Oon niin ihastunut ja pelkään
Että kaikki menee taas pieleen, että mies ei haluakaan tapailla mua tai en olekaan tarpeeksi hyvä. Pelkään että jos tämä kehittyy parisuhteeksi, niin mies onkin narsisti ja saan taas turpaanihenkisesti ja fyysisesti. Pidän tästä miehestä niin paljon, ja siksi pelkään että se vaan satuttaa mua. En kestä pettyä taas. :(
Kommentit (6)
Tiedän tunteen. Itse en helpolla päästä ketään lähelleni. Hetkeksi saatan "heltyä", mutta yhdenkin negatiivisen kommentin yhteydessä suojamuuri räpsähtää päälle samantien ja kestää pitkään ennen kun pystyn siitä luopumaan.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:26"]Että kaikki menee taas pieleen, että mies ei haluakaan tapailla mua tai en olekaan tarpeeksi hyvä. [/quote] Tämä tekee sinut täydellisen uhrin narsistille. Kasvata ensin terve itsetunto, niin se normaali ja ihana parisuhdekin löytyy.
[/quote]
Normaalin ja terveen itsetunnon omaavakin voi joutua narsistin uhriksi elämässä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:26"]Että kaikki menee taas pieleen, että mies ei haluakaan tapailla mua tai en olekaan tarpeeksi hyvä. [/quote] Tämä tekee sinut täydellisen uhrin narsistille. Kasvata ensin terve itsetunto, niin se normaali ja ihana parisuhdekin löytyy.
[/quote]
Normaalin ja terveen itsetunnon omaavakin voi joutua narsistin uhriksi elämässä.
[/quote]
Ne ainakin osaavat lähteä ajoissa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:29"]Millaiselta mies vaikuttaa?
[/quote]
Mies vaikuttaa aidolta ja luotettavalta, maanläheiseltä tyypiltä, mutta en osaa luottaa omaan arvostelukykyyni ja olen tavannut miehen vasta pari kertaa. Juuri tuo ensivaikutelma miehen luonteesta on saanut mut ihastumaan mieheen niin palavasti.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:26"]Että kaikki menee taas pieleen, että mies ei haluakaan tapailla mua tai en olekaan tarpeeksi hyvä.
[/quote]
Tämä tekee sinut täydellisen uhrin narsistille. Kasvata ensin terve itsetunto, niin se normaali ja ihana parisuhdekin löytyy.