Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia riitoja rakastavasta anopista?
20.03.2022 |
Möläyttelee törkeyksiä ja tappelee mielellään. Ikää yli 70 vuotta.
Kommentit (3)
Yrittää usuttaa meitä muita tappelemaan keskenämme. Varsinkin miniät ovat hänelle punainen vaate. Kun minä olen paikalla, hän selittää kuinka toinen miniä on puhunut minusta pahaa, ja päinvastoin. Onneksi kaikki tietävät mistä on kyse, eikä kukaan usko noita juttuja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Äitini. Pilasi veljeni esikoisen kastejuhlan. Sanoi siellä että toivoi ex-tyttöystävän saavan tuon vauvan veljeni kanssa. Miettikää miltä vauvan äidistä eli veljeni rakastetusta tuntui.
Oma anoppi pitää mua luuserina, kun en ole lääkäri ja lakimies niinku vaimoni muiden sisarusten miehet on. Naljailee aina vaan. Itselläni oma menestyvä firma ja 45 työntekijää ja velaton omakotitalo ja mökki ja pidän hänen tyttärestään huolta. Mutta, kun en ole lääkäri lakimies, niin mulle aukoa päätä ja vähätellä ns saavutuksia. Olen sanonut hänelle, että sulla on 4 tytärtä ja minä olen ainoa, joka on yhdelle hoitanut velattoman talon ja kaiken ja minähän olen rikkaampi kuin muut. Mutta sinä se jaksat paukuttaa turhaa sontaa vuodesta toiseen vai onko se kateus sittenkin läsnä menestyksessäni. Ja, ainahan mun kyyti ja muut kelpaa, kun pitää johonkin päästä, kun nämä muut ei ikinä vie sua mihinkää. He eivät vie, kun ei jaksa sua. Enkä minä vie enää itse sinua enää ikinä. Enkä vie. Mun mitta tuli täyteen jouluna.
Ja nämä muut äijät bei todellakaan liikuta evääkään anopin suuntaan. Yks äijä sano, että voiko raskaampaa ihmistä olla ja sinä se kestät tota aukomista ja vähättelyä. En enää.