Milloin viimeksi vatsasi oli niin täynnä, että sinulle tuli huono olo?
Mulla tänään, kun söin Mäkkärissä jonkun pluskokoisen Grand deluxe-aterian. Hyvää oli! 8-P
Miten yhdestä hampparista ja ranskiksista voi vatsa tulla näin täyteen... O_o
Kommentit (15)
Joskus ala-asteella yli 30 vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:01"]Joskus ala-asteella yli 30 vuotta sitten.
[/quote]
Mikä oli koulussa niin hyvää ruokaa?
Joka päivä, joskus monta kertaa päivässä. Puoliso tekee aivan liikaa ja liian epäterveellistä ruokaa, ja minä sitten ahmin holtittomasti. Ihme, että huitelen vieläkin normaalipainon alarajalla.
Eilen, kun söin Burger Kingissä Steakhouse-burgerin. Oli hieman turhan iso annos.
Laivan buffetissa tänä kesänä, oli pakko syödä koko rahan edestä. Ja voin sanoa, etteivät laivan heiluminen ja helle ainakaan parantaneet oloa. :D
Eilen....sipsii ja suklaata tuli vedettyy! Hyh no aamulla lenkille menin ku oli nii paksu olo
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:19"]Laivan buffetissa tänä kesänä, oli pakko syödä koko rahan edestä. Ja voin sanoa, etteivät laivan heiluminen ja helle ainakaan parantaneet oloa. :D
[/quote]
Hyh, joo, se on aivan hirvee olo sen jälkeen, ja jos on vielä vähänkään valvonut myöhempään :D
Eilen mähkittiin burrito-buffetissa itsemme kipeiksi
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:01"]Joskus ala-asteella yli 30 vuotta sitten. [/quote] Mikä oli koulussa niin hyvää ruokaa?
[/quote]Perunamuusia oli ja olikohan ne uunimakkaroita. Sillon ne ruuat tehtiin siellä koululla itse eikä missään isossa teollisuuskeittiössä.
Just nyt söin liikaa paistettua kesäkurpitsaa ja katkarapuja
Eilen ravintolassa vuohenjuustosalaattia. Se juusto on niin kauhean täyttävää, mutta niin pirun hyvää, että pakko yrittää ahtaa se kaikki mitä siihen salaatin päälle sitä on viskottu
Pari päivää sitten söin liikaa. Noin puoli tuntia sen jälkeen join päälle teetä, tuntui että halkean, ja aloin oksentaa.
Enpä ole tuollaista kyllä kokenut koskaan. En yleensä syö liikaa.
Eilen, taisin syödä liika yhtä sun toista. Yleensä ei kuulu tapoihini.