Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keillä ollut korona….

Vierailija
20.03.2022 |

nyt ihan hiljattain. Kävikö koko perheen läpi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi koko perheen läpi, tosin melko/hyvin lievänä.

Vierailija
2/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vain vanhemmilla, meilläkin hyvin lievä. Lapsilla(5) iältään 0-9v ei mitään.

En tiedä sairastiko lapset oireettomana, ei tehty sen kummemmin testejä kun ei mitään oireita ollut. Ei rokotuksia kenelläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti on paljon pidempi kestoinen, kuin mitä infoa olen löytänyt. 10 päivän karanteeni ei riitä mihinkään. Toivottavasti uutta tutkimustietoa saadaan pian. Tällä hetkellä tautitilanne on pahin. Johtuuko siitä, että kohtaamiset ovat lisääntyneet?

Vierailija
4/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävihän se, muutamalla lihaskipua ja yhdellä oksentelua, yhdellä kuumetta, mulla yskää ei kuumetta.

Vierailija
5/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhemmilla oli muutaman päivän korona, vastasi tavallista flunssaa (ainoa ero makuaistin katoaminen). Ei rokotteita. Päiväkoti-ikäisillä lapsilla ei ollut mitään, koronatestitulos oli negatiivinen.

Vierailija
6/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ja tuntui kunnon flunssalta. Ohi viikossa eikä jääny mitää pitkittynyttä. Muu perhe ollut oireeton ja nega kokoajan.

Vierailija
7/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi. Kyllä oli tiukka tauti. 3 rokotetta alla, kesti melkein 2 viikkoa oireet. Joka päivä jotain uutta vaivaa. Päänsärky, kuume, kurkkukipu, yskä, nuha, ripuli, lihaskipuja, haju ja makuaisti meni (tuli onneks takaisin). Voimat pois totaalisesti. Eikä ole tulleet takaisin. Mieskin nukkuu päiväunia, mitä ei normisti tee ikinä.

Vierailija
8/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään pikku flunssa, 3 rokotetta ottanut, 3.viikko taudissa, en vieläkään kunnossa. Tosi vittumainen tauti.

Vierailija
9/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmesti rokotetuilla aikuisilla lievää mutta aika pitkäkestoista oireilua -1,5 viikkoa jo jatkunut eikä loppua näy-. 18-v kahdesti rokotettu ei ole oireillut ollenkaan.

Vierailija
10/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perhettä.Mutta vieläkin jälkivaikutukset aiheuttavat ongelmia elämässäni. Hengitys, kävely ja liikunta, päänsärky.

Vierailija
11/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5:stä oli kun eristettiin sairastuneet teinit huoneisiinsa.

Vierailija
12/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
13/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten erilainen tauti se tosiaan on. Meillä kävi viisihenkisen perheen läpi. Kaikkien oireet oli todella lieviä. Vähän nuhaa ja yskää. Ei mitään muuta, tuntui aivan pöljältä istua viikko kotona.

Vierailija
14/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä nyt alkaa viikko kaksi. Vmäisiä kipuja ollut alaselässä ja kyljissä. Rasitusta ei kestä yhtään ja nukuttaa. Yskää. Lapsilla oli parin päivän todella kevyt. Vaimo kanssa yhä kipeä. 3 rokotusta mulla eikä todellakaan kiinnosta tietää mitä tää olisi ollut ilman..

Vierailija
15/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan perheessä oli, 10 v ei edes tiennyt olevansa sairaana, kolmella pienemmällä oli kuumetta ja hakkaava yskä noin viisi päivää, miniä sairasti mutta hoiti lapset koko ajan ja teki lumityöt jne., pojallani oli kurkku kipeä, ja siinä se, aikuisilla kolme rokotusta. Pojalla oli eri aikaan, oli töissä kun muut sairasti.

Minullakin vissiin oli, muutama päivä kurkkukipua, yhtenä päivänä vähän lämpöä. En käynyt testissä. Eikä ollut kotitestiä käsillä.

Vierailija
16/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairastunu kaikki, yhden kanssajopa nukuttiin mut ei siltikään.

Vierailija
17/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kymmeniä esimerkkejä niistä keill ei rokotteita eikä ollutkuin yhtenä päivänä vähän lämpöä. Ja kymmeniä esimerkkejä 3 rokotetta saaneista jotka pitkään todella sairaana. Siis ihan omasta lähipiiristä..

Vierailija
18/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauti on paljon pidempi kestoinen, kuin mitä infoa olen löytänyt. 10 päivän karanteeni ei riitä mihinkään. Toivottavasti uutta tutkimustietoa saadaan pian. Tällä hetkellä tautitilanne on pahin. Johtuuko siitä, että kohtaamiset ovat lisääntyneet?

Vain 5vrk sairaslomaa ja töissä pitäis jo olla vaikka vielä kuumetta ja hikoilee jos sängystä nousee.

Vierailija
19/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ensin sairastuin minä ja 4-5pv myöhemmin mies ja teini. Omat oireeni olivat varsin voimakkaita ja hyvin laajoja ja olin 3vkoa s.lomalla, tuntuu etten ole vieläkään toipunut, koska mikään määrä unta ei riitä (palasin tällä vkolla töihin) miehen ja teinin suppeampia ja lievempiä eikä esim.39 asteen kuumetta tai pään räjäyttävää pääkipua.

Rokotuksia 2, kuten teinilläkin, miehellä 3.

Vierailija
20/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kymmeniä esimerkkejä niistä keill ei rokotteita eikä ollutkuin yhtenä päivänä vähän lämpöä. Ja kymmeniä esimerkkejä 3 rokotetta saaneista jotka pitkään todella sairaana. Siis ihan omasta lähipiiristä..

Olen huomannut saman. 2-3 rokotetta saaneet ovat olleet kipeimpiä, 0-1 rokotetta saaneet ovat päässeet vähällä. Niin hullulta kun se kuulostaakin.

Tämä mRNA-teknologia ei valitettavasti vaikuta soveltuvan tällaiseen käyttöön. Onhan tuota teknologiaa tutkittukin jo 90-luvulta (?) lähtien ja silti sitä ei ole ikinä saatu normaalilla käyttöluvalla hyväksyttyä ihmiskäyttöön, nyt en enää ihmettele miksi. Tuntuu, ettei rokotteesta ole mitään hyötyä kun moni perusterve rokotettu makaa pitkään sängyn pohjalla pahoilla oireilla.