Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika oksensi varoittamatta autossa. Miten niin voi käydä ihan yhtäkkiä?

Vierailija
20.03.2022 |

12v. Väitti että huono olo tuli ihan yhtäkkiä. Mun on todella vaikeaa uskoa, että enää tuon ikäiselle lapselle voi käydä noin ihan vahingossa. Onneksi suurin osa tuli pojan itsensä päälle eikä penkille.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai morkkasit ja syyllistit... mennä nyt oksentamaan tahallaan 

Vierailija
2/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samalla lailla sairaalassa. Ilman mitään vaan tuli oksennus  yhtäkkiä. Korona iski!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskaltanut sanoa kun pelkäsi että huudatte. Taisitte huutaa joka tapauksessa. Kaikkien ei pitäisi saada lapsia.

4/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama jankkaus viesti kiertää täällä aina välillä.

Vierailija
5/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskaltanut sanoa kun pelkäsi että huudatte. Taisitte huutaa joka tapauksessa. Kaikkien ei pitäisi saada lapsia.

Tämä. Ja mitä _v i t u n_ väliä ap sillä menikö penkki vai takki likaiseksi? Eikö sun lapsen voinnilla ole mitään merkitystä?

Vierailija
6/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norossa tuo onnistuu aikuiseltakin kesken ajon. Ratti & kojelauta ja kuskin penkki täynnä oksennusta.

Vierailija
7/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huudettu. Ap

Vierailija
8/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on täysin mahdollista. Tapahtui minullekin kerran. Täysin normaali olo ja yhtäkkiä vain tuli ruoka ulos. Olin hämilläni. Sen jälkeen taas kaikki hyvin, ei pahoinvointia, ei mitään.

Vierailija
9/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkapahoinvointi

Vierailija
10/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noro viruksessa  yht äkkiä varoittamatta oksensin.

Vierailija
11/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toista ❤

. Muistan itselleni käyneen näin, juuri ennen ruokatuntia ala-asteella tuli huono olo ja oksensin. Pääsin makuulle loppupäiväksi. Ei mitään selkeää syytä miksi näin. Opettaja ei kommentoinut sen erityisemmin, myöhemmin toi juotavaa ja kyseli vointia

Vierailija
12/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,mun 14v tossa joulun alla tuli koulusta ja laattasi eteisen lattialle ykskaks. Siitä alkoi reipas tauti. Kyllä se voi yllättää isommankin ihmisen .

Vierailija
13/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi samalla lailla sairaalassa. Ilman mitään vaan tuli oksennus  yhtäkkiä. Korona iski!

Pirullista alapeukuttaa. OLin sairaalassa 4 vrk kovassa kuumeessa ja pahoinvointi, korkea pulssi .Mitä pirua peukutatte alas?

Vierailija
14/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noro viruksessa  yht äkkiä varoittamatta oksensin.

Jep, töihin olin lähdössä aamulla ja tuli ihan yhtäkkiä oksennus. Sitten vasta itse oireita.

Vierailija
15/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kahdella minun lapsista on sama vaiva ja minulla. Sitä vain oksentaa yhtäkkiä. Ei ole refluksia.

Vierailija
16/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirullista alapeukuttaa. OLin sairaalassa 4 vrk kovassa kuumeessa ja pahoinvointi, korkea pulssi .Mitä pirua peukutatte alas?

Vierailija
17/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on täysin mahdollista. Tapahtui minullekin kerran. Täysin normaali olo ja yhtäkkiä vain tuli ruoka ulos. Olin hämilläni. Sen jälkeen taas kaikki hyvin, ei pahoinvointia, ei mitään.

Eikö tuollainen liity närästykseen?

Vierailija
18/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia aloituksia sitä onkin. Niin, eihän se ole mahdollista, että yhtäkkiä alkaa oksettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi