Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista seksi on salasuhteessa?

Ajatuksissa
20.03.2022 |

Te, joilla on kokemusta salasuhteista: miltä seksi tuntuu ”vieraan” kanssa? Onko se sitä alkujaan kaivattua, sukat pyörimään laittavaa himoa, joka pitkässä suhteessa väljähtyy? Onko rohkeampaa ja kokeilevampaa, estottomampaa? Saatteko aina orgasmin vai tuleeko syyllisyys pettämisestä, joka estää laukeamisen? Ja vielä: missä ja milloin harrastatte seksiä?

Itse vasta haaveilen…..

N

Kommentit (108)

21/108 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. aina ja jokakerta ( Varmaankin kaikista elämän aikana koetuista..) Vain ja Ainoastaan: PARASTA seksii IKINÄ! - Suosittelen kokeilemaan, kaikille ja kaikkee.. Et tule ikinä pettymään.

Vierailija
22/108 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se on sitä kaivattua sukat pyörimään laittavaa himoa joka on pitkässä suhteessa väljähtynyt. On myös rohkeampaa, kokeilevampaa ja estottomampaa. Kyllä se vaan on tuo arki joka pakkaa kivan latistamaan. : (

Näin se vain yleensä on, omasta puolisosta tulee turhan usein arjen rutiinien pyörittäjä-kumppani, yhteisen asuntolainan kanssamaksaja, omien negatiivisten tunteitten roskasanko. Kiinnostus eroottisessa mielessä omaan kumppaniin nollasta kymmeneen asteikolla välillä 0,1 - 1,2. Salarakas edeustaa kaikkea sitä mitä oma kumppani EI edusta, eli erotiikkaa, seksiä, kokeilunhalua, jo kuolleiksi luultua haluamisen ja haluttavaksi tuntumisen tunnetta. Täytyy kuitenkin ymmärtää ja muistaa pitää salarakas siinä asemassa kuin on, sillä hänessäkin asuu samanlainen arkitylsimys kuin nykyisessä puolisossa, jos niin sattuisi käymään että salarakas muutuisikin puolisoksi. Salarakas on kiihottava juuri siksi, että kumpikin tietää että arkea ei tarvitse tähän suhteeseen sotkea, vaan voi kuvitella kuinka ihanaa arki voisi salarakkaan kanssa olla. Käytännössä tätä ei pidä, eikä kannata käytännössä kokeilla.

Taidatte olla molemmat naisia.

Vaimo tosiaan valittelee noista asioista (ja siitä ettei koskaan ehdi). Salarakkaan kanssa seitsemättä kertaa kun viikossa harrastelee reilun tunnin verran, niin onhan sitä hämillään.

Itse mieluummin jakaisin arjen sen kanssa jonka kanssa myös harrastan seksiä, mutta ilmeisesti naisilla se ei toimi.

"Taidatte olla molemmat naisia"   Ei ehkä kannata lotota, tai eurojackpotata, jos veikkauksen onnistumisprosentti on tuota tasoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaa, himoa.... Sitähän se salasuhde sisältää, kuten yltä voi lukea. Mutta muutakin kun aikaa kuluu ja arki alkaa. Mitä tapahtuu puolison ja lasten kanssa? Salasuhde viettää omaa elämäänsä; kenen kanssa ja miten: mustasukkaisuus iskee. Ratkaisuja pitäisi tehdä mutta millaisia.  Erotako, lopettaako, jatkaako? 

Pari kertaa vuosikymmeniä sitten koin sekä himot että harmit. Jälkimmäiset alkoivat korostua ja salasuhde päättyi.  Seuraavien houkutukset torjuin vaikka lujille otti. 

Vierailija
24/108 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (sinkku n) on salarakkaana naimisissa oleva akateeminen, hyväammattinen keski-ikäinen (+50) mies. Minua todella paljon vanhempi. Ja seksi on niin mahtavaa, että en kaipaa muuta seuraa. Tapaamme pari kertaa viikossa minun luonani, aina 2-3 tuntia kerrallaan, jotta ehtii pari kierrosta. Asumme eri kaupungeissaja hän käy luonani matkatyönsä yhteydessä. Hän menee hotelliinsa luotani, en välitä yövieraista. Emme tee mitään tavanomaisesta poikkeavaa seksissä, kun pidän sormi pyllyssä leikkiä tavanomaisena ja hän sitä, että minä hoitelen hänet on strap-onilla. Suhteemme on jatkunut vuosia. Hän pitää minua niin hyvänä, etten voi kuvitella parempaa. Ehkäisyä emme käytä, hänet leikattiin kolmannen lapsen jälkeen, jolloin kotiseksi kuulemma loppui. Pidän häntä lievässä epätietoisuudessa suhteen kestosta, jotta saan maksimaalisen palvelun. Jos mies ei tiedä satavarmasti, tuleeko seuraavaa kertaa, hän tekee kaikkensa, jotta sellainen tulisi. Saan kivoja lahjoja, mutta en rahaa. Olin kerran ulkomailla hänen hotellissaan kolme viikkoa, kun hän oli työmatkalla ja minä lomalla. Voi sitä seksin määrää ja laatua silloin. Yhteen en halua muuttaa, voihan olla, että haluan vielä sellaisen parisuhteen, jossa saan lapsen/lapsia. Mutta nyt en edes haaveile niistä.

Vierailija
25/108 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on että se on estottomampaa, himokkaampaa. Salarakkaan kanssa tehdään sellaista mitä ei kotona. Mutta totuus on että jos olisimme aina yhdessä tai naimisissa, seksi muuttuisi tavanomaiseksi. N

Vierailija
26/108 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi salasuhteessa on juurikin estottomampaa, kiimaista, huumaavaa ja ihanan tuhmaa. Itse olen 28v varattu nainen, jolla on suhde 45v aviossa olevaan mieheen. Olemme molemmat yrittäjiä ja puolisomme normaalissa palkkatöissä olevia, joten iltapäivisin järjestämme aikaa toisillemme. Järjestely on toiminut jo muutaman vuoden. Ne ihanat pikkutuhmat viestit, jota laitamme toisillemme niin tekevät seksin odottamisesta välillä vielä vaikeampaa. Nähdessämme seksi on jotain tajunnan räjäyttävää, miehelle on todella tärkeää antaa minulle aina ensin orgasmi, jonka jälkeen siirrymme varsinaiseen seksiin.

Vierailija
27/108 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä juuri,kotona ei saa...

Vierailija
28/108 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaista nimensä mukaisesti

Vierailija
29/108 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut muutama. Sala suhde. Seksi on kyllä ollut aina hyvää. Ei mitenkään poikkeavaa mutta paikka on aina kyllä löytynyt. Viimeksi nainen oli naimisissa ja minä sinkku. Päättyi siihen kun nainen rupesi haluamaan minusta isää lapsilleen ja tuli kotiini vaikka pyysin olla tulematta koska minulla oli muuta kiireitä. Kaikki suhteet ovat olleet kyllä kokemuksen arvoisia. Mutta naisten tavoitteet ovat muuttuneet suhteenaikana. Näin jälkeenpäin seuraava salasuhteen nainen on kylä minua vanhempi. Näillä on yleensä järki päässä ja elämän kokemusta.

Vierailija
30/108 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut muutama. Sala suhde. Seksi on kyllä ollut aina hyvää. Ei mitenkään poikkeavaa mutta paikka on aina kyllä löytynyt. Viimeksi nainen oli naimisissa ja minä sinkku. Päättyi siihen kun nainen rupesi haluamaan minusta isää lapsilleen ja tuli kotiini vaikka pyysin olla tulematta koska minulla oli muuta kiireitä. Kaikki suhteet ovat olleet kyllä kokemuksen arvoisia. Mutta naisten tavoitteet ovat muuttuneet suhteenaikana. Näin jälkeenpäin seuraava salasuhteen nainen on kylä minua vanhempi. Näillä on yleensä järki päässä ja elämän kokemusta.

Voihan olla, että esim. ulkonäkösikin armahtaa sinut seuraavilta suhteilta. Halusit tai et

Vierailija
31/108 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole niin salasuhteessa kuin pitkässä julkisuhteessakin juuri niin hyvää kuin siitä itse tekee. Jos on valmis itsekin näkemään vaivaa, niin siinä tutussa ja turvallisessa pitkässäkin suhteessa voi kokea jännitystä ja harrastaa kokeilevaa ja estotonta seksiä. 

Vierailija
32/108 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se on sitä kaivattua sukat pyörimään laittavaa himoa joka on pitkässä suhteessa väljähtynyt. On myös rohkeampaa, kokeilevampaa ja estottomampaa. Kyllä se vaan on tuo arki joka pakkaa kivan latistamaan. : (

Näin se vain yleensä on, omasta puolisosta tulee turhan usein arjen rutiinien pyörittäjä-kumppani, yhteisen asuntolainan kanssamaksaja, omien negatiivisten tunteitten roskasanko. Kiinnostus eroottisessa mielessä omaan kumppaniin nollasta kymmeneen asteikolla välillä 0,1 - 1,2. Salarakas edeustaa kaikkea sitä mitä oma kumppani EI edusta, eli erotiikkaa, seksiä, kokeilunhalua, jo kuolleiksi luultua haluamisen ja haluttavaksi tuntumisen tunnetta. Täytyy kuitenkin ymmärtää ja muistaa pitää salarakas siinä asemassa kuin on, sillä hänessäkin asuu samanlainen arkitylsimys kuin nykyisessä puolisossa, jos niin sattuisi käymään että salarakas muutuisikin puolisoksi. Salarakas on kiihottava juuri siksi, että kumpikin tietää että arkea ei tarvitse tähän suhteeseen sotkea, vaan voi kuvitella kuinka ihanaa arki voisi salarakkaan kanssa olla. Käytännössä tätä ei pidä, eikä kannata käytännössä kokeilla.

Eli loppujen lopuksi omasta suhtautumisesta kiinni.

Vierailija
33/108 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta on että se on estottomampaa, himokkaampaa. Salarakkaan kanssa tehdään sellaista mitä ei kotona. Mutta totuus on että jos olisimme aina yhdessä tai naimisissa, seksi muuttuisi tavanomaiseksi. N

Tätä en ole koskaan naisissa ymmärtänyt. Kotona kieltäydytään seksissä asioista, joita pettäessä nautinnolla harrastetaan. Sitten vielä vertaillaan ja todetaan, ettei se oma mies ole hyvä seksissä.

Mitä jos joskus kokeilisi toisin päin? Kotona toteuttaisi molempien villeimmätkin fantasiat ja salasuhteessa paljon kieltäytymisiä ja silloin tällöin suostuisi pikaiseen lähäriin peiton alla. Vieläköhän se salarakas olisi parempi?

Vierailija
34/108 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hommata salasuhde, joka pitää samoista jutuista seksissä. Eli ei tyytyä kehen vaan.

Miten pääsee yli siitä syyllisyydestä ja omatunnon tuskista?? viimeksi kun lipsahdin vieraisiin morkkista kesti vuoden .. Kertokaa kokemuksia kun olette käyneet vieraissa jäämättä kiinni? vieraan hajuveden haju ja tuoksu tarttuu hyvin vieraasta sängystä varsinkin ja kotona sitten ihmetellään

Vierailija
35/108 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä löytää naisen joka antaa naimisissa saati haluaa salasuhteen??

Vierailija
36/108 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on hyvää. Ei (sala)suhdetta muuten olisi syntynytkään.

Vierailija
37/108 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu noissa salasuhteissa on se jos panee paljaalla ja se salakaveri onkin saanut aiemmalta panolta jonkun klamydian jonka sitten tartutat puolisoon ja jäät kiinni rysän päältä kun puoliso saa sen ja " et ole vieraissa käynyt"

Vierailija
38/108 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin mielelläni hoidella jotain 40-50 v estotonta vanhempaa naista. Itse olen 30v hoikka liikunnallinen mies. Mistä te löydätte noita salasuhteita ja varattuja kenen kanssa tapailla?

Vierailija
39/108 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saa isoa.

15 cm ei riitä !!!

Vierailija
40/108 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi juttu noissa salasuhteissa on se jos panee paljaalla ja se salakaveri onkin saanut aiemmalta panolta jonkun klamydian jonka sitten tartutat puolisoon ja jäät kiinni rysän päältä kun puoliso saa sen ja " et ole vieraissa käynyt"

Mulle kävi näin, mutta jostain kumman syystä kumppani uskoi, etten ollut käynyt vieraissa, vaan että kyseessä oli ollut oireeton, vanha tartunta. Kerroin siis tuloksen saatuani ihan suoraan positiivisesta klamydiatuloksestani. Kumppania ei edes testattu, tk antoi heti lääkkeet molemmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan