Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten tehtävä suojella naisia (raiskauksilta)

Vierailija
30.08.2015 |

torstai, 27. elokuu 2015

Mä en voi uskoa, että mun pitää kirjoittaa tää blogi, mutta ilmeisesti sitä nyt sitten tähän on tultu. Maailman ensimmäinen peruslähtökohta on - ja on aina ollut tämä (vapaasti käännettynä):

```Kaikki yhteiskunnat perustuu sääntöihin raskaana olevien naisten ja lasten suojelemisksi. Kaikki muu on ylimääräistä, joutavuutta, keikarointia, luksusta ja hömpötystä - joka pitää - ja joka on pakko - heivata hätätilanteessa tämän perustoiminnon säilyttämiseksi. Koska lajin säilyminen on ainoa yleismaailmallinen moraali, mikään muu perusta ei ole mahdollinen.

Yritykset luoda "täydellinen yhteiskunta" millekään muulle pohjalle kuin "naiset ja lapset ensin!" ei ole vain järjetöntä, vaan myös automaattisesti koko kansan itsemurhaan pyrkivä. Tästä huolimatta, kiilusilmäiset idealistit (jotka kaikki ovat miehiä) ovat yrittäneet loputtomasti - ja epäilemättä tulevat yrittämään.''' [1]

Tältä pohjalta todettakoon seuraavaa. Ruotsalaiset miehet ovat täydellisesti laiminlyöneet naistensa turvallisuuden sallimalla maansa nousta maailman kärkeen raiskaustilastoissa. Naisena halveksin tästä syystä ruotsalaisia miehiä lähes rajatta. Syy on varmasti osaltaan naistenkin, mutta katson - perinteisesti - että viime kädessä - aivan viime kädessä - naisten ja lasten viimekätinen turvallisuus on - ja voi vain olla - miesten käsissä.

Näinpä siis vetoan tänään Suomen miehiin: älkää jumalauta päästäkö sitä tapahtumaan Suomessa, mikä Ruotsissa on jo tehty. Te olette vastuussa Suomen naisista, Suomen pojista ja tyttäristä - on teidän pääasiallinen tehtävänne varmistaa meidän turvallisuutemme tässä maassa.

Älkää jättäkö meitä raiskaajien käsiin.

http://anarkisti.vuodatus.net/lue/2015/08/miesten-tehtava-suojella-naisia-raiskauksilta

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Se on sitä tasa-arvoa se. Pitää huolta itsestänne.

Vierailija
2/9 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:40"]

Ei ole. Se on sitä tasa-arvoa se. Pitää huolta itsestänne.

[/quote]Olen suojelevainen naiselle, mutta feministi ei tarvitse sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aika paljon tapauksia ollut, joissa päällekarkaajan pahoinpidellyt on itse saanut tuomion, ja joutunut maksamaan korvauksia alkuperäiselle rikolliselle.

Lakia pitäisi ehkä pikkuisen tarkastella tämän asian suhteen. Itsensä tai toisen suojeleminen on tehty aika hankalaksi.

Vierailija
4/9 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäiset, rohkeat , omillaan pärjäävät naiset , jotka eivät miestä mihinkään tarvitse?

En todellakaan mene väliin, saan pahimmassa tapauksessa itse syytteen.

Vierailija
5/9 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on meidän naisten itse hoidettava homma. Minä ainakin vetelen turpiin kaikkia päällekäyviä eikä kiinnosta yhtään kääntyykö se niin päin, että itse saan kovemmat tuomiot kuin hyökkääjä. Kannan aina kättä pidempää ja olen hyvässä kunnossa.

Vierailija
6/9 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos huolenpidosta mutta  pärjään kyllä ihan itsekseni.

Niin joo, artikkeli viittaa mamujen tekemisiin raiskauksiin. Kuka suojelee meitä suomalaisten miesten tekemiltä raiskauksilta?

PS. En ole ns. suvakki vaan persu

Vierailija
7/9 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/9 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii suojelua kun opettelee suojelemaan itseänsä...

Vierailija
9/9 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaaa! Tuli mieleen erään fiksun feministin huomio: "Miehet haluavat suojella naisia kaikelta --- paitsi itseltään."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän