Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua ei isketä?

Vierailija
30.08.2015 |

Olen 23-vuotias nainen ja minua ei ole _ikinä_ isketty missään. Olen normaalipainoinen, ehkä jopa hoikka, vaaleat ristiselkään ulottuvat hiukset. Naamastani olen ihan normaali, en mikään Sara Sieppi, mutta en susirumakaan. Olen alkanut miettiä, että luulenkohan itsestäni liikoja, ehkä olenkin oikeasti kuvottava, mutta en vain tajua sitä itse.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyiletkö vai oletko happaman näköinen? En usko että ulkonäössäsi on vikaa!
Minua on miehet lähestyneet jopa suuresta ujoudestani huolimatta, mutta onnistunkin välittämään hymyilevää ja iloista kuvaa :)

Vierailija
22/38 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ujo, vaikutat tylyltä tai vaikeasti lähestyttävältä? Kokeile joskus baarissa lähettää katseita ja hymyjä kiinnostavaan suuntaan, ja yritä olla välillä kauempana kavereista (esim. tiskillä), että mies saa helpomman tilaisuuden lähestyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:09"]

Ketään muutakaan ei todellisessa elämässä isketä, vaikka olisi kauniskin.

[/quote]Öö, näin. Suomessa miehet odottaa naisen iskevän ne. 

Vierailija
24/38 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin iskeä, jos näen, hyvältä kuulostaa!

Vierailija
25/38 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:55"]Olen 23-vuotias nainen ja minua ei ole _ikinä_ isketty missään. Olen normaalipainoinen, ehkä jopa hoikka, vaaleat ristiselkään ulottuvat hiukset. Naamastani olen ihan normaali, en mikään Sara Sieppi, mutta en susirumakaan. Olen alkanut miettiä, että luulenkohan itsestäni liikoja, ehkä olenkin oikeasti kuvottava, mutta en vain tajua sitä itse. [/quote] Sara Sieppi xD sehän on ihan tavallisen nätti.

[/quote]Sara SIeppi ei kyllä ole edes nätti. Ruma naama ja kroppakaan hääppönen.

Vierailija
26/38 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö nenä pystyssä. Etkä huomaa ketään, jos vaikka joku iskisi silmää tai jotain

Vierailija
27/38 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse iske ketään kivaa miestä jos kerran olet niin hyvännäköinen?

Vierailija
28/38 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:12"]

Mikset itse iske ketään kivaa miestä jos kerran olet niin hyvännäköinen?

[/quote]

Tällä hetkellähän ap uskoo jo ainakin osittain olevansa ruma. Huonosti luit ketjun.

Ja kyllä kauniita naisia isketään paljon. Baareissa, töissä, kadulla, harrastuksissa, you name it.

Vierailija
29/38 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole helposti lähestyttävän oloinen, vaikutat kireältä, epätoivoiselta tms. Kokeilepa vetää kunnon persöverit baarissa ja kun olet ilman estoja, niin joku varmasti lähestyy.. Tiedän ihan surkea neuvo sinänsä, mut itseni kohdalla huomannut, että vaikutan vaan normaalisti liian jännittyneeltä tai jotain, humalassa löytyy aina seuraa :D

Vierailija
30/38 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, minäkin saan miehenä olla ihan rauhassa.

Vierailija
31/38 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät vielä alaikäiseltä, pukeudut teinimäisesti?

Vierailija
32/38 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resting bitch face?

Vierailija
33/38 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:55"]

Olen 23-vuotias nainen ja minua ei ole _ikinä_ isketty missään. Olen normaalipainoinen, ehkä jopa hoikka, vaaleat ristiselkään ulottuvat hiukset. Naamastani olen ihan normaali, en mikään Sara Sieppi, mutta en susirumakaan. Olen alkanut miettiä, että luulenkohan itsestäni liikoja, ehkä olenkin oikeasti kuvottava, mutta en vain tajua sitä itse.

[/quote]

Paljonko sinulle on kertynyt kiloja?

Vierailija
34/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näytä helpolta

Vierailija
35/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:32"]

Et näytä helpolta

[/quote]

Typerä yleistys, kaikki miehet eivät ole helppojen naisten perään.

Vierailija
36/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei koskaan kukaan yritä isekä jos olen selvinpäin/pienessä hiprakassa ja hiukset ja meikit nätisti. Mutta jos olen kaatokännissä, ripsarit poskilla, niin taatusti ukkoja pyörii riesaksi asti ympärillä. Mistä tääkin johtuu?

Vierailija
37/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:45"]

Muakaan ei koskaan kukaan yritä isekä jos olen selvinpäin/pienessä hiprakassa ja hiukset ja meikit nätisti. Mutta jos olen kaatokännissä, ripsarit poskilla, niin taatusti ukkoja pyörii riesaksi asti ympärillä. Mistä tääkin johtuu?

[/quote]

Helppo kohde.

Vierailija
38/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin usein samaa. Ikää mulla on vaan yli 40. Muut sanoo, että oon ihan hyvännäköinen ja oon normaalipainoinen. Olen hyvässä työssä ja huumorintajuakin löytyy. Alkoholia käytän hyvin harvoin. Mutta missään ei kukaan ole yrittänyt lähestyä. Ellei ihan juoppoja oteta huomioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä