Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista seksi on salasuhteessa?

Ajatuksissa
20.03.2022 |

Te, joilla on kokemusta salasuhteista: miltä seksi tuntuu ”vieraan” kanssa? Onko se sitä alkujaan kaivattua, sukat pyörimään laittavaa himoa, joka pitkässä suhteessa väljähtyy? Onko rohkeampaa ja kokeilevampaa, estottomampaa? Saatteko aina orgasmin vai tuleeko syyllisyys pettämisestä, joka estää laukeamisen? Ja vielä: missä ja milloin harrastatte seksiä?

Itse vasta haaveilen…..

N

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi salasuhteessa on taivaallista, mutta olo sen jälkeen karmiva. Muistan miten rakastan vaimoani, jolle en ole enää kolmeen vuoteen kelvannut. En edes muista koska hän otti suihin viimeksi. Luultavasti noin kuutisen vuotta sitten. Vaimoni ei ole tehnyt alottaita pitkiin aikoihin, eikä hän edes kysy mitä minulle kuuluu. Joten otin toimistolta nuoren naisen, kun hän oli tarjolla. Sitä kesti aikansa ja nyt on neljäs salasuhde menossa.

Salaaminen ei ole vaikeaa, koska vaimoni ei kysy missä olin. Ei hän laita viestiä tai ole millään tavoin kiinnostunut asioistani. Voisin erota, mutta se edellyttäisi keskustelua, mitä meillä ei ole. Olen yrittänyt puhumista, mutta hän sulkee minut aina. Tiuskii ja on epäystävällinen. 

Mutta nuorista naisista täytyy kyllä sanoa että he osaavat pitää miehen tyytyväisinä. Pitävät itsestään huolta ja ylläpitävät kauneuttaan niin monilla eritavoilla. Aivan toisin kuin se nainen joka minulla on kotona. Se nainen joka oli joskus kaunis, avoin ja huoliteltu. Erityisesti suuseksissä nuoremmat sukupolvet ovat aivan omassa luokassa, jos vertaa varttuneisimpiin naisiin.

Vierailija
82/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi salasuhteessa on taivaallista, mutta olo sen jälkeen karmiva. Muistan miten rakastan vaimoani, jolle en ole enää kolmeen vuoteen kelvannut. En edes muista koska hän otti suihin viimeksi. Luultavasti noin kuutisen vuotta sitten. Vaimoni ei ole tehnyt alottaita pitkiin aikoihin, eikä hän edes kysy mitä minulle kuuluu. Joten otin toimistolta nuoren naisen, kun hän oli tarjolla. Sitä kesti aikansa ja nyt on neljäs salasuhde menossa.

Salaaminen ei ole vaikeaa, koska vaimoni ei kysy missä olin. Ei hän laita viestiä tai ole millään tavoin kiinnostunut asioistani. Voisin erota, mutta se edellyttäisi keskustelua, mitä meillä ei ole. Olen yrittänyt puhumista, mutta hän sulkee minut aina. Tiuskii ja on epäystävällinen. 

Mutta nuorista naisista täytyy kyllä sanoa että he osaavat pitää miehen tyytyväisinä. Pitävät itsestään huolta ja ylläpitävät kauneuttaan niin monilla eritavoilla. Aivan toisin kuin se nainen j

Eron saa, kun laittaa paperit vetämään. Ette näytä tarvitsevan siihen puhetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan salasuhteen. Haluaako joku aloittaa sen minun kanssa? M42

Vierailija
84/108 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon huonompaa kuin vakisuhteessa. Himot oli toki katossa, mutta en nauttinut itse seksistä. Syy pikaiselle salasuhteen kokeilulle oli parisuhteen tunneyhteyden rakoileminen. Erosimme myöhemmin, suhde ei ollut syynä, vaan halusin muuten lopettaa toimimattoman parisuhteen.

Vierailija
85/108 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nuorista naisista täytyy kyllä sanoa että he osaavat pitää miehen tyytyväisinä. Pitävät itsestään huolta ja ylläpitävät kauneuttaan nii

Näin on, ero on usein paras ratkaisu, koska elämä on liian lyhyt sen odottamiseen, että jospa sillä omalla rakkaalla vaimolla tai miehellä jo ensi vuonna tekisi mieli seksiä.

Minun rakkauteni vaimoa kohtaan loppui alle puolen vuoden seksittömyyden jälkeen. Ja alle vuoden päästä ero tuli voimaan. Nyt on ihanaa seksiä uuden kumppanin kanssa niin paljon kuin vaan jaksaa painaa.

Vierailija
86/108 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut viikkoja yksin kotona lasten kanssa, kun mieheni töissä ulkomailla.

Työni on kotona etätyötä, joten päivisin tauoilla oli aikaa touhuta makkarissa lelujen kanssa kun lapset koulussa ja hoidossa.

Aika pian kyllästyin yksin puuhastelemaan ja laitoin hakuun miehen joka voisi käydä luonani päivisin. Pari miestä kävi tapaamassa, mutta eivät ymmärtäneet mitä halusin vaan miettivät mahdollista yhteistätulevaisuutta ekoilla kahvilla. Ei kiitos...

Kerran istuimme iltaa äidin ja sen nykyisen miehen kanssa. Miehen kanssa olen tullut juttuun ja syviä katseita usein vaihdettu, maa ja polttopuu töiden ohessa. Äitini lähdettyä nukkumaan, humala auttoi kertomaan miehelle naisellisesta ongelmasta puutteessa elämisessä. Mies naurahti ja sanoi että hän voi auttaa jos tahdot.

Lupasin miettiä ja lähdimme yöunille. Sängyssä mietin tuota kuusikymppistä, pienikokoista, lihaksikasta kuparin ruskeaksi päivettynyttä miestä. Käteni siirtyi pillulle ja nukahdin.

Pariviikkoa mietin tuota miestä päälläni, kunnes näppäilin vapisevin käsin textarin. "Tuletko huomenna aamupäivällä?" Vastaus tuli pikaisesti. "Jeps". Aamulla lapset kouluun ja hoitoon. Kotona pukeuduin pieneen kylpytakkiin ja odottomaan. 

Viimein mies saapui ja taluttu minut keittiöön nosti ruokapöydälle ja avasi kylpytakkini ja otti minut. Mies ei tuoksunut partavedelle, vaan moottorisahalle. Tuoksu sai haluni kasvamaan. Pöytäpano oli lyhyt mutta tyydyttävä. Saunan jälkeen siirryimme makkariin jossa viihdyimmme pitempään. Tätä on jatkunut 1-2 krt kk parinvuoden ajan. Tyytyväinen kotirouva.

Vierailija
87/108 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten salasuhteen saa pidettyä salaisena? Eikö kondomin ja eritteiden haju jää voimaan pitkäksi ajaksi, vaikka peseytyykin? Ainakin itsellä kondomin haju tuntuu nenässä lähes vuorokauden peseytymisestä huolimatta. En harrasta sala tai minkäänlaisia suhteita, vaan käytän kondomia oman kivan yhteydessä.

Vierailija
88/108 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ollut viikkoja yksin kotona lasten kanssa, kun mieheni töissä ulkomailla.

Työni on kotona etätyötä, joten päivisin tauoilla oli aikaa touhuta makkarissa lelujen kanssa kun lapset koulussa ja hoidossa.

Aika pian kyllästyin yksin puuhastelemaan ja laitoin hakuun miehen joka voisi käydä luonani päivisin. Pari miestä kävi tapaamassa, mutta eivät ymmärtäneet mitä halusin vaan miettivät mahdollista yhteistätulevaisuutta ekoilla kahvilla. Ei kiitos...

Kerran istuimme iltaa äidin ja sen nykyisen miehen kanssa. Miehen kanssa olen tullut juttuun ja syviä katseita usein vaihdettu, maa ja polttopuu töiden ohessa. Äitini lähdettyä nukkumaan, humala auttoi kertomaan miehelle naisellisesta ongelmasta puutteessa elämisessä. Mies naurahti ja sanoi että hän voi auttaa jos tahdot.

Lupasin miettiä ja lähdimme yöunille. Sängyssä mietin tuota kuusikymppistä, pienikokoista, lihaksikasta kuparin ruskeaksi päive

Tää on kopioitu jostain surkeasta novellisivustosta.

Vierailija
89/108 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhteessa sain elämäni parasta seksiä..meillä natsasi joka asia täydellisesti..en tiennyt ennen sitä mitä on hyvä seksi

Vierailija
90/108 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista seksi on salasuhteessa, että pilaat sen puolisosi elämän. Olisi hyvä kysyä itseltään että miksi pitää olla niin itsekäs? Miksi ei voi sopia asioita puolison kanssa niin, että ei tarvitse pettää? On kyllä ihme sakkia...

