Paljonko saat osinkoja pörssiyhtiöistä tänä keväänä?
Kiinnostaa palstan sijoittajaprofiili. Itse noin 2000 Euroa.
Kommentit (27)
En ole kevättä erikseen laskenut, mutta joka kuukausi tulee muutamia satasia nettona.
N. 800 € brutto, menee uusien osakkeiden hankintaan.
Keväältä noin 7600 euroa ja syksyltä varmaan noin 1000 euroa.
Katsotaan nyt, vaikuttaako Ukrainan tilanne muutaman yhtiön osingonjakoon.
Vierailija kirjoitti:
N. 800 € brutto, menee uusien osakkeiden hankintaan.
Samoin täällä aina. Ap
Pörssiyhtiöistä en tiedä. Kai noista jotain tulee. Suurimmat osingot saan kutenkin listaamattomista, joissa olen osakkaana.
About 3 euroa brutto, elikkä sen pari euroa nettona. Mihinhän tämän suunnattoman summan sitten käyttäisi.
7000 eur, syksyllä n. 6000. Paras tietysti koputtaa puuta. Koskaan ei tiedä, perutaanko osinkoja. Nokian Renkaiden osingon perumisella jo tänään Kauppalehdessä spekuloitiin.
Osingot annetaan Ukrainan auttamiseen
miten niin "tänä keväänä". Minä saan läpi vuoden osinkoja, enkä vain keväällä. no jos vain kevään eli maalis- toukokuun ottaa huomioon niin osinkoja tulee noin 8000 € nettona.
Nolla euroa kun ei ole koskaan ollut rahaa ostaa osakkeita
Vain satasia. Listaamattomista tulee sitten noin 6 000 euroa. Elämäni paras päätös taloudellisesti ollut yksi startup sijoitus: rahaa tulee tekemättä mitään (en ole operatiivisessa toiminnassa mukana).
Jos se joskus listattaisiin pörssiin tai ostetaan muuten vaan pois, voin jopa oikeasti rikastua! :) Ja omistusosuuteni on noin 1.x prosenttia ko. yhtiöstä.
Muistakaa palstalaiset: lukeminen kannattaa aina ja omistaminen se vasta kannattaakin.
Minulla tulee joka viikko osinkoja vähintään 150 € nettona. Paras viikko tänä vuonna tosin noin 1800 € netto.
Taitaa tulla n. 1800 nettona, ja pienempiä hiluja pitkin vuotta.
Ei hirveästi kyllä vastauksia herunut. Toisaalta ei yhtään ihmetytä, palsta kun on täynnä näitä rahat loppu/miten pummin lisää sosiaalitukia ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
miten niin "tänä keväänä". Minä saan läpi vuoden osinkoja, enkä vain keväällä. no jos vain kevään eli maalis- toukokuun ottaa huomioon niin osinkoja tulee noin 8000 € nettona.
Tääs yksi mielikuvitussijoittaja, joka esittää tyhmää.
40e taitaa tulla. Sijoitettuna 7000e neljään firmaan.