläpitää sitä. [/quote] Tilaa hevoinen. Rakenna talli ja laidun. Tilaa heinäpaalit. Posti tuo hevoisen ja sisällä onkin matkasänky. Tai kaksiaiheinen koristetyyny käsinpestävänä. [/quote] Hevoinen?! HEVOINEN?!
[/quote]
Niin mitä hevoisestani? Etkö tiedä miltä hevoinen näyttää? Kysy Biltemasta. Näyttää vähän matkasängyltä.
[/quote]
Oikeesti, hevoinen
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:17"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:08"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:47"] palautanpa tuon matkasängyn, kun en tiennyt sen olevan hevonen. Ei mulla oo varaa ylläpitää sitä. [/quote] Tilaa hevoinen. Rakenna talli ja laidun. Tilaa heinäpaalit. Posti tuo hevoisen ja sisällä onkin matkasänky. Tai kaksiaiheinen koristetyyny käsinpestävänä. [/quote] Hevoinen?! HEVOINEN?! [/quote] Niin mitä hevoisestani? Etkö tiedä miltä hevoinen näyttää? Kysy Biltemasta. Näyttää vähän matkasängyltä. [/quote] Oikeesti, hevoinen
[/quote]
Oikeesti, koristetyyny on matkasänky on hevoinen ja sun mielestä hevoinen on tässä se mikä kummastuttaa?
:D Kiitos päivän ekoista nauruista!
Hevonen :D Äkkiä hakemaan oma, tuotetta vain rajoitettu erä!