Live, laugh, love -naiset. Omaperäistä vai tylsyyttä?
Nämä kun tuntuu olevan enemmänkin naisten humputuksia ja pitää itekkin myöntää, että tuo oli joskus hauska sananparsi ja oivallus. Mutta nyt tästä kuitenkin on tullut jo vitsin aihe, niin mikä saa naisen hurahtamaan näihin muoti juttuihin?
Omaa pöljyyttäkö vai markkinamiesten aivopesua?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan niinkuin itelläskin, että aluksi se on hauskaa ja oivaltavaa, mutta en olisi ittekkään tiennyt että tämä vitsiksi on muuttunut. Minun mielestä tässäkään ei ole mitään pilkan aihetta vaan hyvin voi tuotakin sananpartta käyttää sisustuksessa. Ja onhan se hyvä muistutus siitä, mikä elämässä on tärkeää....
Kyllähän se on totta tuokin. En itekkäön näe tässä mitään pilkan aihetta, niin ihmetyttää tää touhu. Ehkä kateelliset ihmiset alkanut pilkkaamaan kotinsa sisustaneita tästäkin syystä, mene ja tiedä.
Mua ihmetyttää tää pilkka mikä kohdistuu juuri tähän.
Eikö muuta ruikutettavaa löytänyt? Sisustuksia nyt on erilaisia, big deal.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää tää pilkka mikä kohdistuu juuri tähän.
Halpaa kommerssia , ilman sisältöä. On kuin irvistys monen masentuneen kotona.
Toi on niin heppoinen ja helppo oivallus, että se on itsestäänselvyys ja sellaisena se on henkistä kitschiä. Siitä huolimatta tai juuri siksi musta tuntuu, että naiset, jotka siitä huolimatta kehtaa vetää tota linjaa, on jollain tapaa vahvoja ja toi vahvuus viehättää mua. Ihmiset, jotka uskaltaa olla mauttomia hyvien asioiden puolesta vaikuttaa ihmisiltä, joilla on oikeasti lämmin sydän. Tässä maailmassa se on hyvä juttu.
Massaa ja älykkyysosamäärältään aika alhaisten naisten hommaa. Mun muuten älykäs lähihoitajana työskentelevä äiti on vähän tommonen.
T: M27
Vierailija kirjoitti:
Massaa ja älykkyysosamäärältään aika alhaisten naisten hommaa. Mun muuten älykäs lähihoitajana työskentelevä äiti on vähän tommonen.
T: M27
Sanoo työtön in cell.
Kanat liikkuvat laumoissa kaakattaen samaan suuntaan.
Veikkaan niinkuin itelläskin, että aluksi se on hauskaa ja oivaltavaa, mutta en olisi ittekkään tiennyt että tämä vitsiksi on muuttunut. Minun mielestä tässäkään ei ole mitään pilkan aihetta vaan hyvin voi tuotakin sananpartta käyttää sisustuksessa. Ja onhan se hyvä muistutus siitä, mikä elämässä on tärkeää....