Kuvataiteilija Iiris Rusi, 29, myy seksiä keski-ikäisille miehille - Jos asiakkaan kanssa tulee ongelmia, voin käyttää sitä korttia, että kerron vaimolle.
Taiteilijana Iiris tykkää rikkoa tabuja ja herättää keskustelua. Hän toivoo pystyvänsä tuomaan teostensa avulla seksityöstä jotakin sellaista näkyville, mitä suurin osa ihmisistä ei tiedä. Sitä kautta seksityöstä tulee ehkä vähemmän häpeällistä. Seksityöntekijöille olisi turvallisempaa, ettei työtä tarvitsisi tehdä salassa.
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007786203.html
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Keitä nämä ihmiset ovat, jotka kirjoittavat toisen ihmisen ulkonäöstä noin, ja miksi?
Ei tuo Vulcanilaista muistuttaminen ole negatiivista mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä nämä ihmiset ovat, jotka kirjoittavat toisen ihmisen ulkonäöstä noin, ja miksi?
Sellaiset jotka ymmärtää että huorria ostettaessa katsotaan aika pitkälti ulkonäköä?
Vai meinaatko että Make 50v laittaa pääpainon horovitsin luonteelle?
Eli sinä kuulut näihin ihmisiin, joiden mielestä toisten ihmisten pidäkkeetön haukkuminen on ihan normaalia käytöstä?
Miksi tuo nainen ei käytä itsestään sitä ammattinimikettä, joka kuvaa hänen hommaansa?
Kuvataitelijan hommassa hän ei liene ammattilaisen tasoa saavuttanut, kun joutuu myymään itseään. Tekemään siis jotakin, jota ei halua tunnustaa itselleen edes tekevänsä ja siksi ei käytä ko nimikettä itsestään.
Säälittävä olio, jolla näköjään kova tarve tehdä itsestään hyväksytty ja päästä esille. Ja vielä yrittää kääntää epätoivoisesti noita alentavia vaikeuksia joksikin muuksi.
T-naisena Iiris näyttää kyllä todella söpöltä, mutta en voisi mennä naimsiin hänen kanssaan koska on liian nuori, ja jakaa itseään sekä henkisesti, että fyysisesti :(...
Sinkula t-nainen kirjoitti:
T-naisena Iiris näyttää kyllä todella söpöltä, mutta en voisi mennä naimsiin hänen kanssaan koska on liian nuori, ja jakaa itseään sekä henkisesti, että fyysisesti :(...
Onko hän monesti kosinut sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin nyt päästiin asiaan!
Mitä v i t t u a mä just näin...
Just sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin nyt päästiin asiaan!
Mitä v i t t u a mä just näin...
Hyiii en pystynyt katsomaan mutta olisiko joku taideprojekti. :D Taidealaltahan tuo valmistui.
Olen tässä muuten koko viikonlopun katsellut truecrime-ohjelmia youtubesta ja uhrit on lähes aina nuoria naisia, eräskin meni tinder-treffien jälkeen miehen hotellihuoneeseen ja tuli hotellista ulos miehen vetolaukussa metsään haudattavaksi.
Että aika uskaliasta alkaa näitä miehiä kiristämään vaimolle kertomisellä, ainakin jos on samassa tilassa. Ei ikinä voi tietää kellä kilahtaa tai mitä siellä pinnan alla on.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavan ruma 🤮 Miten kehtaa liikkua ulkona. Miten mies pystyy tollasta edes panemaan. Sääliksi käy ne miehet
Miehet varmaan laitta eka paperipussin ton päähän. Reikähän se on siallakin
Olisipa mielenkiintoista nähdä, miltä nämä toisen ulkonäön haukkujat itse näyttävät. Uskallatteko laittaa kuvia?
Oon 21v n ja en oo elämäni aikana pitäny seksityötä häpeällisenä tai "huonona" työnä. Nyt kuitenkin, kun sitä tuutataan aika paljon ja halutaan muuttaa ihmisten käsityksiä siittä, oon alkanu miettiin että ei se välttämättä ookkaan niin hyväksyttävää. Jokainen tietenkin tekee kehollaan mitä haluaa ja hinnottelee sen miten haluaa, mutta itelle se on jollain tapaa alkanu vaikuttaan likaselta. Mutta onneks asia ei koske mua, joten ei tarvi sen suurempia mielipiteitä siittä muodostaa. Oma näkemys seksistä vaan on sen tyylinen, että se on niin äärimmäisen intiimi ja pyhä asia, ettei sitä oo tarkotettu "annettavaks", eikä säälistä/rahaa vastaan/ilman syvää tunnesidettä.
Tulee äkkiä tappelu jonkun vaimon kanssa. Kai tuo maksullisissa käyminen on lähinnä jonkinlainen fetishi joillein, kuten maksullisena toimiminenkin.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavan ruma 🤮 Miten kehtaa liikkua ulkona. Miten mies pystyy tollasta edes panemaan. Sääliksi käy ne miehet
Ehkä osalla on ollut jo pitkään fantasiana päästä alistamaan vihaista telaketjufeministiä?
Vierailija kirjoitti:
Tulee äkkiä tappelu jonkun vaimon kanssa. Kai tuo maksullisissa käyminen on lähinnä jonkinlainen fetishi joillein, kuten maksullisena toimiminenkin.
Rahan ja seksin yhdistelmä kai kiihottaa näitä.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mielenkiintoista nähdä, miltä nämä toisen ulkonäön haukkujat itse näyttävät. Uskallatteko laittaa kuvia?
Jos laittaa naamansa julkisuuteen, niin myös kritiikkiä on kestettävä.
jaa... millekä ihmeen vaimolle... ei mulla semmoista ole.
Vierailija kirjoitti:
Sinkula t-nainen kirjoitti:
Onko hän monesti kosinut sinua?
Ei minua ole muistaakseni koskaan kukaan kosinut koska ns. entisen elämän entisessä sukupuolessa minun odotettiin se tehtävän, mutta koska minun mielestä se ei ole mikään lakiin kirjoitettu miästen velvollisuus niin en sitä koskaan tehnyt....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet varmaan laitta eka paperipussin ton päähän. Reikähän se on siallakin
Tämä 👍
Hyvin sanottu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaa naamansa julkisuuteen, niin myös kritiikkiä on kestettävä.
Ite oon mieltänyt kritiikin jotenkin ihan erilaisena kuin ulkonäön haukkumisena. En muutenkaan ymmärrä, miten joku viitsii sanoa näin rumasti toisesta ihmisestä. Mietin vain sitä, että ei se oikein kovin mukavalta voi tuntua.
mieluummin siis on miesten mällireikänä kuin pesee vessoja?
Jooo-o
Valinnat kullakin.
Itse en kyllä olisi likasankona vaan pesisin mieluummin kyllä niitä roskapönttöjä.
Samaa mietin. Kissa parka.