Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on alkamassa neljäs rokotus­kierros!

Vierailija
20.03.2022 |

Olen kiihkeästi odottanut!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää minun osalta väliin.

Kolme olen ottanut, enempää en ota. On terveys ottanut takapakkia varsinkin kolmannen rokotteen jälkeen.

Mitä oireita ja vaikutuksia on ollut?

Vierailija
2/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ole kohta 0:4 tappiolla rokotekilpailussa. Mutta onneksi minua tuo kisa ei kiinnosta sen ihmempää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kiihkeästi odotit. Pelottaa vähän sukulaisten puolesta miten käy.

Vierailija
4/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljännestä rokotuksesta ruvettiin nyt puhumaan kun Koronatilanne on annettu räjähää käsiin, koska kaikki rajoitukset poistettiin. ( Sitä ennen sanottiin että vain vakavassa riskiryhmässä olevat voivat ottaa neljännen rokotteen ).

Se on tämän pinnallisuuden hinta sitten. Koronakuolemat huipussaan , ja neljäs rokote pitäisi ottaa niin että bilettäjät voivat " pitää hauskaa" ja levittää tautia.

Aivan väärää että kaikki mentiin avaamaan. Saa nähdä millaiset luvut meitä odottaa huomenna!

T. päättäjiin erittäin pettynyt N 51v

Vierailija
5/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee!<3

(Huomatkaa sarkasmi)

Vierailija
6/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, ydinsodan keskellä ei ole enää mitään väliä, onko rokotukset otettu vai ei.

Vierailija
7/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kait sitä ikäänsä voi pitää maailmaa suljettuna.

Vierailija
8/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman luin ja mietin otanko vai en. Kuulun riskiryhmään eli saisin sen kyllä mutta onko siitä sitten enää niin hyötyä enemmän kuin haittaa? Toisaalta taas tuntuu että pitäisi ottaa kun kolme on jo otettu.

Vierailija
9/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole alkamassa neljäs rokotekierros.

Neljäs rokote suositellaan vain vahavasti immuunipuutteisille ihmisille, ja iäkkäille.

Myös vanhusten kanssa työskenteleville sitä suositellaan.

Mitään koko kansan neljästä rokotetta ei ole lähiajoille suunnitteilla.

Tämä on selkeästi infottu kaikissa ulostuloissa lääkäreiltä ja THL puolelta-

Vierailija
10/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljännestä rokotuksesta ruvettiin nyt puhumaan kun Koronatilanne on annettu räjähää käsiin, koska kaikki rajoitukset poistettiin. ( Sitä ennen sanottiin että vain vakavassa riskiryhmässä olevat voivat ottaa neljännen rokotteen ).

Se on tämän pinnallisuuden hinta sitten. Koronakuolemat huipussaan , ja neljäs rokote pitäisi ottaa niin että bilettäjät voivat " pitää hauskaa" ja levittää tautia.

Aivan väärää että kaikki mentiin avaamaan. Saa nähdä millaiset luvut meitä odottaa huomenna!

T. päättäjiin erittäin pettynyt N 51v

Kyllä, koronakuolemat on huipussaan ja se on rokotettujen ansiota, koska ylivoimainen enemmistö heissä on rokotettuja.

Todista väittämäsi, kiitos !

Vierailija
11/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs siitä, otan kun tulee tarjolle. Ei sinä sen ihmeempiä. Mieluummin minä pidän vastustuskykyä vakavaa tautimuotoa vastaan rokotteilla kun riskeeraan sitä, että sairastaisin taudin jossa on aina mahdollisuus kehittyä long-covid, osastohoitoa vaativa tauti tai jopa tehohoitoa vaativa.

Tiedän miltä keuhkokuume tuntuu, sairastin muutamia vuosia sitten pneumokokin aiheuttaman keuhkokuumeen ja voin kertoa, että se ei isosti hampaita naurattanut itse taudin aikana eikä todella pitkään aikaan sen jälkeen. Kaikki keinot jolla siltä kokemukselta toiseen kertaan on järkevää käyttää. Enkä siksi epäröi hetkeäkään neljännen tai vaikka yli sadan rokotteen ottamista ajan myötä.

Vierailija
12/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänsiä rokoteannoksia alettiin antaa jo ainakin puoli vuotta sitten erityisriskiryhmille.

Vierailija
13/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää minun osalta väliin.

Kolme olen ottanut, enempää en ota. On terveys ottanut takapakkia varsinkin kolmannen rokotteen jälkeen.

Onneksi osasin varoa enkä ottanut piikkejä. Sairastin koronan. Ei ollut flunssaa kummempi. Olen pahoillani puolestasi, että et tiennyt varoa piikkejä. Monet varoitukset poistettiin keskustelupalstoilta. Olen tyytyväinen omaan tilanteeseen ja peloissani rokotettujen kavereiden puolesta, koska nyt saavat koko ajan tauteja ja mm. koronaa, ja sairaaloissa on kolmesti piikitettyjä koronapotilaita.

Suomessa valehdeltiin, että rokottamattomat täyttävät teho-osastot, no valhe paljastui ja tässä juttu siitä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6dcfac44-e3c8-4c6d-b00c-1d7387c7cbbb

Aika moni ei edes tiennyt tuosta uutisesta.

Vierailija
14/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää minun osalta väliin.

Onneksi osasin varoa enkä ottanut piikkejä. Sairastin koronan. Ei ollut flunssaa kummempi. Olen pahoillani puolestasi, että et tiennyt varoa piikkejä. Monet varoitukset poistettiin keskustelupalstoilta. Olen tyytyväinen omaan tilanteeseen ja peloissani rokotettujen kavereiden puolesta, koska nyt saavat koko ajan tauteja ja mm. koronaa, ja sairaaloissa on kolmesti piikitettyjä koronapotilaita.

Suomessa valehdeltiin, että rokottamattomat täyttävät teho-osastot, no valhe paljastui ja tässä juttu siitä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6dcfac44-e3c8-4c6d-b00c-1d7387c7cbbb

Ja langettava JN:n tuomio tuli siis siitä, että kirjoituksissa yleistettiin liikaa kun aivan kaikki teho-osastoilla olevat ei olleetkaan siellä juuri nimen omaan koronan vuoksi.

Se onkin olennainen seikka valittaa JN:n, että siellä teholla olevista +90% koronapotilaita, joista suurin osa rokottamattomia, ja sitten joukossa muutama hassu jonkun muun syyn vuoksi s/

Kannattaisiko kuitenkin sinunkin opetella näkemään metsä puilta, eikä sotkeutua lillukanvarsiin.

Vierailija
15/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan 4. rokotteen, vaikka olen riskiryhmäläinen vain iän puolesta. Ylipäätään otan mahdollisimman paljon rokotuksia. Saan vain pieniä oireita niistä.

Vierailija
16/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin itse vain yhden, nyt ei voi väittää, että olisin rokotevastainen. Kukaan ei myöskään voi haukkua lampaaksi.

Voitin!

Vierailija
17/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole alkamassa neljäs rokotekierros.

Neljäs rokote suositellaan vain vahavasti immuunipuutteisille ihmisille, ja iäkkäille.

Myös vanhusten kanssa työskenteleville sitä suositellaan.

Mitään koko kansan neljästä rokotetta ei ole lähiajoille suunnitteilla.

Tämä on selkeästi infottu kaikissa ulostuloissa lääkäreiltä ja THL puolelta-

Miksi 11 miljoonaa lisää k-piikkiä on tilattu jo Suomeen ?

Vierailija
18/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä kehuttiin kuinka jo yksi piikki antaa hyvän suojan tautia vastaan. Huutista neljännen autuudesta.

Vierailija
19/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, ydinsodan keskellä ei ole enää mitään väliä, onko rokotukset otettu vai ei.

Pommisuojaan vaaditaan koronapassi.

Vierailija
20/38 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota enää neljättä vaikka vanhusten parissa työskentelen. Sanokoot työnantaja sitten irti, oikeastaan se ois nykytilanteessa helpotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme