Huvittaa meijän pihan mammat
Kolme ylipainoista naista käyskentelevät toisinaan pihassa lastensa kanssa urheilutrikoissa, sellaisissa värikkäissä. Ja jotkut lyhyet t-paidat päällä. Eipä siinä, pidän itse urheiluvaatteista, myös pulleimmilla, mutta edellyttäen jonkinlaista urheilua tai edes aktiivista käyskentelyä. Siellä ne vaan istuu penkillä. Ja tiedän faktana että he eivät urheile yhtään koska tunnen heidät.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:40"]Mitä sitten? Onko se jotenkin sinulta pois?
[/quote]
Ei ole minulta pois. Kuten sanottu, huvittaa! Ap
[/quote]
Itseasiassa kun mietin kysymystäsi tarkemmin niin ei missään nimessä ole minulta pois, päinvastoin. Tulee vielä suurempi motivaatio harrastaa urheilua ja syödä terveellisesti kun tulee mieleen omat läskiajat jolloin en todellakaan voinut hyvin. :)
[/quote]
Heh. Selvisihän se, että olet edelleen sisäisesti se sama epävarma pullukka, jonka pitää nostattaa itseään "hyväntuulisesti huvittumalla" muiden ihmisten tekemisistä.
[/quote]
Ei, kyse ei ole itseni nostatuksesta, tämän tietäisit jos olisit lukenut koko ketjun. Mutta sitähän et suostu hyväksymään koska olet tehnyt jo päätelmät omassa päässäsi ja "minun päätänihän ei käännetä!" eikö niin? ;) ap
[/quote]
Olen lukenut koko ketjun ja ylemmyydentuntoisuutesi paistaa teennäisen rentouden ja iloisuuden alta. Olkoon se sitten mielestäsi minun jääräpäisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:52"] [quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:46"] Siis trikoo on vaan trikoota, oli ne housut ja paidat leikattu sitten mihin muotoon vaan. Haloo ap, taidat ottaa elämän ihan tosi vakavasti. :D Ehkä sullekin tekis hyvää ottaa vähän rennommin. [/quote] No eiks se jo ota aika rennosti naapureitaan ikkunasta tuijotellen ja arvostellen? Aivot narikassa suorastaan, ja kohta könttäsee sohvalle naureskelemaan. Av-palstalle jaksoi tulla aktiiviteeteistaan kertomaan sentään. [/quote] Taisi kosahtaa sinuun tämä aloitus. Pahoittelut! Ap [/quote] Älä turhaan jaksa, väsähtänyttä ja jo niiin kaluttua :( T: Aktiivisesti lenkkeilevä ja painoaan merkittävästi pudottanut. Keskity itseäsi psyykkisesti kehittäviin asioihin, älä muiden mollaamiseen. Tai tee se omassa pienessä päässäsi, ei täällä. Kuulostat iljettävältä ja pahansuopaiselta ihmiseltä. Ja: En kadehdi :D [/quote] Itse en tekisi sinusta luonnearviota muutaman lauseen perusteella, mutta meitä on erilaisia! Sivuutat hyvin tämän aloituksen aiheen. Ja kyllä, jatkossakin aion tehdä aloituksia asioista mitkä päähäni putkahtavat. Huomaa muuten meidän kahden ero teksteissämme ja mene vähän itseesi! ;) ap
[/quote]
"Kuulostat" ei ole sama kuin OLET :D Sivuutan ehkä sun mielestä aiheen, koska en alkanut kanssasi jonkun ylipainoisen vaatetuksesta ilakoimaan ja kanssamollaamaan. Onneksi todellakin huomasin heti meidän kahden eron teksteissämme ja luojan kiitos ajatusmaailmassammekin! Putkauttele toki ajatuksiasi jatkossakin, kirjoitustyylisi on onneksi sen verran tunnistettava, että nämä aivopierut osaa hyvin kiertää.
Katsotko ikkunasta kun muut ovat pihalla lastensa kanssa ja itse istut sisällä menossa piilosta?
Muakin huvitti joitakin vuosia sitten, kun oli ilmeisesti muotia kulkea kaupungilla ratsastushousuissa. Stockalla tädit pyöri kosmetiikkahyllyjen välissä ratsihousut jalassa, vaikka muuten ulkoasu viittasi vahvasti siihen, ettei oltu tallireissulla. Ehkä ap viittasi johonkin tällaiseen? Voisi monelta pokka pettää, jos joku kulkisi mäkihyppy- tai pikaluisteluhaalarissa hakemassa lapsia tarhasta ja käymässä ruokaostoksilla. Jos puolet porukasta tekisi niin, niin silmä tottuisi. Silti se olisi ainakin minun mielestäni edelleen huvittavaa.
Luuli tehneensä hienon ja kunnianhimoisen provon, mutta kun ei taito riittänyt ja argumentit (nuo tyhmät ja lapselliset) loppuivat heti alkuunsa, piti häipyä vähin äänin. Ainoa mikä jäi oli erittäin typerä vaikutelma kyseisestä mitättömyydestä. Ps. Älä pudota sitä kukkaruukkua sieltä ikkunalaudalta ;D
Missä kaikki mahtavat provoilijat muuten ovat koko viikonlopun olleet? Ovatko miehet tulleet kiltisti ja ajoissa kapakasta? Ovatko sivusuhteet kariutuneet, eikä kukaan enää vakoile puolisoaan?
Provo, kukaan ei voi ollanoin ylimielinen, huumoriin käärittyä ilkeyttä js ylemmyydentuntoa. Kirjoittaja haluaa provosoida. Kaikilla meillä on oikeus mielipiteisiimme, mutta kaikki mielipiteet eivät ole hyviä ja hyväksyttyjä. Moni kokee mm. että tummaihoiset ihmiset ovat vslkoihoisia alempiarvoisempia, tsi että juutalaiset ansaitsevst hävityksen jne.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:00"]Mitä on lasten kanssa tapahtuva aktiivinen käyskentely?
[/quote]
Itse pyöräilen, potkin jalkapalloa, leikin hippaa yms. Ap
[/quote]
Taaperoni ei tee vielä mitään noista, ei edds kävele. Silti saatan olla urheilutrikoissa hänen kanssaan pihalla. Toki voisin vastedes siinä pyöräillä ympyrää että tulisi käyskenneltyä aktiivisesti.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:00"]Mitä on lasten kanssa tapahtuva aktiivinen käyskentely?
[/quote]
[/quote]
Taaperoni ei tee vielä mitään noista, ei edds kävele. Silti saatan olla urheilutrikoissa hänen kanssaan pihalla. Toki voisin vastedes siinä pyöräillä ympyrää että tulisi käyskenneltyä aktiivisesti.
[/quote]
Voi jestas mikä vastaus Buahahhhahhahhhahhaaaaaa
Moi ap :). Mulla on monesti lapsen kanssa ulkoillessa urheilutrikoot. Ovat mukavat jalassa ja sellaiset joissa voi hyvin potkia palloa, juosta ja mitä aktiviteetteja nyt satummekaan harjoittamaan :D. T: Ei ylipainoinen 2-kymppinen urheilutrikoo-mamma
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:00"]Mitä on lasten kanssa tapahtuva aktiivinen käyskentely? [/quote] Itse pyöräilen, potkin jalkapalloa, leikin hippaa yms. Ap [/quote] Taaperoni ei tee vielä mitään noista, ei edds kävele. Silti saatan olla urheilutrikoissa hänen kanssaan pihalla. Toki voisin vastedes siinä pyöräillä ympyrää että tulisi käyskenneltyä aktiivisesti. [/quote] Voi jestas mikä vastaus Buahahhhahhahhhahhaaaaaa
[/quote]
Ole sinä silikoni-wt siellä hiljaa! :D
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:00"]Mitä on lasten kanssa tapahtuva aktiivinen käyskentely?
[/quote]