Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fluanxol lääke ahdistukseen - kokemuksia?

Vierailija
20.03.2022 |

Itsellä tuntuu piristävän. Vähän levoton olo muttei ahdista. Onko teillä kokemuksia ko.lääkkeestä? Googlaamalla ei paljoa kokemuksia löydy.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Fluanxol toiminut hyvin vakava asteisen masennukseen liittyvään voimakkaaseen ahdistukseen annoksella 0,5mg kahdesti päivässä. Ahdistus on vähentyi ja loppui nopeasti. Lisäksi lääke piristää ja aktivoi masentunutta mieltä. Ei ole lihottanut eikä vie tokkuraan.

Vierailija
2/10 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Lääke poistamaan juurikin ahdistuksen oireisiin kuuluvaa levotonta oloa. Käytän itse tarvittaessa kun levoton painostava ahdistus yllättää. Minun kohdallani Ei ole väsyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
4/10 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ihmeessä kokemuksia! Itellä alotettiin just 0.5 x 3 krt päivässä tarvittaessa

Vierailija
5/10 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tosiaan kuulla. Mä aloitan huomenaamulla 0,5mg/aamu. Ahdistus, mikä ptsd:n kylkiäisenä.

Vierailija
6/10 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on psykoosilääke, neurolepti. Skitsofreenikot popsivat niitä.

Vierailija
7/10 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on psykoosilääke, neurolepti. Skitsofreenikot popsivat niitä.

TOSI ISOINA ANNOKSINA NIILLÄ.

Tää lääke vaikuttaa dopamiiniin. Pieninä annoksina toimii mm.masennukseen, ahdistuneisuuteen. Se pointti on ne välittäjäaineet, nimenomaan edellä mainittu.

Vierailija
8/10 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha psykoosilääke. Se ei aiheuta lihomista, toisin kuin uudemmat psykoosilääkkeet kuten Olanzapin ja Ketipinor. Kuitenkin olen sitä mieltä että Peratsin voisi olla parempi ja myös tunnetumpi lääke kuin Fluanxol. Peratsin ja Fluanxol ovat vanhempia psykoosilääkkeitä. Molemmat näistä ovat myös todella halpoja.

Itse en kyllä psykoosilääkettä käyttäisi ahdistuksen tai masennuksen hoidossa, koska en yhtään ymmärrä miten se voisi olla hyvä ajatus. Itse sairastan skitsofreniaa. Jos kuitenkin on toista mieltä niin kannattaa hakeutua psykiatrin vastaanotolle koska tavalliset TK lääkärit eivät tunne antipsykootteja. Kuitenkin on hyvä muistaa että psykoosilääkkeet aiheuttavat joskus jopa pysyviä liikehäiriöitä ja lamaavat/väsyttävät aika paljon. Suosittelen vahvasti kokeilemaan ensin masennuslääkkeitä, kuten Escitalopramia tai Brintellixiä.

Vierailija
10/10 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on molemmat. Fluanxol ja escitalipram. Eivät aina auta ahdistukseen. Nyt kevät varsinkin ahdistaa tosi paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi