Ootko seurustellut/tapaillut Jannea?
Kommentit (22)
Juu oon. Ihana mut ei vaan yhelle.
tapaillut, kiva ystävällinen vähän ujo poika oli
Hauska ja rehellinen, vaikkakin taipuvainen flirttiin :)
Mustasukkanen alkkis ja uhkapeliriippuvainen. Mukamas rauhaa rakastava hippi, kotona sai raivareita ja uhkaili yms.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:10"]Mustasukkanen alkkis ja uhkapeliriippuvainen. Mukamas rauhaa rakastava hippi, kotona sai raivareita ja uhkaili yms.
[/quote]
Hui :O
Joo, kahtakin.
Ensimmäinen ehti pettämään kolmen kuukauden aikana kaksi kertaa ja toinen taasen oli tosi mukava tyyppi. Se "seukkailu" kaatui ihan nuoruuden juttuihin, mutta ensimmäisen päättymisestä ei varmaankin tarvitse selittää sen enempää.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:09"]Miks on ikävä..?
[/quote]
Joskus käy niin, että tunteet ovat yksipuolisia.
Janne kiikarissa? Vaihda kiikarit.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:09"]Miks on ikävä..?
[/quote]
Joskus käy niin, että tunteet ovat yksipuolisia.
[/quote]
No joo. Harmi, tsemppiä tulevaan!
Juoppo, reilu tyyppi sinänsä voitti lotossa -08 ja kerranki osu oikeelle lähimmäisiään auttavalle ihmiselle. Isän nimi on myös janne eikä hänestä mitään pahaa sanottavaa vaikka alkoholiin taipuvainen myös.
Kysytkin vielä, olin naimisissa Jannen kanssa.
Tunteet huipussaan niin hyvässä kuin pahassakin. Valitettavasti jälkimmäinen vei voiton ja kuvitella saattaa että exä on nykysin.
Mutta rakastettava tyyppi.
Mun lapseni isä. Tosin ei lapsi sitä tiedä..
Mul on Janne, haistakaa te akat hiivaa
Joo ollaan tapailtu. Kiva tyyppi jonka kans aika lentää, ei mitään aviomiesainesta kuitenkaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:20"]Mul on Janne, haistakaa te akat hiivaa
[/quote]
Mul myös :P
Puusilimä.