Vierailija
91/108 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v nuoremman kanssa sitä herää horroksesta..

Vierailija
92/108 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tätä julkisesti tunnusta, mutta on salasuhteet ihania....tai onko sellainen syrjähyppy oikeastaan edes suhde. Mutta koko pitkän yhdessäolon aikana on minulla ollut silloin tällöin salaisia treffejä, jotka ovat menneet joskus ihan loppuun saakka. Näitä pystyn tekemään esimerkiksi liikkuvan työni takia.Sitä tunnetta kun komean, hyväkroppaisen miehen kanssa ollan menossa esim hotellihuoneeseen ei voi sanoin edes kuvailla - kun kummatkin luvattomilla teillä. Ehkä se ei olisi sellasta jos liian usein. Uusi iho, uudet tavat. Kun mies riisuu pikkuhousuni...hyväilee peppua, nuolee minua....suorastaan vapisen intohimosta.  On se kokonaan ihan eriaista seksiä, minäkin olen villimpi ja estoton.  Orgasmi räjäyttää tajunnan, huumaavaa.

N46

Vierailija
93/108 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tätä julkisesti tunnusta, mutta on salasuhteet ihania....tai onko sellainen syrjähyppy oikeastaan edes suhde. Mutta koko pitkän yhdessäolon aikana on minulla ollut silloin tällöin salaisia treffejä, jotka ovat menneet joskus ihan loppuun saakka. Näitä pystyn tekemään esimerkiksi liikkuvan työni takia.Sitä tunnetta kun komean, hyväkroppaisen miehen kanssa ollan menossa esim hotellihuoneeseen ei voi sanoin edes kuvailla - kun kummatkin luvattomilla teillä. Ehkä se ei olisi sellasta jos liian usein. Uusi iho, uudet tavat. Kun mies riisuu pikkuhousuni...hyväilee peppua, nuolee minua....suorastaan vapisen intohimosta.  On se kokonaan ihan eriaista seksiä, minäkin olen villimpi ja estoton.  Orgasmi räjäyttää tajunnan, huumaavaa.

N46

Voi juma..kun tapaisin sut joskus

Vierailija
94/108 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin tulessa palatte kaikki huorintekijät!

Vierailija
95/108 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIkäs uskovainen sinä siten olet? Tajuatko että teet syntiä kun käyt runkkaamassa täällä seksipalstalla - oikea kaksinaismoralisti kun kun tänne tulet saarnaamaan ja kiroamaan muita. Siksikö käyt täällä, että oikeasti hekumoit ajauksella, mutta kun et vastenmielisyytesi takia saa  ketään, saarnaat meille ketkä nautimme eämäsä ja seksistä? 

N46

Vierailija
96/108 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, loogista! Sama ku himoraittiit kävis moralisoimassa esim whiskey-harrastajien foorumeissa

Vierailija
97/108 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamen! 

Vierailija
98/108 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Kiihottavaa. Voimaannuttavaa.

Kodin seksitön/max kerran vuodessa-ilmapiiri latistaa vilkasta libidoa.

Kun pääsen salasuhdekumppaneiden luo, tiedetään kumpikin mitä tullaan tekemään ja mitä odotetaan tapaamiselta. Ja kun on löytänyt/karsinut hyvät kumppanit, ei tarvitse koskaan pettyä.

Vierailija
99/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisen salasuhteen voi löytää kun pelkään että kärähdän jos pistän kuvani Tinderiin.

Olen varma että Turun seudulta löytyisi salasuhteeseen haluavia naisia tällaiselle keski-ikäiselle miehellekin mutta mistä teitä löytäisi?

Vierailija
100/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollaisen salasuhteen voi löytää kun pelkään että kärähdän jos pistän kuvani Tinderiin.

Olen varma että Turun seudulta löytyisi salasuhteeseen haluavia naisia tällaiselle keski-ikäiselle miehellekin mutta mistä teitä löytäisi?

No älä laita sellaista tunnistettavaa kuvaa. Kun tekee fiksun esittelyn profiiliin, niin saa niitä yhteydenottoja ilman kuvaakin. Ja privana voi sitten lähettää mitä kuvia haluaa tai toinen pyytää.

Ja on niitä muitakin kuin Tinder. Vaikka KIK. Tai suomi24-treffit. Tai ne Iltiksen Tomi-jutussa mainittu sovellukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän