Poika oksensi varoittamatta autossa. Miten niin voi käydä ihan yhtäkkiä?
12v. Väitti että huono olo tuli ihan yhtäkkiä. Mun on todella vaikeaa uskoa, että enää tuon ikäiselle lapselle voi käydä noin ihan vahingossa. Onneksi suurin osa tuli pojan itsensä päälle eikä penkille.
Kommentit (18)
Minulle kävi samalla lailla sairaalassa. Ilman mitään vaan tuli oksennus yhtäkkiä. Korona iski!
Ei uskaltanut sanoa kun pelkäsi että huudatte. Taisitte huutaa joka tapauksessa. Kaikkien ei pitäisi saada lapsia.
Tämä sama jankkaus viesti kiertää täällä aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei uskaltanut sanoa kun pelkäsi että huudatte. Taisitte huutaa joka tapauksessa. Kaikkien ei pitäisi saada lapsia.
Tämä. Ja mitä _v i t u n_ väliä ap sillä menikö penkki vai takki likaiseksi? Eikö sun lapsen voinnilla ole mitään merkitystä?
Norossa tuo onnistuu aikuiseltakin kesken ajon. Ratti & kojelauta ja kuskin penkki täynnä oksennusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei huudettu. Ap
Kyllä on täysin mahdollista. Tapahtui minullekin kerran. Täysin normaali olo ja yhtäkkiä vain tuli ruoka ulos. Olin hämilläni. Sen jälkeen taas kaikki hyvin, ei pahoinvointia, ei mitään.
Noro viruksessa yht äkkiä varoittamatta oksensin.
Voi toista ❤
. Muistan itselleni käyneen näin, juuri ennen ruokatuntia ala-asteella tuli huono olo ja oksensin. Pääsin makuulle loppupäiväksi. Ei mitään selkeää syytä miksi näin. Opettaja ei kommentoinut sen erityisemmin, myöhemmin toi juotavaa ja kyseli vointia
No,mun 14v tossa joulun alla tuli koulusta ja laattasi eteisen lattialle ykskaks. Siitä alkoi reipas tauti. Kyllä se voi yllättää isommankin ihmisen .
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi samalla lailla sairaalassa. Ilman mitään vaan tuli oksennus yhtäkkiä. Korona iski!
Pirullista alapeukuttaa. OLin sairaalassa 4 vrk kovassa kuumeessa ja pahoinvointi, korkea pulssi .Mitä pirua peukutatte alas?
Vierailija kirjoitti:
Noro viruksessa yht äkkiä varoittamatta oksensin.
Jep, töihin olin lähdössä aamulla ja tuli ihan yhtäkkiä oksennus. Sitten vasta itse oireita.
Voi, kahdella minun lapsista on sama vaiva ja minulla. Sitä vain oksentaa yhtäkkiä. Ei ole refluksia.
Vierailija kirjoitti:
Pirullista alapeukuttaa. OLin sairaalassa 4 vrk kovassa kuumeessa ja pahoinvointi, korkea pulssi .Mitä pirua peukutatte alas?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on täysin mahdollista. Tapahtui minullekin kerran. Täysin normaali olo ja yhtäkkiä vain tuli ruoka ulos. Olin hämilläni. Sen jälkeen taas kaikki hyvin, ei pahoinvointia, ei mitään.
Eikö tuollainen liity närästykseen?
Kaikenlaisia aloituksia sitä onkin. Niin, eihän se ole mahdollista, että yhtäkkiä alkaa oksettaa.
Kai morkkasit ja syyllistit... mennä nyt oksentamaan tahallaan